Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Господарський суд міста Києва. Секретар судового засідання

Умови роботи:

  • графік роботи: понеділок — четвер 9.00−18.00, п’ятниця 9.00−16.45
  • місце роботи: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 44-В

 

Обов’язки:

  • ведення обліку документообігу судді; інформування судді про надходження додаткових документів у справах;
  • формування і оформлення судових справ та матеріалів оскарження для передачі до судів апеляційної (касаційної) інстанцій; складення внутрішніх описів судових справ;
  • підготовка та передача до архіву на зберігання судових справ, розгляд яких закінчено;
  • здійснення судових викликів та повідомлень у справах, які знаходяться в провадженні судді;
  • оформлення списків справ, призначених до розгляду;
  • перевірка наявності осіб, яких викликано до суду, інформування про це головуючого судді; інформування судді про неодержання адресатом відправлених процесуальних документів;
  • фіксування судового засідання технічними засобами; проведення судового засідання в режимі відеоконференції; забезпечення ведення протоколу судового засідання та складання протоколу вчинення окремих процесуальних дій;
  • оформлення конвертів та списків поштових відправлень (реєстрів); подання реєстрів поштових відправлень до відділу автоматизованого документообігу суду, моніторингу виконання документів (канцелярія) для подальшої реєстрації та відправки учасникам судового процесу; реєстрація листів, запитів, окремих ухвал, повідомлень тощо в номенклатурних справах; отримання у відділі автоматизованого документообігу суду, моніторингу виконання документів (канцелярія) повідомлень про вручення (невручення) поштових відправлень, а також поштових відправлень, не одержаних адресатами;
  • підготовка та надання судових справ для ознайомлення сторонам.

 

Заробітна плата: 23 000 — 27 000 грн. посадовий оклад, ранг, надбавка

State Tax University
State Tax University

Наукова бібліотека

  • Користувачам
    • Пам'ятка
  • Науковцям
    • Замовлення літератури онлайн
    • Наукометрія
    • Академічна доброчесність
    • Біобібліографія вчених ДПУ
    • Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
  • Електронні ресурси
    • Платформа FutureLearn
    • Бібліотеки в Україні
    • Історія України: у цифрах і фактах
    • Доступ до науково-інформаційних баз даних
    • Віртуальні виставки бібліотеки
    • Наукові та навчальні видання Університету
      • Навчальні посібники
    • Корисні посилання
      • Фахові періодичні видання
      • Фахові видання за спеціальностями
      • Забезпеченість освітніх програм
    • Національний репозитарій академічних текстів
    • Інституційний репозитарій
  • Про бібліотеку
    • Історія
    • Структура
    • Дари бібліотеці Університету
    • Документи бібліотеки

Новини наукової бібліотеки

Семінар-тренінг для бібліотекарів ДПУ
Семінар-тренінг для бібліотекарів ДПУ
Тематична книжкова виставка та відеопрезентація до Дня журналіста
Тематична книжкова виставка та відеопрезентація до Дня журналіста
Нові надходження у травні 2025 року
Нові надходження у травні 2025 року
Відзнаки бібліотеки до Дня науки
Відзнаки бібліотеки до Дня науки
Стендова виставка літератури на урочистостях, присвячених Дню науки 23.05.2025
Стендова виставка літератури на урочистостях, присвячених Дню науки 23.05.2025
Книжкова новинка у Науковій бібліотеці ДПУ
Книжкова новинка у Науковій бібліотеці ДПУ
Нова книга у фонді Наукової бібліотеки
Нова книга у фонді Наукової бібліотеки
Реєструйтесь на вебінар від Clarivate українською!
Реєструйтесь на вебінар від Clarivate українською!
Відеопрезентація книг до Дня науки в Україні
Відеопрезентація книг до Дня науки в Україні
День вишиванки 15.05.2025
День вишиванки 15.05.2025

Новини Відділу охорони праці та пожежної безпеки

1 листопада 2024 року у Державному податковому Університеті було відкрито клас безпеки
1 листопада 2024 року у Державному податковому Університеті було відкрито клас безпеки
Лекція з мінної безпеки
Лекція з мінної безпеки
Семінар до Всесвітнього дня охорони праці
Семінар до Всесвітнього дня охорони праці

University news

Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
American Architects at the State Tax University: A Dialogue on the Future and Reconstruction
American Architects at the State Tax University: A Dialogue on the Future and Reconstruction
International Cooperation – New Opportunities and Prospects
International Cooperation – New Opportunities and Prospects
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU