Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Рахункова палата. Головний спеціаліст з електронного документообігу

 

Головний спеціаліст з електронного документообігу Територіального управління Рахункової палати по Закарпатській області (у м. Ужгород)

 

Посадові обов’язки

  1. Здійснення в межах повноважень Територіального управління комплексних заходів щодо дотримання єдиних вимог при підготовці документів та організації роботи з ними, їх перевірки на відповідність вимогам Закону України "Про Рахункову палату", національних стандартів з питань роботи з документами, Регламенту Рахункової палати, Інструкції з діловодства в Рахунковій палаті, внутрішніх нормативних документів Рахункової палати, а також здійснення контролю за їх додержанням.
  2. Здійснення в межах повноважень контролю за функціонуванням Системи електронного документообігу Рахункової палати, моніторинг її роботи, підтримка належного функціонування баз даних, надання консультацій щодо роботи в Системі електронного документообігу Рахункової палати посадовим особам Територіального управління.
  3. Здійснення комунікативного супроводу діяльності Територіального управління у разі виникнення проблемних питань у роботі в Системі електронного документообігу Рахункової палати, аналіз таких питань та передумови їх виникнення, визначення можливих способів реагування на них.
  4. Здійснення комплексних заходів щодо дотримання вимог законодавства та нормативно-правових актів при роботі з документами, що містять службову інформацію з грифом "Для службового користування".
  5. Здійснення:
    − організації діловодства в Територіальному управлінні;
    − реєстрації, опрацювання та ведення обліку вхідних, вихідних, внутрішніх документів, що створюються в Рахунковій палаті (із забезпеченням їх зберігання), а також документів, що містять службову інформацію з грифом "Для службового користування";
    − інформаційно-пошукової роботи з документами Рахункової палати;
    − опрацювання отриманої від посадових осіб Територіального управління інформації про стан виконання контрольних завдань;
    − інформування Департаменту організаційного забезпечення та електронного документообігу про стан опрацювання контрольних документів в Територіальному управлінні.
  6. Забезпечення:
    − формування номенклатури справ Територіального управління;
    − участь у проведенні експертизи цінності документів, що утворюються у процесі діяльності Територіального управління;
    − складання планів комплектування архіву Рахункової палати документами постійного зберігання; описів справ постійного та тривалого зберігання; актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду;
    − формування справ Територіального управління та здійснення їх підготовки для передачі до підрозділу Департаменту організаційного забезпечення та електронного документообігу, відповідального за питання архівної справи, для подальшого зберігання
  7. Ведення табеля обліку робочого часу посадових осіб Територіального управління в автоматизованій інформаційно-аналітичній системі «Кадри WEB» («Кадри Рахункової палати»)
  8. Участь у межах повноважень у підготовці:
    − пропозицій до плану діяльності Територіального управління та змін до нього;
    − звіту про виконання плану діяльності Територіального управління в частині відповідних питань, а також участь у підготовці річного Звіту про результати діяльності Рахункової палати
  9. Виконання інших обов’язків з метою забезпечення виконання покладених на Територіальне управління

 

 

 

Інформація про строковість призначення на посаду

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду державної служби оголошується конкурс.

Граничний строк перебування особи на посаді – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

 

 

Вимоги до компетентності

 

Аналітичні здібності − здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

− вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;

− вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи

 

Якісне виконання поставлених завдань− чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;

− комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;

− розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення

 

Командна робота та взаємодія− розуміння ваги свого внеску у загальний результат;

− орієнтація на командний результат;

− готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

− відкритість в обміні інформацією

Командна робота та взаємодія− розуміння ваги свого внеску у загальний результат;

− орієнтація на командний результат;

− готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

− відкритість в обміні інформацією

 

Цифрова грамотність− вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;

− вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

− здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

− здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

− вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

− здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

 

Уважність до деталей− здатність помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі;

− здатність враховувати деталі при прийнятті рішень.

 

Заробітна плата: Посадовий оклад – 29 184,00 грн Надбавки та доплати відповідно до Закону України «Про державну службу»

State Tax University
State Tax University

Відкриті дані

  • План роботи Державного податкового університету
  • Штатний розпис
  • Кошторис закладу
  • Фінансова звітність
  • Публічний договір надання освітніх послуг
  • Публічні закупівлі
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
  • Статут закладу
  • Склад керівних органів
  • Структура та органи управління
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Сертифікати про акредитацію
  • Кадровий склад закладу
  • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
  • Бюджет закладу
  • Річний звіт
  • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
  • Результати моніторингу якості освіти
  • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
  • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
  • Отримати публічну інформацію
  • Мова (мови) освітнього процесу
  • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
  • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  • План заходів булінг
  • Стратегія розвитку Університету
  • Нормативні документи Конференції трудового колективу
  • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU