6 березня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри вищої та прикладної математики ДПУ, гарант освітньої програми «Середня освіта: математика» Семко М. М. взяли участь в унікальніцй панельній дискусії "Магістратура vs. Micro-Credentials в Україні", де обговорювалась конкуренція та синергія між традиційними магістерськими програмами та сучасними micro-credentials-програмами в Україні.

Спікери:

  • Олена Єременко – Заступниця Голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, доктор наук, професор.
  • Тарас Фініков – Президент Міжнародного фонду досліджень освітньої політики.
  • Ярослав Притула – Перший проректор Українського католицького університету (УКУ).
  • Юрій Рашкевич – Доктор технічних наук, професор Львівської політехніки, член Національного агентства кваліфікацій.
  • Денис Гриньов – Віце-президент з освітніх питань ІТ Асоціації України, керівник EРАМ Campus.

Модератор: Ольга Осередчук – професор кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи ЛНУ ім.І.Франка, професор ІТ Степ Університету

Сучасний світ освіти стрімко змінюється, і традиційні магістерські програми все частіше стикаються з новими форматами навчання, такими як micro-credentials (мікрокваліфікація). Це не просто новий тренд – це відповідь на виклики ринку праці, потреби працюючих студентів і швидкі темпи змін у професійних компетенціях.

Цей захід став майданчиком для обміну думками про те, як нові формати навчання, орієнтовані на швидке отримання практичних знань, можуть співіснувати з фундаментальними академічними програмами, забезпечуючи потреби ринку праці та сприяючи професійній перепідготовці.

Освіта сьогодні змінюється швидше, ніж коли-небудь. Традиційні магістерські програми стикаються з новими форматами, такими як micro-credentials, що дають можливість здобувати практичні навички швидше та доступніше.

  • Під час заходу обговорили:
  • Як ці два формати можуть співіснувати?
  • Які можливості для університетів та бізнесу?
  • Чим micro-credentials відрізняються від магістратури?
  • Як вони можуть доповнювати традиційні академічні програми?
  • Чи готові університети та бізнес до інтеграції нових форматів навчання?

Дякуємо організаторам за чудову можливість отримати новий погляд на майбутнє освіти в Україні, обговорити актуальні тренди та виклики, а також поділитися власним досвідом і баченням реформ.