Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Національне агенство з питань запобігання корупції. Проєктний менеджер з навчальних програм

 

Опис вакансії

НАЗК — про державну службу нового зразка.

Щоб залучати до команди активних свідомих українців, НАЗК створило місце сили доброчесних людей, де кожен поділяє цінності доброчесності, взаємодії, відповідальності, розвитку та амбітності. Місце, де бути державним службовцем, — це не про сірі будні з купою бюрократичних процесів, а про щоденні цікаві виклики.

 

Ми дійсно пишаємося тим, що маємо:

  • важливі, цікаві та зрозумілі цілі;
  • колектив однодумців, оскільки «перепусткою» в команду є збіг цінностей кандидата з цінностями НАЗК;
  • можливість проявити себе, оскільки у команді діє принцип довіри та самостійності.

Запрошуємо до команди головного спеціаліста відділу виробництва і впровадження навчальних програм Управління просвітницької роботи та навчальних програм (Project manager| Проєктний менеджер з навчальних програм).

 

Основні функціональні обов’язки:

  • координувати навчальні проекти для публічних службовців — розробляти концепції, планувати, організовувати та впроваджувати навчальні заходи, спрямовані на розвиток доброчесності та антикорупційних навичок;
  • забезпечувати розробку навчальних та методичних матеріалів — формувати методичні вимоги до змісту матеріалів і супроводжувати їх створення на всіх етапах, спільно з експертами створювати навчальні програми, курси, посібники, презентації та інші ресурси для ефективного навчання державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування;
  • організовувати освітні заходи — тренінги, вебінари, семінари та інші формати навчання, що допоможуть публічним службовцям краще розуміти антикорупційні вимоги та стандарти доброчесності;
  • аналізувати ефективність навчальних програм — збирати зворотний зв’язок, проводити дослідження, готувати аналітичні матеріали та пропонувати шляхи покращення;
  • забезпечувати співпрацю з органами влади, освітніми провайдерами та партнерами — залучати експертів, координувати взаємодію з державними структурами та міжнародними організаціями для розвитку навчальних ініціатив;
  • відстежувати актуальні тренди та впроваджувати інновації — аналізувати сучасні освітні методики, цифрові інструменти та нові підходи до навчання у сфері навчання дорослих.

 

Наш кандидат/ка:

  • має вищу освіту не нижче бакалавра або молодшого бакалавра;
  • вільно володіє українською мовою;
  • має знання проєктного менеджменту, зокрема у сфері освіти або антикорупційної діяльності, добре розуміє специфіку системи професійно-технічної освіти (ПТО) і фахової передвищої освіти (ЗФПО);
  • вміє використовувати цифрові технології та інтерактивні платформи в освітньому процесі;
  • має знання методик розробки освітніх програм та навчальних матеріалів (буде перевагою);
  • має знання у сфері організації інформаційно-просвітницьких кампаній та проведення навчальних заходів;
  • має знання інструментів моніторингу та оцінки ефективності освітніх ініціатив (буде перевагою).

 

Бути державним службовцем в НАЗК — про можливість:

  • ходити в оплачувану щорічну відпустку (30 календарних днів);
  • отримувати гідну оплату праці (посадовий оклад, надбавки й доплати);
  • отримувати щорічно грошову допомогу до відпустки;
  • відвідувати закріплені за НАЗК державні медзаклади.

 

А ще в НАЗК:

  • комфортний офіс у 2 хв пішки від ст. м. «Звіринецька»;
  • великий сучасний простір ХАБ НАЗК для роботи та відпочинку команди;
  • власна мінібібліотека зі світовими бізнес-бестселерами;
  • обладнане укриття (з турботою про безпеку працівників);
  • насичене корпоративне життя (івенти, запрошення зовнішніх спікерів);
  • книжкові та дебатні клуби для охочих.

 

Термін приймання резюме — до 08.04.2025.

 

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подання резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам вакансії. В такому випадку ми зможемо повернутись до Вашої кандидатури при появі релевантних Вашому досвіду вакансій.

 

За додатковою інформацією звертайтеся за телефоном контакт-центру НАЗК: (044) 200 06 94 або електронною поштою: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Резюме приймаються виключно державною мовою.

Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.

 

 

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область

University news

Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
American Architects at the State Tax University: A Dialogue on the Future and Reconstruction
American Architects at the State Tax University: A Dialogue on the Future and Reconstruction
International Cooperation – New Opportunities and Prospects
International Cooperation – New Opportunities and Prospects
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU