Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Архів

  • Ірпінський юридичний часопис. 2022. № 1 (8)
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 3(7)2021
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 2(6) 2021
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 1(5) 2021
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 2(4), 2020
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 3. 2020
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 2. 2019
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 1. 2019

Музей університету

Безсумнівним є те, що національно-патріотичне виховання є органічним компонентом системи освіти, що передбачає формування громадських якостей майбутнього фахівця як представника вітчизняної інтелігенції, готового працювати задля добробуту українського народу, носія високої політичної і правової культури, національної свідомості. Тому поряд з традиційними формами роботи у цьому напрямі (знайомство з історією та культурою рідного краю, зустрічі з творчою інтелігенцією, проведення художніх виставок, літературних та творчих вечорів) запроваджуються нові: регулярні зустрічі ректорату із студентами, проведення масових заходів до державних свят, вшанування ветеранів війни та праці, акції гуманістичного характеру, шефська допомога ветеранам тощо. Важливу роль у цьому напрямі відіграє Музей  історії університету ДПУ.

Музей - науково-дослідний та культурно-освітній заклад, створений для вивчення, збереження, використання та популяризації музейних предметів та музейних колекцій з науковою та освітньою метою, залучення громадян до надбань національної та світової культурної спадщини.

Музей історії університету ДПУ – це особливе культурно-освітнє середовище. Високий статус музею навчального закладу надає інтеграція його в освітянський процес з перших днів заснування: через екскурсії, клуб екскурсоводів, пошуково-дослідницьку діяльність. Сучасні соціально-культурні умови підштовхують керівництво музею до пошуку нових форм, жанрів, методів і прийомів роботи, нового вектора розвитку.

23 лютого 1976 року у нашому навчальному закладі (Ірпінському індустріальному технікумі) з ініціативи директора технікуму Павленка Володимира Івановича був організований музей Великої Вітчизняної війни. Очолив, безпосередньо, роботу по створенню музею викладач технікуму, учасник Великої Вітчизняної війни Овчар Петро Семенович.

Петро Семенович Овчар – директор музею  з  1975 р.  – 1997 р.

Народився 23 липня 1909 р. у с. Новий Любар Любарського району Житомирської області. У 1937 р. закінчив торфяний факультет Київського технологічного інституту силікатів. З вересня 1944 р.  по травень 1975 р. – викладач спецдисциплін Іпрінського гірничо-паливного технікуму а з 1961 р. Ірпінського індустріального технікуму. Овчар П.С. автор винаходу «Машина для переробки торфу», яка впроваджена у виробництво. Авторське свідоцтво № 259040. Мав 5 державних нагород та орден «Знак Почета». Під його керівництвом  та безпосередньо ним в 1975 р. був створений музей трудової та бойової слави навчального закладу.

У грудні 1976 року музей було перейменовано в музей бойової та трудової слави.

У вересні 1997 року з ініціативи ректора, на той час Українського фінансово-економічного інституту, Мельника Петра Володимировича та першого проректора Ляшенка Юрія Івановича була вирішено створити музей історії навчального закладу. Директором музею було призначено старшого викладача інституту Савінова Євгенія Олександровича.

Є.О. Савінов -  завідувач музею з 1997р. -  по 31.10 2012 р.

Народився 01 лютого 1933 р. у м. Балаково Саратовської області Російської федерації. У 1951 р. закінчив з відзнакою індустріальний технікум за фахом «технік – електрик» у м. Кам`янець-Подільський. У 1953 р. закінчив Київський політехнічний інститут за фахом «гірничий інженер-електромеханік». Працював викладачем електротехнічних дисциплін в Ірпінському індустріальному технікумі, директором Республіканських курсів підвищення кваліфікації ІТП Міністерства місцевої промисловості, старшим викладачем  кафедри безпеки життєдіяльності   та охорони праці університету. Має 3 авторських свідоцтва на винаходи механізмів для торфових машин.

Тамара Іванівна Маркелова – завідувач музею з 18.09. 2013 р. – по 22.01. 2016 р.

Народилась 28 січня 1959 р. у с. Красностав Лугинського району Житомирської області. У 1978 р. закінчила Ірпінський індустріальний технікум за фахом обробка металів різанням за спеціальністю технолог. У 2001 р. закінчила Український фінансово-економічний інститут факультет обліку та аудиту. Працювала на посаді інженера – технолога Ірпінської шкіргалантерейної фабрики, з січня 1999 р. в Українському фінансово-економічному інституті провідний спеціаліст відділу капітального будівництва, з 2000 р. інженер з маркетингу відділу капітального будівництва, з 2001 р. завідувач відділу маркетингу видавничого центру. Нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України наказ №1449 від 06.12.2007 р. за вагомий особистий внесок у підготовці заходів, присвячених Дню студента та нагороджено знаком «Почесний працівник Державної податкової служби України» наказ №2294-0 від 31.12. 2008 р.

Підлісна  Ольга Іванівна – директор музею з 04.10. 2016 року дотепер.

Музей протягом багатьох років гуртує навколо себе ентузіастів, об’єднаних любов’ю до рідної альма-матер. Студенти та викладачі зібрали справді унікальну колекцію фотоматеріалів, речей, макетів, обладнання, якою нині може пишатися наш Університет.

Значну роль у діяльності музею відіграє Рада музею – новостворена одиниця, яку очолює згідно закону керівник установи – ректор Університету.

До складу Ради ввійшли 9 працівників університету з різних структурних підрозділів, які на високому теоретичному та практичному рівні здатні приймати рішення щодо розбудови та покращення роботи музею.

На розгляд Ради Музею історії університету ДПУ розроблена тематика науково-практичних досліджень.

Небайдуже, відповідальне ставлення молоді до громадської роботи дозволило створити Клуб екскурсоводів та підняти імідж студента-екскурсовода, оптимізувати роботу музею, перетворити його на культурний молодіжний осередок. Такий творчий підхід до організації заходів, що проводилися під егідою Ради музею, мав справедливий успіх та інтерес з боку студентства та співробітників Університету. Поважні викладачі Університету, зокрема: Зикун Наталія Іванівна, Онучак Людмила Володимирівна, Готра Олена Броніславівна, підібрали здобувачів вищої освіти з навичками ораторської майстерності для проведення екскурсій українською, російською, англійською, польською та німецькою мовами.

Схвальні відгуки шановні гості залишають у Книзі відгуків музею Університету.

У 2020 році проведено оновлення музею. Музейні експонати та колекції розміщені в кім. 508 корпус С.

У Музеї історії університету постійно ведеться велика пошукова робота по дослідженню історії навчального закладу, зокрема керівного та викладацького складу, структурних підрозділів, співробітників та випускників, які зробили свій внесок у його розбудову.

Музей продовжує активно й плідно працювати як історико-культурний центр,  залучаючи нових відвідувачів, поповнюючи  музейні експозиції.

 

 

 

 

Вакансії

Студенти Податкового склали Військову присягу на вірність Україні та її народові

16 липня 2022 року студенти кафедри військової підготовки Державного податкового університету склали Військову присягу на вірність Україні та її народові. Це відбулося у 101-й день народження Університету. На центральній площі міста, біля Ірпінської міської ради, пролунали слова клятви 155 молодих офіцерів запасу, молодих хлопців і дівчат, готових стати на захист Батьківщини.

На заході були присутні керівництво вишу, представники влади міста, колектив кафедри військової підготовки, рідні та близькі випускників, а також гості урочистостей.

В.о. ректора Державного податкового університету Валентина Унинець-Ходаківська привітала молодих офіцерів із завершенням важливого етапу у їхньому житті та початком нового, побажала успішного старту та відмітила особливу відвагу і сміливість стати військовозобов’язаними у такий непростий час. “Зараз ви стартуєте на новому шляху, особливому. Курс, який ви обрали – героїчний, країні потрібні високоосвічені, вмотивовані та добре підготовлені захисники. Незламні! Патріоти! Нехай все у вас буде гаразд в рідній країні! Слава Україні! Героям слава!”, - наголосила Валентина Унинець-Ходаківська.

У свою чергу мер міста Ірпінь Олександр Маркушин побажав випускникам стати достойними синами і доньками України. “Сьогодні один із найважливіших днів у вашому житті, і водночас - це величезна відповідальність. Складаючи присягу, ви маєте пам’ятати, що є  речі важливі, а є найважливіші. Це речі, які ніхто з нас не вибирає: батьків і Батьківщину. Коли ми говоримо про Україну, безумовно, це – найважливіше і найцінніше, що маємо. Не зрадьте своєї країни. Не забувайте, ви випускники героїчного університету із героїчного міста”, - зауважив мер Ірпеня.

Завершився захід колективним виконанням Державного Гімну України.

Запобігання корупції у період вступної кампанії та атестації здобувачів вищої освіти

  • Методичні рекомендації НАЗК з виконання завдань уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) з питань запобігання та виявлення корупції під час реалізації вступної кампанії в умовах воєнного стану
  • Розпізнай корупцію 
  • Реагуй на корупцію
  • Застереження щодо дотримання норм антикорупційного законодавства та доброчесності членами екзаменаційних комісій з проведення атестації здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання в Державному податковому університеті у 2024/2025 навчальному році
  • Порядок роботи уповноваженого  підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції під час вступної кампанії 2025 року

Сторінка 70 із 109

  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE