Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

State tax university

Заключне засідання Вченої ради

30 червня 2022 року, в Державному податковому університеті відбулося заключне засідання Вченої ради 2021/2022 навчального року в дистанційному режимі. Учасники зібрання обговорили низку ключових та важливих питань.

Прийнято одне з основних доленосних для Університету рішення, ухвалено Стратегію розвитку Державного податкового університету на 2022-2027 рр., яка спрямована на розбудову Університету як інноваційного освітньо-наукового центру, що здійснює освітню та наукову діяльність, сприяє безперервному та всебічному розвитку особистості, суспільства і держави. Стратегія передбачає розвиток Університету за ключовими напрямами (освітній процес; наукова та інноваційна діяльність; міжнародна діяльність та співробітництво; політика управління персоналом і корпоративна культура; соціокультурний розвиток; інформаційне та рекламно-іміджеве забезпечення; інфраструктура та фінансово-господарська діяльність), кожен з яких, у свою чергу, реалізується через систему конкретних завдань і заходів. Очікуваним результатом реалізації Стратегії є створення нового та інноваційного закладу вищої освіти, що забезпечуватиме: створення інтелектуальної та інноваційної продукції та послуг у реальному та державному секторі економіки; світовий рівень викладання; здійснення наукових досліджень у різних сферах суспільного життя, зокрема у фінансовій; формування інтелектуального центру соціально-економічного розвитку держави та регіону – провайдера цінностей вільного, демократичного суспільства; сприяння значному підвищенню конкурентоспроможності освітніх послуг та випускників Університету, що базується на новій парадигмі розвитку особистості.

Заступник голови Постійної комісії з навчально-методичної діяльності та соціальних питань Вченої ради Марина Рябокінь проінформувала про визначення ліміту стипендіатів на І семестр 2022/2023 навчального року, в обсязі 40% від кількості осіб, які навчаються та прийняті на навчання за державним замовленням в розрізі курсів і спеціальностей, яке було  схвалене вченою радою.  Також були схвалені кандидатури на призначення іменних академічних стипендій за результатами заліково-екзаменаційної сесії ІІ семестру 2021-2022 н. р. 

Відповідно до порядку денного заступник голови Постійної комісії з навчально-методичної діяльності та соціальних питань доповіла про перерозподіл ліцензованого обсягу набору вступників на навчання у 2022/2023 н. р. за другим (магістерським) за третім (освітньо-науковим) рівнями вищої освіти.

Голова Постійної комісії з питань наукової роботи Вченої ради  Мартиненко Валентина проінформувала щодо рекомендацій на затвердження персонального складу спеціалізованих вчених рад в Університеті з присудження наукового ступеня доктора наук, а саме зі спеціальності 081 «Право» (наукові спеціальності 12.00.01 – «Теорія, та історія держави і права; історія політичних і правових учень», 12.00.08 «Кримінальне право та кримінологія; кримінально-виконавче право», 12.00.09 «Кримінальний процес та криміналістика; судова експертиза; оперативно-розшукова діяльність»);  галузі знань 08 «Право», спеціальності 081 «Право» (наукова спеціальність 12.00.07 «Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право»);  спеціальності 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит»;  спеціальностей 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» та 08.00.09 «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності)».

Члени Вченої ради Університету розглянули низку питань щодо рекомендацій до опублікування та друку, зокрема: електронного збірника матеріалів за результатами VIІ міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства», рекомендували до друку випуск 1(8) 2022 наукового фахового видання «Ірпінський юридичний часопис» та ін.

Голова Постійної правничої комісії Вченої ради Ірина Чеховська доповіла про рекомендацію до затвердження низки положень Університету відповідно до порядку денного.

Учений секретар Вченої ради Університету Марина Рудая повідомила про рекомендації для присудження вченого звання доцента та професора.

Голова Вченої ради Валентина Унинець-Ходаківська подякувала колективу за роботу під час воєнного стану.

У ході засідання було розглянуто інші питання порядку денного та прийнято відповідні рішення.

Презентація 

 

 

tester2
tester2

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU