З метою забезпечення неухильного дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» та запобігання вчиненню корупційних правопорушень серед працівників Державного податкового університету, розміщуємо посилання на оновлені Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції, розроблені Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство).
На основі досвіду діяльності Національного агентства оновлені Методичні рекомендації доповнено низкою правових позицій, серед яких:
- наявність/відсутність конфлікту інтересів під час реалізації повноважень з оплати праці (преміювання, встановлення надбавок) (п.п.14.1.6 п.14.1 розділу 14);
- конфлікт інтересів у керівника, у якого в підпорядкуванні працюють близькі особи (п.п.2.2.1 п.2.1 розділу 2);
- конфлікт інтересів у особи при прийнятті рішень щодо свого керівника (п.п.2.2.1 п.2.1 розділу 2);
- конфлікт інтересів у керівників закладів освіти, які працюють в тих же закладах за сумісництвом (п.п. 14.1.4 п.14.1 розділу 14);
- позиція Національного агентства щодо участі посадовців у заходах, пов’язаних з їх службовою діяльністю (конференціях, семінарах, громадських слуханнях тощо), за рахунок організатора заходу (добові, проїзд, харчування, проживання) (приклад 4 п.14.3 розділу 14).
Крім того, Національне агентство розробило тест, який допомагає встановити наявність або відсутність у особи конфлікту інтересів. Тест може пройти будь-яка особа, яка має сумніви щодо наявності в неї конфлікту інтересів.
Методичні рекомендації та тест на виявлення конфлікту інтересів розміщені у відкритому доступі на офіційному вебсайті Національного агентства за посиланнями:
https://wiki.nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2022/10/Metodychni-rekomendatsiyi-vid-21.10.2022-13.pdf
https://nazk.gov.ua/uk/test-na-vyyavlennya-konfliktu-interesiv/
Позиції ДПУ в національних та міжнародних рейтингах
№ з/п |
Назва рейтингу |
Місце ДПУ у загальному |
Джерело |
1 |
Консолідований рейтинг ЗВО України 2024 |
99 |
|
2 |
Рейтинг університетів України "Топ-200 Україна 2024" |
101 |
|
3 |
Рейтинг університетів за показниками Scopus 2023 року |
128 |
|
4 |
Найбільший бал ЗНО на контракт |
57 |
|
5 |
Webometrics |
7378 - у світі |
|
6 |
«U-Multirank – 2022 World University Rankings» |
502 |
|
7 |
UI GreenMetric World University Rankings |
949 |
|
8 |
Top Universities in Ukraine |
66 |
|
9 |
TRANSPARENT RANKING: Top Universities by Citations in Top Google Scholar profiles |
41 |
https://euroosvita.net/index.php/?category=1&id=8371 |
Служба бухгалтерського обліку (СБОЗ) та звітності складається з трьох відділів (штатна чисельність працівників – 20 осіб):
- Відділ розрахунків з оплати праці, стипендій та соціальних виплат (6 осіб)
- Відділ обліку розрахунково-касових операцій та звітності (4 особи)
- Відділ обліку матеріальних цінностей і розрахунків (9 осіб)
СБОЗ є самостійним структурним підрозділом Державного податкового університету, підпорядковується ректору або проректору згідно розподілу функціональних обов'язків.
Основним завданням СБОЗ Державного податкового університету є:
- Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Державного податкового університету та складення звітності;
- Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
- Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;
- Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій; інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
- Забезпечує дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань; повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування; зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності: користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан Університету, результати його діяльності та рух бюджетних коштів та ін.
Контактна інформація:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – служба бухгалтерського обліку та звітностіЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – відділ обліку розрахунково-касових операцій та звітностіЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – відділ розрахунків з оплати праці, стипендій та соціальних виплатЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – відділ обліку матеріальних цінностей і розрахунків
Офіційні документи служби бухгалтерського обліку та звітності:
- Наказ від 21.06.2022 №484 Положення про службу бухгалтерського обліку та звітності ДПУ
- Наказ_від_23.11.2022_№1229 Про затвердження Положення про облікову політику Державного податкового університету
- Наказ_від_16.08.2023_№933 про внесення змін до Положення про облікову політику Державного податкового університету
- Наказ_від_14.09.2023_№1114 про внесення змін до Положення про облікову політику Державного податкового університету