Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
    • Open science
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
    • Open science
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний спеціаліст відділу аналізу процесів Управління трансформації

м. Київ

Вимоги:

  • «Деякі питання впровадження процесного підходу в центральних органах виконавчої влади»
    від 17 січня 2025 року № 50.
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання цифрової трансформації»
    від 02 серпня 2024 року № 735-р.

  • Здатність ефективно взаємодіяти –дослухатися, сприймати та викладати думку.
  • Уміння публічно виступати перед аудиторією.
  • Здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

  • Здатність пропонувати ідеї та пропозиції без спонукання ззовні.
  • Усвідомлення необхідності самостійно шукати можливості якісного та ефективного виконання своїх посадових обов'язків.
  • Здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконанні завдання та швидко змінювати напрям роботи (діяльності).
  • Готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей.
  • Відкритість в обміні інформацією.

Обов’язки:

  • У межах компетенції забезпечення виконання покладених на відділ аналізу процесів (далі — Відділ) завдань i функцій щодо реалізації державної політики у сфері державного фінансового контролю та інших завдань та функцій Держаудитслужби, оптимізації робочих процесів Держаудитслужби для ефективного  виконання  завдань  та функцій, зокрема здійснення заходів з цифровізації / трансформації таких процесів.
  • Здійснення заходів із розбудови та посилення інституційної спроможності Держаудитслужби шляхом виконання завдань та програм, реалізації проєктів, виконання робіт (створення організаційних, правових, технологічних, виробничих, ресурсних та інших умов), спрямованих на розвиток та впровадження інформаційно-комунікаційних i цифрових технологій (інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно комунікаційних систем, електронних комунікаційних мереж, засобів інформатизації, інформаційних ресурсів тощо) шляхом розроблення, організації, планування, концентрації, управління та раціонального використання фінансових, матеріально-технічних, людських та інших ресурсів, а також заходів щодо створення та забезпечення функціонування інтегрованої автоматизованої системи підтримки прийняття рішень органу державного фінансового контролю
  • Здійснення: аналізу процесів та підготовка пропозиції щодо їхньої цифровізації, переведення в електронну форму;

аналізу інформації, якою володіє Держаудитслужба з метою автоматизації та/або перегляду, спрощення чи скасування окремих процесів / процедур;

моніторингу та аналізу процесів, процедур, регламентів та інших документів, які врегульовують діяльність Держаудитслужби чи її підрозділів для оптимізації робочих процесів та їхньої цифровізації

  • Розробка пропозиції та ïx реалізація щодо:

перегляду та використання цифрових інструментів, інформації та відомостей, потрібних для організації та здійснення заходів державного фінансового контролю;

розробки проєктів нормативно-правових актів, а також внесення змін до чинних нормативно-правових актів за результатами аналізу робочих процесів Держаудитслужби;

забезпечення  впровадження в діяльності Держаудитслужби          принципу «цифровий за замовчуванням»;

підвищення ефективності, результативності та дієвості державного фінансового контролю, з використанням інформаційно-комунікаційних систем Держаудитслужби та інших органів державної влади, зокрема чepeз вдосконалення нормативно-правового та організаційного забезпечення  заходів  державного фінансового контролю.

  • Здійснення заходів щодо створення та забезпечення функціонування інтегрованої автоматизованої системи підтримки прийняття рішень органу державного фінансового контролю, інтеграції робочих процесів Держаудитслужби, супроводження функціонування Каталогу знань Держаудитслужби.
  • Підготовка та супроводження інформаційної взаємодії Держаудитслужби з іншими органами державної влади та установами стосовно налагодження обміну та отримання інформації.
  • Сприяння використанню та публікації відкритих даних через підвищення рівня автоматизації ïx формування, накопичення та відображення на публічних веб сторінках шляхом оптимізації робочих процесів, а також підготовка інформації для медіа про діяльність, пов'язану з цифровою трансформацією, оновленням підходів та інструментів, які застосовує Держаудитслужба в своїй діяльності.

Освіта:

Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» або «Облік і оподаткування» або «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

Заробітна плата: 

  • посадовий оклад – 42 000 гривень;
  • надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня
    2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
  • інші надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

Контакти:
У разі виникнення запитань звертайтесь за тел. +38 (044) 363 27 26,  +38 (068) 619 31 31

Резюме надсилати на пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

Запрошуємо студентів на відкритий діалог з очільником ДПУ
Запрошуємо студентів на відкритий діалог з очільником ДПУ
День донора в Державному податковому університеті
День донора в Державному податковому університеті
У ДПУ завітає ведуча 1+1 Наталія Островська
У ДПУ завітає ведуча 1+1 Наталія Островська
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область

University news

The STU team represented the university at the international exhibition ReBuild Ukraine
The STU team represented the university at the international exhibition ReBuild Ukraine
STU celebrated International Student Day
STU celebrated International Student Day
The STU Law Family solemnly celebrated International Students' Day
The STU Law Family solemnly celebrated International Students' Day
STU starts international partnership with Turkish foundation
STU starts international partnership with Turkish foundation
A delegation from the Council of Europe Development Bank visited DPU for a working visit
A delegation from the Council of Europe Development Bank visited DPU for a working visit
European Law and EU Tax Law: A Course of Lectures by Professor Lars Micker
European Law and EU Tax Law: A Course of Lectures by Professor Lars Micker
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at the XVII International Financial and Banking Forum in Warsaw
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at the XVII International Financial and Banking Forum in Warsaw
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at an international workshop
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at an international workshop
Guest lecture by Professor Paul Betts on UK law and policy in the field of combating terrorism
Guest lecture by Professor Paul Betts on UK law and policy in the field of combating terrorism
Guest Lecture by Professor Gregory Ashley on Artificial Intelligence in Judicial Proceedings
Guest Lecture by Professor Gregory Ashley on Artificial Intelligence in Judicial Proceedings
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU