Приймальна комісія
Відділ профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки (консультаційний центр з питань прийому на навчання)
Право на здобуття вищої освіти на рівні з громадянами України (у тому числі за рахунок коштів державного або місцевого бюджету) мають такі категорії осіб:
- іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні;
- закордонні українці, які постійно проживають в Україні;
- особи, яких визнано біженцями;
- особи, які потребують додаткового захисту.
Громадяни російської федерації та республіки бєларусь, які не мають посвідки на постійне (тимчасове) проживання в Україні, приймаються на навчання за індивідуальним дозволом Міністерства освіти і науки України.
Зарахування вступників з числа іноземців на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб може здійснюватися Університетом:
1) один разі на рік у визначені Правилами прийому строки для здобуття ступенів бакалавра, магістра (з 14 липня до 30 листопада);
2) упродовж року для навчання в аспірантурі.
Університет обчислює бали/оцінки вступника на основі документа про попередній здобутий рівень освіти та встановлює мінімально необхідне для вступу значення кількості балів/оцінок із загальноосвітніх предметів, з яких проводиться вступний іспит для іноземців.
Строки прийому на навчання
Початок оформлення і видачі запрошень на навчання – 01 червня 2022 року.
Прийом заяв і документів - 01 липня – 17 листопада 2022 року.
Терміни проведення вступних випробувань - 7 липня -25 листопада 2022 року.
Зарахування на навчання – 14 липня -30 листопада 2022 року.
Університет обчислює бали/оцінки вступника на основі документа про попередній здобутий рівень освіти та встановлює мінімально необхідне для вступу значення кількості балів/оцінок із загальноосвітніх предметів, з яких проводиться вступний іспит для іноземців.
Перелік документів для отримання запрошення:
копія першої сторінки закордонного паспорта іноземця, що містить його персональні дані, з перекладом українською мовою;
копія документа про середню освіту з перекладом англійською/українською мовами; копія додатку до документу про попередню освіту з оцінками (балами) з перекладом англійською/українською мовами або академічна довідка (із зазначенням номера та назви документа) з перекладом англійською/українською мовами;
доручення для отримання запрошення у випадку, якщо вступник забирає його не особисто, легалізоване або апостильоване залежно від країни де оформлено доручення, громадянства абітурієнта з перекладом англійською/українською мовами;
сповіщення про прибуття;
анкета;
згода на обробку персональних даних.
Документи для отримання запрошення надсилаються у відсканованому вигляді (не фото документу) на електронну пошту відділу міжнародних зв'язків або подаються особисто до відділу міжнародних зв’язків. Якщо документи надсилаються електронною поштою, вони мусять бути оформлені так: документи відскановані у форматі JPEG, в темі листа вказано «запрошення», прізвище абітурієнта, країна громадянства.
Документи від вступників-іноземців на навчання приймаються тільки в паперовій формі і подаються особисто вступником.
Перелік документів для вступу на навчання:
для вступу на підготовче відділення:
заява на вступ до підготовчого відділення;
документ (оригінал або його копію) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний рівень, на основі якого здійснюється вступ;
додаток (оригінал та його копію) до документа про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний рівень, на основі якого здійснюється вступ;
копію паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства;
поліс медичного страхування, якщо інше не пердбачено міжнародними договорами;
4 фотокартки розмір 30х40 мм;
копію посвідченння закордонного українця (за наявності).
для здобуття ступеня бакалавра:
заява про вступ;
анкета;
національний паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу без громадянства з оформленою візою типу D-13 для країн з візовим порядком в’їзду, яка видається консульськими установами України за кордоном на підставі запрошень на навчання, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України (оригінал та 3 копії перекладу українською мовою з нотаріальним засвідченням в Україні);
свідоцтво про народження (оригінал та 2 копії перекладу українською мовою та нотаріальним завіренням);
документ про отриману освіту (повна середня освіта) (оригінал та 2 копії з перекладом українською мовою та нотаріальним завіренням);
додаток до документа про отриману освіту (перелік вивчених дисциплін) (оригінал та 2 копії з перекладом українською мовою та нотаріальним завіренням);
6 фотокарток розміром 3х4 см, матові;
згода на збір та обробку персональних даних;
договір страхування відповідальності за відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням рішення про адміністративне видворення за межі України (депортацію).
для здобуття ступеня магістра:
заява про вступ;
анкета;
зобов’язання залишити межі України у встановлений законодавством термін, у випадку відрахування з підготовчого відділення (українською та англійською мовами);
національний паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу без громадянства з оформленою візою типу D-13 для країн з візовим порядком в’їзду, яка видається консульськими установами України за кордоном на підставі запрошень на навчання, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України (оригінал та 3 копії перекладу українською мовою та нотаріальним засвідченням в Україні);
документ про отриману освіту (оригінал та 2 копії з перекладом українською мовою та нотаріальним завіренням);
додаток до документа про отриману освіту (перелік вивчених дисциплін) (оригінал та 2 копії з перекладом українською мовою та нотаріальним завіренням);
документ про попередню освіту (повна середня освіта) (оригінал та 2 копії з перекладом українською мовою та нотаріальним завіренням);
свідоцтво про народження (оригінал та 2 копії з перекладом українською мовою та нотаріальним завіренням);
6 фотокарток розміром 3х4 см матові;
згода на збір та обробку персональних даних;
договір страхування відповідальності за відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням рішення про адміністративне видворення за межі України (депортацію).
За наявності подаються копії і пред'являються оригінали таких документів:
посвідка на постійне або тимчасове проживання в Україні, дозвіл на імміграцію в Україну, дипломатична картка Міністерства закордонних справ України або інший документ про право на перебування в Україні;
довідка податкової служби про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Усі документи, видані в інших країнах, мають бути перекладені українською мовою з нотаріальним засвідченням перекладу в Україні.
Оригінали паспорта, свідоцтва про народження, документа на проживання та довідки податкової служби перевіряються при поданні документів.
Свідоцтво про народження, документи про освіту та медичний документ, що оформлені за кордоном, мають бути засвідчені та легалізовані в установленому порядку, якщо інше не передбачене міжнародними договорами України. Від легалізації цих документів звільняються громадяни країн-учасниць Конвенції про скасування вимоги легалізації іноземних офіційних документів (Гаага, 1961 р.) з проставленням апостилю на них.
Інші копії документів подаються вступником, якщо це викликано особливими умовами зарахування за відповідними спеціальностями (освітніми програмами), установленими законодавством, у терміни, визначені для прийому документів, але не пізніше термінів, зазначених у додатку 2, для ухвалення Приймальною комісією рішення про рекомендування вступників до зарахування.
Кожен вступник до Державного податкового університету в 2025 році має подати мотиваційний лист. Мотиваційний лист має бути поданий одразу з поданняv заяви на вступ. Мотиваційний лист - викладена вступником письмово у довільній формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму (спеціальність) та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони, до якого у разі необхідності вступником може бути додано (у тому числі в електронній формі) матеріали, що підтверджують викладену в листі інформацію. Підготовка такого листа вимагає детального дослідження вступником загального академічного середовища Університету та освітніх програм. У мотиваційному листі мають бути висвітлені кар'єрні прагнення, готовність до самостійного навчання та вміння застосовувати отримані знання та вміння на практиці, описана здобута освіта, отриманий досвід та участь у громадському житті. При написанні мотиваційного листа для вступу на навчання до Державного податкового університету слід ознайомитись з вимогами та рекомендаціями до написання мотиваційного листа вступниками до Державного податкового університету в 2025 році.
ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ ЩОДО ПОДАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА:
- ЯК ВИГЛЯДАЄ "ШАПКА" ДО МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА? ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ В МОТИВАЦІЙНОМУ ЛИСТІ?
ЗРАЗОК ЗВЕРНЕННЯ - "Шановний Дмитро Миколайовичу!"
- МОТИВАЦІЙНІ ЛИСТИ ПОТРІБНО ВІДВОЗИТИ/НАДСИЛАТИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДО ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ?
Під час реєстрації електронних кабінетів та подання заяв в електронній формі мотиваційний лист додають до кожної заяви лише через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі «Подання заяв».
Безпосередньо до Університету мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі, що передбачено для вступників для здобуття ОС Бакалавра на основі вже здобутого бакалавра (або такого, що здобувається); для здобуття освітнього ступеня Магістра на основі здобутого освітнього ступеня Магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста.
Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують надану інформацію, то їх потрібно надсилати на електронну скриньку
В електронному кабінеті не передбачено завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них. Додається лише текст листа, який під час реєстрації заяви в Університеті видруковує Приймальна комісія.
ЯК ПОДАТИ МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ? НЕ БАЧУ ТАКОЇ ОПЦІЇ.
Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Отже, заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких відкрито подання заяв.
Для вступників до Державного податкового університету на основі повної загальної середньої освіти (11-ти класів) або диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра подання заяв буде доступно з 19 липня. Для вступників на основі Бакалавра для вступу в магістратуру - з 01 серпня. Тоді ж в кабінеті з'явиться можливість додавати мотиваційні листи. Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.
В електронному кабінеті блок: Подання заяв - Результати випробувань - Внести текст мотиваційного листа
- ЯКЩО Я ПИСАВ ТЕКСТ ЛИСТА В КАБІНЕТІ, НАТИСНУВ КНОПКУ «ЗБЕРЕГТИ», А МЕНЕ ПОВЕРНУЛО НА ГОЛОВНУ СТОРІНКУ Й НІЧОГО НЕ ЗБЕРЕГЛОСЯ?
Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, що передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад «Word» або «Google-Документи», а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.
- ЧИ МОЖНА В КАБІНЕТІ РЕДАГУВАТИ ТЕКСТ НАПИСАНОГО ЛИСТА?
Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус «Зареєстровано в ЄДЕБО») текст листа редагувати неможливо.
- ЯК ДІЗНАТИСЯ ВИМОГИ ДО МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА?
Вимоги та рекомендації до мотиваційного листа
- ЯКА МАКСИМАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ СИМВОЛІВ ПІД ЧАС НАПИСАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА В КАБІНЕТІ?
Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 тис. символів, обсяг листа – 350-500 слів.
- ЯК ОЦІНЮЄТЬСЯ МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ?
Критерії оцінювання мотиваційних листів
Успіх формується тоді, коли ми працюємо над чимось. З червня 2021 по лютий 2022 року наш Державний податковий університет приймав активну участь у пілотному Проєкті Асоціації юридичних клінік України «Антикорупційний комплаєнс у вищій освіті: від визначення ризиків до їх подолання», що реалізовувався у партнерстві з Національним агентством із запобігання корупції за підтримки Проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія».
Участь у цьому Проєкті дало можливість виявити існуючи корупційні ризики, звернути увагу та те, що викликає таку можливість та усунути недоліки. Стати ще більш прозорими й відкритими у своїй діяльності, що неодмінно позитивно впливає на розвиток нашого Університету. Ми завжди із великим задоволенням долучаємось до проєктів, які сприяють розвитку та вдосконаленню роботи Університету, оскільки це дає можливість стати кращими та поділитися власним позитивним досвідом і отримати новий.
Проведений моніторинг Проєктною групою, у формі опитування представників всіх груп учасників освітнього процесу ДПУ, дозволив виявити прогалини (як у самому процесі, так і у його нормативному врегулюванні), які сприяють виникненню корупційних ризиків. Це дало змогу сформувати План мінімізації таких ризиків, який був затверджений вченою радою ДПУ 28.12.2021 року та почав активно реалізовуватися.
Завдяки участі у Проєкті було прискорено відновлення роботи Комісії з етики та доброчесності, затверджено її новий склад. Були внесені зміни в існуючи положення що регулюють освітній процес, що зробило його ще більш прозорим та зрозумілим, оновлено положення про відділ по запобіганню і виявленню корупції, посадові інструкції його керівника. В Університеті у лютому 2022 року була затверджена нова Антикорупційна програма 2022-2024 та план роботи відділу по запобіганню та виявленню корупції на 2022 рік. Був доопрацьований сайт ДПУ, в якому з’явилися нові вкладки по організації публічних закупівель Університетом, доопрацьована вкладка по наданню платних послуг.
Цей проєкт також допоміг налагодити більш тісний зв’язок між органами студентського самоврядування і уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції, завдяки проведенню тренінгових занять на яких студенти дізналися: які є способи запобігання можливим проявам корупції та куди можна звертатись в разі їх виявлення, яка розроблена та діє система в нашому Університеті по взаємодії з уповноваженим із запобігання та виявлення корупції. Не менш важливим є питання доброчесної поведінки з написання тез, статей, наукових робіт учасниками освітнього процесу тощо.
Крім того, враховуючи рекомендації моніторингової групи Проєкту передбачено анонімне анкетування студентів з метою виявлення корупційних ризиків під час проведення семестрового контролю, проведення якого, увійшло до плану діяльності відділу. Більш активно почала наповнюватися вкладка на сайті ДПУ «Антикорупційна діяльність», це стосується матеріалів на антикорупційну тематику та тематику щодо вирішення конфліктів.
Хотілося б виразити слова вдячності Проєктній групі від Асоціації юридичних клінік України за долучення ДПУ до участі у цьому Проєкті, активній підтримці, слушним рекомендаціям та організації доброзичливої атмосфери.
Сподіваємося на майбутню співпрацю.
051 Економіка
071 Облік і оподаткування
072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
081 Право
281 Публічне управління та адміністрування