Міністерство економіки України. Головний спеціаліст відділу забезпечення документування основної діяльності департаменту документообігу та контролю
Основні обов’язки:
- Приймання, опрацювання, реєстрація, облік, оформлення до відправлення, відправлення вихідної кореспонденції , у тому числі документів з грифом "Для службового користування", через СЕВ ОВВ та засобами поштового, фельд`єгерського і спеціального зв`язку.
- Ведення обліку поштових та інших відправлень, формування оперативної щоденної та щомісячної інформації щодо кількості та вартості здійснених поштових відправлень.
- Ведення обліку та реєстрації наказів Мінекономіки з основної діяльності та адміністративно-господарських питань, у тому числі з грифом обмеженого доступу "Для службового користування", ведення обліку примірників наказів обмеженого доступу "Для службового користування".
- Здійснення перевірки дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу, зокрема перевірка цілісності електронних документів, їх комплектності, та правильності заповнення реєстрової картки.
- Додаткові задачі: Здійснення комунікації зі службами діловодства кореспондентів , АТ «УКРПОШТА», державної служби фельдзв’язку, державним підприємством спеціального зв’язку.
Ти підходиш, якщо в тебе:
- вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
- вільне володіння державною мовою;
- досвід роботи від 2 років;
- Знання Законів України «Про державну службу», «Про Кабінет Міністрів України», «Про центральні органи виконавчої влади», «Про запобігання корупції», «Про міжнародні договори», Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 № 950; Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»; Постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 р. № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію»
- Знання та вміння працювати в системі електронної взаємодії з центральними органами виконавчої влади АСКОД
Чому потрібно йти саме до нас?
Своїм співробітникам ми пропонуємо:
- Офіційне оформлення
- Повністю офіційну заробітну плату
- Оплачувану відпустку та лікарняні
- Корпоративне навчання
- Цікаві та масштабні проекти
- Роботу в команді професіоналів, які змінюють Україну на краще!
Заробітна плата: 22 449 ₴ +надбавки за ранг, премії