Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
    • Open science
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
    • Open science
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Рахункова палата. Головний спеціаліст з електронного документообігу

 

Головний спеціаліст з електронного документообігу Територіального управління Рахункової палати по Закарпатській області (у м. Ужгород)

 

Посадові обов’язки

  1. Здійснення в межах повноважень Територіального управління комплексних заходів щодо дотримання єдиних вимог при підготовці документів та організації роботи з ними, їх перевірки на відповідність вимогам Закону України "Про Рахункову палату", національних стандартів з питань роботи з документами, Регламенту Рахункової палати, Інструкції з діловодства в Рахунковій палаті, внутрішніх нормативних документів Рахункової палати, а також здійснення контролю за їх додержанням.
  2. Здійснення в межах повноважень контролю за функціонуванням Системи електронного документообігу Рахункової палати, моніторинг її роботи, підтримка належного функціонування баз даних, надання консультацій щодо роботи в Системі електронного документообігу Рахункової палати посадовим особам Територіального управління.
  3. Здійснення комунікативного супроводу діяльності Територіального управління у разі виникнення проблемних питань у роботі в Системі електронного документообігу Рахункової палати, аналіз таких питань та передумови їх виникнення, визначення можливих способів реагування на них.
  4. Здійснення комплексних заходів щодо дотримання вимог законодавства та нормативно-правових актів при роботі з документами, що містять службову інформацію з грифом "Для службового користування".
  5. Здійснення:
    − організації діловодства в Територіальному управлінні;
    − реєстрації, опрацювання та ведення обліку вхідних, вихідних, внутрішніх документів, що створюються в Рахунковій палаті (із забезпеченням їх зберігання), а також документів, що містять службову інформацію з грифом "Для службового користування";
    − інформаційно-пошукової роботи з документами Рахункової палати;
    − опрацювання отриманої від посадових осіб Територіального управління інформації про стан виконання контрольних завдань;
    − інформування Департаменту організаційного забезпечення та електронного документообігу про стан опрацювання контрольних документів в Територіальному управлінні.
  6. Забезпечення:
    − формування номенклатури справ Територіального управління;
    − участь у проведенні експертизи цінності документів, що утворюються у процесі діяльності Територіального управління;
    − складання планів комплектування архіву Рахункової палати документами постійного зберігання; описів справ постійного та тривалого зберігання; актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду;
    − формування справ Територіального управління та здійснення їх підготовки для передачі до підрозділу Департаменту організаційного забезпечення та електронного документообігу, відповідального за питання архівної справи, для подальшого зберігання
  7. Ведення табеля обліку робочого часу посадових осіб Територіального управління в автоматизованій інформаційно-аналітичній системі «Кадри WEB» («Кадри Рахункової палати»)
  8. Участь у межах повноважень у підготовці:
    − пропозицій до плану діяльності Територіального управління та змін до нього;
    − звіту про виконання плану діяльності Територіального управління в частині відповідних питань, а також участь у підготовці річного Звіту про результати діяльності Рахункової палати
  9. Виконання інших обов’язків з метою забезпечення виконання покладених на Територіальне управління

 

 

 

Інформація про строковість призначення на посаду

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду державної служби оголошується конкурс.

Граничний строк перебування особи на посаді – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

 

 

Вимоги до компетентності

 

Аналітичні здібності − здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

− вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;

− вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи

 

Якісне виконання поставлених завдань− чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;

− комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;

− розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення

 

Командна робота та взаємодія− розуміння ваги свого внеску у загальний результат;

− орієнтація на командний результат;

− готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

− відкритість в обміні інформацією

Командна робота та взаємодія− розуміння ваги свого внеску у загальний результат;

− орієнтація на командний результат;

− готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

− відкритість в обміні інформацією

 

Цифрова грамотність− вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;

− вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

− здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

− здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

− вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

− здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

 

Уважність до деталей− здатність помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі;

− здатність враховувати деталі при прийнятті рішень.

 

Заробітна плата: Посадовий оклад – 29 184,00 грн Надбавки та доплати відповідно до Закону України «Про державну службу»

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

Запрошуємо студентів на відкритий діалог з очільником ДПУ
Запрошуємо студентів на відкритий діалог з очільником ДПУ
День донора в Державному податковому університеті
День донора в Державному податковому університеті
У ДПУ завітає ведуча 1+1 Наталія Островська
У ДПУ завітає ведуча 1+1 Наталія Островська
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область

University news

The STU team represented the university at the international exhibition ReBuild Ukraine
The STU team represented the university at the international exhibition ReBuild Ukraine
STU celebrated International Student Day
STU celebrated International Student Day
The STU Law Family solemnly celebrated International Students' Day
The STU Law Family solemnly celebrated International Students' Day
STU starts international partnership with Turkish foundation
STU starts international partnership with Turkish foundation
A delegation from the Council of Europe Development Bank visited DPU for a working visit
A delegation from the Council of Europe Development Bank visited DPU for a working visit
European Law and EU Tax Law: A Course of Lectures by Professor Lars Micker
European Law and EU Tax Law: A Course of Lectures by Professor Lars Micker
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at the XVII International Financial and Banking Forum in Warsaw
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at the XVII International Financial and Banking Forum in Warsaw
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at an international workshop
Volodymyr Metelytsia spoke as a speaker at an international workshop
Guest lecture by Professor Paul Betts on UK law and policy in the field of combating terrorism
Guest lecture by Professor Paul Betts on UK law and policy in the field of combating terrorism
Guest Lecture by Professor Gregory Ashley on Artificial Intelligence in Judicial Proceedings
Guest Lecture by Professor Gregory Ashley on Artificial Intelligence in Judicial Proceedings
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU