Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Державна аудиторська служба України. Департамент роботи з персоналом та організаційного розвитку. Головний спеціаліст відділу роботи з персоналом територіальних органів

Головний спеціаліст відділу роботи з персоналом територіальних органів Департаменту роботи з персоналом та організаційного розвитку Держаудитслужби

 

Вимоги:

Знання у сфері законодавства:

  • Конституції України;
  • Закону України «Про державну службу»;
  • Закону України «Про запобігання корупції»;
  • Кодексу законів про працю України;
  • Закону України «Про відпустки»;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2023 року № 1109 «Про підготовку до запровадження умов оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»;
  • Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2005 року № 179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій»

 

Умови роботи:

  • 5-денний робочий тиждень. Пн.- чт. з 09:00 до 18:00, пт. з 09:00 до 16:45, обідня перерва з 13:00 до 13:45).

 

Обов’язки:

  • Підготовка проєктів документів, зокрема нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби. Розробка проєктів наказів Держаудитслужби з питань, що належать до компетенції відділу роботи з персоналом територіальних органів;
  • Участь у розробці та забезпечення погодження структури міжрегіональних територіальних органів Держаудитслужби; погодження розподілу обов’язків між начальниками офісів Держаудитслужби та їх заступниками з питань координації роботи підпорядкованих структурних підрозділів. Разом з іншими структурними підрозділами Держаудитслужби опрацювання штатних розписів міжрегіональних територіальних органів Держаудитслужби;
  • Підготовка документів щодо призначення на посади, переведення, звільнення з посад категорії «Б» міжрегіонального територіального органу Держаудитслужби;
  • Організація складання Присяги державного службовця особою, яка вперше призначається на посаду категорії «Б» міжрегіонального територіального органу Держаудитслужби, та оформлення документів про присвоєння відповідних рангів державним службовцям категорії «Б» міжрегіональних територіальних органів Держаудитслужби;
  • Організація погодження графіків відпусток керівників міжрегіональних територіальних органів Держаудитслужби, ведення відповідного обліку;
  • Забезпечення процедури погодження Головою Держаудитслужби призначення та звільнення керівників структурних підрозділів міжрегіональних територіальних органів Держаудитслужби;
  • Здійснення роботи, пов’язаної із заповненням, обліком і зберігання особових справ державних службовців категорії «Б» міжрегіональних територіальних органів Держаудитслужби

 

Заробітна плата: 22 451 грн, + надбавка за ранг, інші надбавки, доплати, премії та компенсації

State Tax University
State Tax University

Відкриті дані

  • План роботи Державного податкового університету
  • Штатний розпис
  • Кошторис закладу
  • Фінансова звітність
  • Публічний договір надання освітніх послуг
  • Публічні закупівлі
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
  • Статут закладу
  • Склад керівних органів
  • Структура та органи управління
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Сертифікати про акредитацію
  • Кадровий склад закладу
  • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
  • Бюджет закладу
  • Річний звіт
  • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
  • Результати моніторингу якості освіти
  • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
  • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
  • Отримати публічну інформацію
  • Мова (мови) освітнього процесу
  • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
  • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  • План заходів булінг
  • Стратегія розвитку Університету
  • Нормативні документи Конференції трудового колективу
  • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU