Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Оновлені Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції»

З метою забезпечення неухильного дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» та запобігання вчиненню корупційних правопорушень серед працівників Державного податкового університету, розміщуємо посилання на оновлені Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції, розроблені Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство).

На основі досвіду діяльності Національного агентства оновлені Методичні рекомендації доповнено низкою правових позицій, серед яких:

- наявність/відсутність конфлікту інтересів під час реалізації повноважень з оплати праці (преміювання, встановлення надбавок) (п.п.14.1.6 п.14.1 розділу 14);

- конфлікт інтересів у керівника, у якого в підпорядкуванні працюють близькі особи (п.п.2.2.1 п.2.1 розділу 2);

- конфлікт інтересів у особи при прийнятті рішень щодо свого керівника (п.п.2.2.1 п.2.1 розділу 2);

- конфлікт інтересів у керівників закладів освіти, які працюють в тих же закладах за сумісництвом (п.п. 14.1.4 п.14.1 розділу 14);

- позиція Національного агентства щодо участі посадовців у заходах, пов’язаних з їх службовою діяльністю (конференціях, семінарах, громадських слуханнях тощо), за рахунок організатора заходу (добові, проїзд, харчування, проживання) (приклад 4 п.14.3 розділу 14).

Крім того, Національне агентство розробило тест, який допомагає встановити наявність або відсутність у особи конфлікту інтересів. Тест може пройти будь-яка особа, яка має сумніви щодо наявності в неї конфлікту інтересів.

Методичні рекомендації та тест на виявлення конфлікту інтересів розміщені у відкритому доступі на офіційному вебсайті Національного агентства за посиланнями:

https://wiki.nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2022/10/Metodychni-rekomendatsiyi-vid-21.10.2022-13.pdf

https://nazk.gov.ua/uk/test-na-vyyavlennya-konfliktu-interesiv/

Новини міжнародної діяльності

Позиції ДПУ в рейтингах

23243423

Позиції ДПУ в національних та міжнародних рейтингах

№ з/п

Назва рейтингу

Місце ДПУ у загальному
списку

Джерело

1

Консолідований рейтинг ЗВО України 2024

99

https://osvita.ua/vnz/rating/51741/

2

Рейтинг університетів України "Топ-200 Україна 2024"

101

http://www.euroosvita.net/index.php/?category=1&id=7923

3

Рейтинг університетів за показниками Scopus 2023 року

128

https://osvita.ua/vnz/rating/88976/

4

Найбільший бал ЗНО на контракт

57

https://osvita.ua/vnz/rating/vstup- osvita/59045/

5

Webometrics

7378 - у світі
81 - серед українських вишів

https://euroosvita.net/index.php/?category=1&id=8376

6

«U-Multirank – 2022 World University Rankings»

502

https://www.umultirank.org

7

UI GreenMetric World University Rankings

949

https://greenmetric.ui.ac.id/rankings/overall-rankings-2022

8

Top Universities in Ukraine
2024 Ukrainian University Ranking

66

https://www.4icu.org/ua/

9

TRANSPARENT RANKING: Top Universities by Citations in Top Google Scholar profiles

41

https://euroosvita.net/index.php/?category=1&id=8371

Служби

structura

Служба бухгалтерського обліку та звітності

Служба бухгалтерського обліку (СБОЗ) та звітності складається з трьох відділів (штатна чисельність працівників – 20 осіб):

  1. Відділ розрахунків з оплати праці, стипендій та соціальних виплат (6 осіб)
  2. Відділ обліку розрахунково-касових операцій та звітності (4 особи)
  3. Відділ обліку матеріальних цінностей і розрахунків (9 осіб)

СБОЗ є самостійним структурним підрозділом Державного податкового університету, підпорядковується ректору або проректору згідно розподілу функціональних обов'язків.

Основним завданням СБОЗ Державного податкового університету є:

  1. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Державного податкового університету та складення звітності;
  2. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
  3. Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;
  4. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій; інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
  5. Забезпечує дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань; повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування; зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності: користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан Університету, результати його діяльності та рух бюджетних коштів та ін.

Контактна інформація:

  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – служба бухгалтерського обліку та звітності
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – відділ обліку розрахунково-касових операцій та звітності
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – відділ розрахунків з оплати праці, стипендій та соціальних виплат
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – відділ обліку матеріальних цінностей і розрахунків

Офіційні документи служби бухгалтерського обліку та звітності:

  • Наказ від 21.06.2022 №484 Положення про службу бухгалтерського обліку та звітності ДПУ
  • Наказ_від_23.11.2022_№1229 Про затвердження Положення про облікову політику Державного податкового університету
  • Наказ_від_16.08.2023_№933 про внесення змін до Положення про облікову політику Державного податкового університету
  • Наказ_від_14.09.2023_№1114 про внесення змін до Положення про облікову політику Державного податкового університету

Сторінка 51 із 103

  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE