Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Державна аудиторська служба України. Головний державний фінансовий інспектор відділу організації та здійснення заходів державного фінансового контролю у бюджетній сфері

Головний державний фінансовий інспектор відділу організації та здійснення заходів державного фінансового контролю у бюджетній сфері Департаменту контролю у сфері будівництва;

 

Чекаємо на вас, якщо ви:

  • є громадянином України;
  • вільно володієте державною мовою;
  • маєте ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія» або «Архітектура та містобудування» у галузі знань «Інженерія, виробництво та будівництво»;
  • вмієте аргументовано доводити власну точку зору, маєте аналітичні та комунікаційні здібності, вмієте швидко реагувати на зміни та адаптуватися до змін, ініціативні;
  • безконфліктні, вмієте працювати в команді;
  • впевнений користувач MS Office, сервісів Google

 

Посадові обов’язки:

  1. Проведення заходів державного фінансового контролю об'єктів будівництва транспортної інфраструктури, які здійснює Відділ, та за дорученням керівництва Департаменту — участь у проведенні інших заходів державного фінансового контролю, зокрема перевірок закупівель;
  2. Здійснення повного дослідження питань, передбачених затвердженою програмою заходів державного фінансового контролю, в тому числі щодо використання і збереження фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, що спрямовані та/або використовуються на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва, дотриманні законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, дотриманні законодавства про публічні закупівлі; щодо забезпечення цільового використання і своєчасного повернення кредитів (позик), одержаних під державні (місцеві) гарантії, щодо стану і достовірності бухгалтерського обліку, фінансової і бюджетної звітності. Проведення зустрічних звірок/збору інформації для підтвердження законності взаєморозрахунків з підконтрольною установою;
  3. Підготовка за результатами заходів державного фінансового контролю, передбачених законодавством документів, підготовка пропозицій щодо забезпечення повноти реалізації зазначених заходів контролю та подання начальнику Відділу для прийняття відповідних управлінських рішень. Підготовка проєктів вимог щодо усунення виявлених під час ревізій, перевірок закупівель порушень законодавства, що пред’являються до керівників, інших посадових осіб підконтрольних об'єктів та здійснення моніторингу за їх виконанням; за результатами державного фінансового аудиту — підготовка рекомендацій, пропозицій об'єкту аудиту та здійснення контролю за їх урахуванням. Складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі їх вчинення керівниками та іншими службовими особами підконтрольних об'єктів;
  4. Забезпечення якості підготовки, обґрунтованості та відповідності законодавству розроблених проєктів документів;
  5. Участь в узагальненні результатів заходів державного фінансового контролю, які здійснюються Відділом, у підготовці аналітичних матеріалів щодо виявлених фактів порушень та внесення начальнику Відділу пропозицій щодо вжиття відповідних заходів, спрямованих на запобігання таких випадків надалі; у підготовці узагальненої інформації за результатами проведення заходів державного фінансового контролю до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України;
  6. Реєстрація та оформлення матеріалів за завершеними заходами державного фінансового контролю;
  7. Підготовка документів щодо застосування заходів впливу зa порушення бюджетного законодавства, накладення адміністративних стягнень на осіб, винних у порушенні законодавства, а також підготовка та подання за результатами проведених заходів державного фінансового контролю відповідних матеріалів юридичній службі для звернення до суду в інтересах держави у разі не виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів. Забезпечення своєчасної підготовки для передачі в установленому порядку правоохоронним органам матеріалів за результатами державного фінансового контролю у разі встановлення порушень законодавства, за які передбачено кримінальну відповідальність або які містять ознаки корупційних діянь; участь у підготовці інформації за результатами проведених Відділом заходів державного фінансового контролю для медіа

Відгукнутися

Заробітна плата: Посадовий оклад — 29 186 грн; оклад + надбавки + премії

 

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
День вишиванки в ДПУ: запрошуємо на колективне фото
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область

University news

Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
American Architects at the State Tax University: A Dialogue on the Future and Reconstruction
American Architects at the State Tax University: A Dialogue on the Future and Reconstruction
International Cooperation – New Opportunities and Prospects
International Cooperation – New Opportunities and Prospects
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU