Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний спеціаліст контролю дотримання прав дітей в альтернативних формах виховання Департаменту державного контролю за дотриманням прав дітей

Добір на період дії воєнного стану на вакантну посаду державної служби категорії «В» − головного спеціаліста відділу контролю дотримання прав дітей в альтернативних формах виховання Департаменту державного контролю за дотриманням прав дітей Національної соціальної сервісної служби України

Посадові обов’язки:

1) Розглядає документи з грифом «Для службового користування», звернення та запити громадян, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, органів державної влади, депутатських звернень і запитів, виконує доручення Кабінету Міністрів України, керівництва Нацсоцслужби з питань, що належать до компетенції Відділу.

2) Готує самостійно або разом з іншими підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання керівництву Нацсоцслужби; узагальнює відомості щодо проблемних питань в системі охорони дитинства з подальшою передачею інформаційно-аналітичних матеріалів до Мінсоцполітики.

3) Бере участь в організації та проведенні навчань, зустрічей, нарад, круглих столів з питань влаштування дітей до сімейних форм виховання.

4) Проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації з питань, що належать до компетенції Відділу.

5) Проводить аналіз стану дотримання прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, влаштованих до сімейних форм виховання; забезпечує здійснення контролю за дотриманням прав дітей у сімейних форм виховання.

7) Сприяє розвитку сімейних форм виховання та здійснює контроль за реалізацією державної політики з питань пріоритетності влаштування дітей до сімейних форм виховання.

8) Забезпечує координацію та методологічний супровід діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо дотримання вимог законодавства під час влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в сімейні форми виховання; здійснює контроль та організаційно-методичне забезпечення щодо надання соціальної підтримки та соціальних послуг сім’ям опікунів/піклувальників, прийомним сім’ям та дитячим будинкам сімейного типу.

9) Забезпечує здійснення державного нагляду (контролю) за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

10) Використовує інформаційні системи єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних опікунів, піклувальників, а також інші програмні ресурс.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду: Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду державної служби оголошується конкурс.

Граничний строк перебування особи на посаді – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання: Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію до Сектору управління персоналом:

резюме (за формою згідно з Додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 98)).

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

А також, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) та документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Сертифікат про рівень володіння державною мовою надається протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану, у разі призначення на вакантну посаду.

Інформація приймається на електронну адресу Сектору управління персоналом This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

до 23 лютого 2025 року до 18:00

Додаткові (необов’язкові) документи:

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата i час початку проведення тестування кандидатів. Місце a6o спосіб проведення тестування. Місце a6o спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно): м. Київ, вул. Еспланадна 8/10 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

Умови оплати праці:

Посадовий оклад – 23 464,00 грн

(класифікаційний код посади 7-VII-1.3).

Надбавки та доплати відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2023 № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2025 році» (зі змінами)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: Каліцун Надія Іванівна тел.: 289-55-91 електронна пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра

2.

Досвід роботи

без вимог до досвіду роботи

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

бажано

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Самоорганізація та самостійність в роботі

уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;

здатність до самомотивації (самоуправління);

вміння самостійно приймати рішення i виконувати завдання у процесі професійної діяльності.

2.

Досягнення результатів

здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

3.

Якісне виконання

поставлених

завдань

 

чітке i точне формулювання мети, цілей i завдань службової діяльності;

комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;

розуміння змісту завдання i його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення.

4.

Комунікація та

взаємодія

 

вміння визначати заінтересовані i впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

здатність ефективно взаємодіяти — дослухатися, сприймати та викладати думку;

вміння публічно виступати перед аудиторією;

здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

2.

Знання вимог спеціальних законів 

Знання:

Сімейного кодексу України;

Цивільний кодекс України;

Закону України «Про охорону дитинства»;

Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»;

Постанова КМУ від 06.10.2021 № 1035 «Деякі питання здійснення державного контролю/моніторингу за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки, соціальних послуг та за дотриманням прав дітей»;

Постанова КМУ від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини».

 

State Tax University
State Tax University

Додати вакансію
(для роботодавців)

Анонси та оголошення

Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
Навчання, стажування, нова робота та можливості: запрошуємо на Фестиваль кар'єри
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
ІІІ Національний форум органів студентського самоврядування: від локальних ідей до національних цінностей
Спорт, війна, трансформація: студенти зустрінуться з легендою тенісу Сергієм Стаховським
Спорт, війна, трансформація: студенти зустрінуться з легендою тенісу Сергієм Стаховським
Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати у відділу профорієнтації, практики та кар'єрного розвитку Державного Податкового Університету: 
+38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
03.06@dpu.edu.ua
Вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р
м. Ірпінь, Київська область

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU