Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Науково-організаційний відділ

Основні завдання науково-організаційного відділу

Основними завданнями відділу є:

  • організація процесу перспективного та поточного планування з питань наукової та науково-дослідної роботи в Університеті;
  • організація виконання ініціативних прикладних досліджень кафедр Університету;
  • інформаційне забезпечення науково-педагогічних працівників та студентів і курсантів Університету щодо науково-комунікативних заходів в Україні та за кордоном;
  • організаційне забезпечення науково-комунікативних заходів, що проводяться в Університеті;
  • інформаційне забезпечення щодо загальних підсумків наукової роботи Університету.

Функції відділу

Відділ, відповідно до покладених на нього завдань, виконує організаційну, координуючу, інформаційну та аналітичну функції з питань наукової роботи.

Відповідно до цього відділ:

  • Надає методичну допомогу структурним підрозділам Університету з питань організації наукової та науково-дослідної роботи.
  • Організовує і координує перспективне та поточне планування з наукової та науково-дослідної роботи, науково-комунікативних заходів та видавничої діяльності (у частині наукових видань) в Університеті.
  • Розробляє на основі пропозицій структурних підрозділів Університету плани науково-дослідної роботи Університету, видавничої діяльності (у частині наукових видань), заходи щодо підвищення ефективності наукової діяльності.
  • Проводить моніторинг, узагальнення інформації та звітування з питань наукової та науково-дослідної роботи в Університеті.
  • Аналізує стан наукової роботи пріоритетних напрямів розвитку наукової діяльності Університету.
  • Організовує отримання від структурних підрозділів Університету інформації щодо підсумків їх науково-дослідної роботи та підготовку матеріалів щодо загальних підсумків наукової діяльності Університету.
  • Проводить підсумки наукової та науково-дослідної роботи Університету.

 

 

Відділ внутрішнього забезпечення якості освіти

Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в ДПУ передбачає здійснення процедур і заходів:

Функції відділу

  • Вивчення та узагальнення вітчизняного і міжнародного досвіду; досвіду факультетів університету з питань моніторингу якості освіти, поширення інформації щодо моніторингових досліджень в системі освіти.
  • Науково-методичне та організаційне забезпечення моніторингу якості знань здобувачів Університету, розробка з ННІ / факультетами єдиної системи критеріїв, показників моніторингу якості освіти в Університеті.
  • Розробка науково-методичних засад моніторингу якості вищої освіти.
  • Координація та організація, проведення заходів щодо популяризації, дотримання та формування культури академічної доброчесності учасниками освітнього процесу.
  • Координація, забезпечення, документальне/електронне оформлення проаналізованих даних автоматизованих перевірок на академічний плагіат текстових робіт здобувачів та науково-педагогічних працівників.
  • Здійснення методичної та консультативної роботи у сфері внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Університеті.
  • Забезпечення ефективної взаємодії Університету із стейкхолдерами у сфері внутрішнього забезпечення якості вищої освіти.
  • Розробка та проведення заходів щодо функціонування системи забезпечення якості вищої освіти в університеті відповідно до вимог державних стандартів вищої освіти.
  • Проведення маркетингових досліджень щодо перспективності надання освітніх послуг Університетом з певних спеціальностей, спеціалізацій та освітніх програм.
  • Координація роботи щодо оцінювання науково-педагогічних працівників та регулярне оприлюднення результатів таких оцінювань на офіційному вебсайті Університету.
  • Моніторинг якості надання освітніх послуг в Університеті.
  • Узгодження дій усіх структурних підрозділів Університету з питань реалізації системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти.
  • Участь у розробленні політики внутрішньої системи забезпечення якості освіти, визначенні принципів та процедур забезпечення якості вищої освіти;
  • Впровадження та постійне удосконалення заходів зворотного зв’язку із споживачами послуг, що надаються Університетом. 
  • Надання консультативної та методичної допомоги структурним підрозділам Університету з питань діагностики, оцінки та моніторингу якості знань здобувачів.
  • Підготовка та внесення питань, щодо усунення невідповідностей, виявлених під час моніторингу, з урахуванням пропозицій структурних підрозділів, щодо вдосконалення моніторингових заходів.
  • Інформування суб’єктів і об’єктів освітнього аудиту про результати усіх видів моніторингу
  • Консультативна допомога та співпраця із студентськими органами самоврядування  
  • Проведення опитування серед роботодавців щодо якості освіти випускників Університету та потреб ринку праці.
  • Забезпечення планування, проведення та аналіз внутрішніх аудитів структурних підрозділів Університету, щодо відповідності їх діяльності системі управління якості.
  • Інформування керівництва Університету, здобувачів вищої освіти про проведену роботу шляхом розміщення інформації, довідок, звітів на Інтернет-сайті та інших інформаційних ресурсів.

Анкетування  учасників освітнього процесу 

Метою анкетування учасників освітнього процесу є дослідження якості викладання та рівня задоволеності здобувачів вищої освіти, як споживачів освітніх послуг, стимулювання професійного зростання та підвищення професійної кваліфікації науково-педагогічних працівників, врахування інтересів та пропозицій здобувачів вищої освіти, організації навчального процесу, залучення здобувачів до процесу періодичного перегляду та удосконалення процедур забезпечення якості освітніх програм.

Завданням анкетувань є:

  • використання анкетування як одного з елементів моніторингу системи контролю за якістю освітнього процесу;
  • підвищення ефективності освітнього процесу;
  • отримання надійної та якісної інформації про ставлення здобувачів вищої освіти до діяльності НПП;
  • отримання надійної та якісної інформації про навчання і викладання за освітньою програмою, з метою подальшого використання цієї інформації при перегляді ОП;
  • забезпечення гарантів ОП і НПП, які забезпечують викладання, інформацією, що сприятиме покращенню якості підготовки фахівців та підвищенню ефективності освітнього процесу;
  • забезпечення керівництва Університету інформацією про різні аспекти науково-педагогічної діяльності викладачів.

За Вашим бажанням просимо пройти анкетування!

  • Анкета випускника
  • Анкета для викладачів щодо освітнього середовища
  • Анкета для здобувачів щодо оцінки якості освітньої компоненти

Наукове товариство студентів

Історія

З метою організації науково-дослідницької роботи студентів і, розкриття їхнього потенціалу і залучення до саморозвитку у Державному податковому університеті вже понад 15 років активно працює Наукове товариство студентів.

Історія створення Наукового товариства студентів сягає далекого 1997 року, коли на базі тоді ще Українського фінансово-економічного інституту було засновано добровільне самостійне об’єднання студентів і, які брали активну участь у науково-дослідній роботі кафедр і успішно поєднували її з навчанням.

На момент створення кількість членів наукового товариства становила 150 осіб. На сьогодні це вже понад 1 500 студентів, які успішно поєднують навчання і наукову роботу.

Структура

«Наука повинна бути весела, захоплююча і проста»

Петро Капиця

Кожен хоч раз в житті чув від друзів, рідних або просто знайомих, що студентські роки є найкращим часом.

У пам’яті кожного залишаються не лише спогади про лекції, семінари, екзамени і безсонні ночі у підготовці, а ще й незабутні миті активного відпочинку та самореалізації. Саме наукова робота відкриває обрії для здійснення бажань, сприяє розвитку молоді і новим знайомствам.

З метою організації науково-дослідницької роботи студентів, в університеті працює Наукове товариство студентів – добровільне самостійне об’єднання студентів, створене на базі Державного податкового університету, які беруть активну участь у науково-дослідній роботі Університету.

Метою НТС є всебічне сприяння науковій, винахідницькій, дослідній діяльності студентів, а також формуванню умов для якісного розкриття їхнього наукового та творчого потенціалу.

У своїй діяльності НТС ставить перед собою ряд завдань, основними з яких є:

  • активізація роботи первинних осередків НТС (наукових клубів, тематичних гуртків, проблемних груп);
  • сприяння в підготовці висококваліфікованих фахівців в Університеті;
  • виявлення та підтримка талановитих дослідників серед студентів, які не входять до складу НТС;
  • методична допомога в організації науково-дослідної студентської роботи на ННІ/факультеті за координації проректора з наукової роботи Університету;
  • підготовка звітності про проведену НДР студентів Університету;
  • контроль за здійсненням НДР студентів на ННІ/факультеті;
  • сприяння розвитку та підтримці міжвузівського наукового співробітництва як на державному, так і на міжнародному рівні;
  • інформаційно-консультаційна діяльність.

Діяльність НТС базується на наступних принципах:

  • верховенства наукової творчості, змагальності та конкурсності;
  • органічного поєднання навчання та науково-дослідної роботи;
  • добровільності і рівноправності усіх членів, самоврядування та гласності у роботі;
  • відкритості та прозорості організаційної діяльності.

Якщо хтось зі студентів досі не наважився приділити більше уваги науковій праці або виникли питання щодо наукової роботи, звертайтеся до членів Ради НТС чи голів ННІ інститутів/факультету.

Особам, які зацікавлені даною інформацією, звертайтеся до каб. 206, корпусу Р, де знаходиться Координатор НТС – проректор з наукової роботи, і де безпосередньо можна дізнатися будь-яку інформацію, що стосується роботи Наукового товариства студентів університету, а також наукової роботи навчального закладу в цілому.

naukovetovar 1 3

Наукові школи

Наукова школа Університету – це колектив висококваліфікованих учених одного напряму досліджень, яких об’єднують спільні підходи до розв’язання  наукових проблем, стиль роботи, ідеї та методи їх реалізації в практичному житті суспільства.

Наукова школа функціонує під керівництвом досвідченого доктора наук (професора), засновника наукового напряму досліджень, наукові здобутки якого визнані вітчизняним та зарубіжним науковим співтовариством.

Дослідницька тематика (науковий напрям) – необхідна умова існування наукової школи. Вона повинна характеризуватись продуктивністю, тобто в ній повинні бути закладені можливості її розгортання за мірою освоєння предмета досліджень. Дослідницька тема затверджується Вченою радою Університету і відображає провідну ідею діяльності наукової школи.

Ознакою наукової школи є сформований потужний науковий колектив, який спільно виконує науково-дослідну роботу по науковій темі, зареєстрованій в Державній науковій установі «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації» та/або по госпрозрахунковій темі, виконаної в університеті.

Рада молодих вчених

Postgraduate Society of State Tax University

  • є частиною системи громадського самоврядування Державного податкового університету
  • ставить за мету сприяння розвитку наукової діяльності молоді в Університеті
  • обʼєднує аспірантів, молодих вчених віком до 35 років, докторантів, докторів наук - до 40 років

Рада молодих вчених (далі – РМВ) Державного податкового університету (далі – Університет) – це об’єднання молодих, успішних, високо фахових, енергійних та ініціативних науковців, які у єдиній команді працюють задля розбудови нашої країни, розвитку рідного Університету і самореалізації кожного.

РМВ було створено у 2013 році. Першим головою РМВ був нині доктор економічних наук Мискін Юрій Ігорович, з жовтня 2020 РМВ очолював кандидат економічних наук Сидоренко Олексій Миколайович. З липня 2023 по червень 2024 року виконувала обов’язки голови РМВ доктор філософії Грищук Ганна Валеріївна, з березня 2025 року обрано головою РМВ – завідувача кафедри правничої лінгвістики ННІ права, доктора юридичних наук, доцента Миколаєць Вікторію Анатоліївну.  

 

Вікторія Анатоліївна

МИКОЛАЄЦЬ

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

 

РМВ діє на підставі Положення, затвердженого рішенням Вченої ради Університету від 31.08.2023 № 2 (введене в дію наказом Університету від 01.09.2023 № 1033).

Діяльність РМВ спрямована на всебічне сприяння науковій, інноваційній, міжнародній, винахідницькій та іншій творчій діяльності молодих вчених, збереження та розвиток наукового потенціалу молоді, виховання майбутніх наукових і науково-педагогічних кадрів, що забезпечить професійне становлення, накопичення досвіду та творче зростання наукової молоді Університету.

Напрями діяльності РМВ  є:

  • Координація та обʼєднання зусиль молодих вчених задля організації досліджень і вирішення актуальних наукових завдань, розвитку їх інноваційної діяльності та популяризації науки;
  • Проведення роботи з інформування молодих вчених про наукові дослідження та заходи, що проводяться українськими і зарубіжними організаціями, можливості фінансування досліджень;
  • Сприяння організації та проведення наукових та освітніх заходів, у яких беруть участь студенти та молоді вчені;
  • Представництво інтересів молодих вчених перед адміністрацією Університету та іншими організаціями з питань наукової роботи та розвитку академічної карʼєри;
  • Популяризація наукової діяльність серед студентської молоді, сприяння залученню осіб, які навчаються в Університеті, до наукової роботи та інноваційної діяльності;

Рада молодих вчених ДПУ взаємодіє з Радою молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, науковими та науково-дослідними установами, університетами та радами молодих вчених Києва й інших міст України; сприяє співробітництву молодих вчених ДПУ з іноземними дослідниками та обміну інформацією між ними, а також організовує наукові заходи для широкої аудиторії.

Стратегічна ціль діяльності РМВ полягає у сприянні реалізації наукового потенціалу університетської молоді шляхом створення безперервного циклу наукового пошуку «Студент» – «Аспірант» – «Кандидат наук (доктор філософії) – молодий вчений» – «Докторант» – «Доктор наук – молодий вчений», а також активізації та підтримці професійного становлення, творчого зростання, накопичення досвіду, максимального використання наукового потенціалу.

З пропозиціями до Ради молодих вчених ДПУ звертайтеся за електронною адресою:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сторінка 89 із 109

  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE