Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Міністерство у справах ветеранів України. Управління з питань персоналу. Головний спеціаліст управління з питань персоналу

Мінветеранів шукає у свою команду головного спеціаліста відділу добору та розвитку персоналу Управління з питань персоналу (класифікаційний код посади 24-VII-1.2)

 

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • оплачувана щорічна основна відпустка (30 календарних днів);
  • грошова допомога до відпустки у розмірі, визначеному законодавством;
  • професійний розвиток та навчання;
  • можливість кар'єрного росту;
  • зручне місце розташування офісу;
  • комфортні умови роботи.

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

  • Участь у підготовці проекту умов проведення конкурсу на відповідну посаду державної служби, включаючи спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади державної служби категорії «Б» і «В» з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;
  • Розміщення у встановленому порядку на Єдиному порталі вакансій державної служби наказ державного секретаря Мінветеранів про оголошення конкурсу на зайняття посад категорій «Б» і «В» та умови його проведення, а також інформації про переможця (переможців) конкурсу або їх відсутність.
  • Розгляд інформації, поданої кандидатами для участі у конкурсі на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В» у Мінветеранів, здійснення повідомлення кандидатів про результати розгляду поданої ними інформації для участі у конкурсі, результати розв’язання ситуаційних завдань, проведення співбесіди, допущення (недопущення) до наступного етапу конкурсу, а також здійснення інших заходів щодо організації конкурсного відбору відповідно до законодавства;
  • Ведення реєстру кандидатів, запропонованих конкурсною комісією, для визначення переможця (переможців) конкурсу;
  • Участь в організації роботи щодо розробки положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій державних службовців Мінветеранів;
  • Організація проведення класифікації посад державної служби в Мінветеранів відповідно до законодавства;
  • Здійснення заходів щодо організації оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, узагальнення результатів виконання завдань державними службовцями, надання консультативної допомоги з питань проведення оцінювання;
  • Проведення методологічного супроводу процесу моніторингу стану виконання завдань і досягнень ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії «Б» і «В»;
  • Участь в розробці проектів актів з питань, що стосуються діяльності Відділу.
  • Розгляд і підготовка відповідей на звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію, надає іншу інформацію з питань, віднесених до компетенції Відділу;
  • Проведення іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю та державну службу, що відноситься до компетенції Відділу.

Ви нам підходите, якщо володієте такими компетенціями:

  • аналітичні здібності та вміння працювати з великими масивами даних;
  • комунікабельність;
  • здатність доводити свою точку зору;
  • орієнтація на результат та цілеспрямованість;
  • ініціативність;
  • вміння працювати в умовах багатозадачності.

Обов’язкові вимоги:

  • громадянство України;
  • вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;
  • перевагою буде наявність досвіду роботи в органах державної влади;
  • вільне володіння державною мовою.

Заробітна плата: 22 451 грн, Надбавки, доплати, премії та компенсації

State Tax University
State Tax University

Відкриті дані

  • План роботи Державного податкового університету
  • Штатний розпис
  • Кошторис закладу
  • Фінансова звітність
  • Публічний договір надання освітніх послуг
  • Публічні закупівлі
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
  • Статут закладу
  • Склад керівних органів
  • Структура та органи управління
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Сертифікати про акредитацію
  • Кадровий склад закладу
  • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
  • Бюджет закладу
  • Річний звіт
  • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
  • Результати моніторингу якості освіти
  • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
  • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
  • Отримати публічну інформацію
  • Мова (мови) освітнього процесу
  • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
  • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  • План заходів булінг
  • Стратегія розвитку Університету
  • Нормативні документи Конференції трудового колективу
  • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU