Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Помічник юрисконсульта DTEK

Місце роботи: Київ (вулиця Дорогожицька, 3.)

Обов’язки:
•    Робота з електронним кабінетом в Єдиній судовій інформаційно- телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі) (далі — ЄСІТС).
•    Реєстрація електронних кабінетів юридичних осіб.
•    Моніторинг електронних кабінетів на предмет отримання судових документів, повідомлень, реєстрація та своєчасне направлення відповідальним особам за супроводження судових справ процесуальних документів.
•    Комунікація з адміністративними відділами судів всіх інстанцій, помічниками судів, секретарями судових засідань.
•    Навики підготовки і укладення процесуальних документів, договірних документів — вітаються.
Вимоги:
•    Вища юридична освіта (від рівня бакалавр)
•    Досвід роботи з судовими документами, з методами передачі, обробки і збереження інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв’язку, комп’ютера.
•    Висока відповідальність, уважність до деталей
•    Добрі комунікативні навички та вміння працювати в команді
Ми пропонуємо:
•    Конкурентну заробітну плату
•    Розвиток професійних навичок та можливості кар'єрного зростання
•    Цікаві та різноманітні завдання в стабільній компанії

Заробітна плата: 20 000 – 25 000 грн.

Приватбанк: Спеціаліст з обслуговування фізичних осіб

м. Київ (вул. Булаховського, 3а (майже поруч з Новоірпінською трасою))

Опис вакансії

ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідируючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.

Вимоги

  • Освіта: вища, незакінчена вища
  • Впевнений користувач ПК та планшетом.
  • Вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова для надання інформації про банківські продукти та послуги).

Обов'язки

  • Здійснює продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб
  • Здійснює роботу з пошуку потенційних клієнтів та роботу з постійними клієнтами,  направлену на максимальне задоволення їх потреб та підтримку довгострокової співпраці
  • Здійснює дзвінки клієнтам з актуальними пропозиціями Банку
  • Виконує завдання та доручення керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей та завдань.
  • Дотримується вимог щодо стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів, які затверджені Банком
  • Виконує вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо

Заробітна плата: Конкурентна заробітна плата (за результатами співбесіди)

Міністерство фінансів України: Головний спеціаліст відділу взаємодії з багатосторонньою координаційною платформою донорів для України

Міністерство фінансів України шукає в команду кваліфікованого та відповідального фахівця на посаду головного спеціаліста Відділу координації взаємодії з Багатосторонньою координаційною платформою донорів для України.

Українська платформа донорів (далі — Платформа) працює з міжнародною спільнотою для координації підтримки України в її нагальних потребах та довгостроковому відновленні. Про платформу www.ukrainedonorplatform.com

Якщо ти комунікабельний, сумлінний, цілеспрямований та маєш експертизу у сфері фінансів, економіки або міжнародних відносин — тоді ми очікуємо на тебе.

Що ми пропонуємо:

  • роботу в одному з провідних державних органів України;
  • колектив, об'єднаний ідеєю та цінностями;
  • стабільні та прозорі умови оплати праці;
  • професійний розвиток та навчання.

Ми очікуємо на посаді:

  • Координація зі стейкхолдерами — сприяти співпраці між Міністерством фінансів та ключовими стейкхолдерами у рамках операційних процесів Платформи. Це включає ефективну комунікацію з міжнародними партнерами (країни G7, міжнародні фінансові організації), державними органами, громадянським суспільством;
  • Підтримка зустрічей Платформи — сприяти підготовці та проведенню зустрічей Платформи, включаючи розробку аналітичних матеріалів для Міністра фінансів;
  • Аналіз та звітування — аналізувати ефективність різних видів діяльності Платформи, відстежувати прогрес та готувати звіти про ключові ініціативи та результати.

Вимоги:

  • вища освіта (бакалавр права, політології, економіки, фінансів або міжнародних відносин);
  • досвід роботи — щонайменше 1 рік в галузі міжнародних відносин, права, економіки або пов’язаних галузях;
  • володіння англійською на рівні В2 або краще (специфіка роботи передбачає постійну усну і письмову комунікацію англійською мовою).

Заробітна плата:

37 939 грн, додатково виплачується надбавка за вислугу років, що складає 2% за кожен рік стажу державної служби (але не більше 30%)

Міністерство фінансів України: Головний спеціаліст відділу персоналу, рекрутер

Служба управління персоналом Мінфіну шукає собі в команду рекрутера.

Якщо ти маєш амбіції, розумієшся на питаннях пошуку персоналу, вмієш проводити інтерв'ю по компетенціях та проводити оцінку кандидатів, кайфуєш від цієї роботи, можеш спробувати свої сили в найкрутішому Міністерстві в якості рекрутера.

Вимоги:

  • вміння використовувати в роботі ІТ інструменти з пошуку персоналу
  • вільне використання комп’ютерної техніки (створення контенту, у тому числі медійного, презентацій, листування з кандидатами, масова розсилка індивідуальних листів тощо)
  • досвід в проведенні інтерв'ю по компетенціях та оцінки кандидатів
  • вміння формувати бренд роботодавця
  • досвід та напрацювання в питаннях адаптації нових співробітників
  • вміння досягати цілей, поставлених в стратегії з управління персоналом
  • вміння працювати з інформацією, HR-аналітика
  • знання законодавства про державну службу

Обов’язки:

  • Проведення заходів з питань формування бренду Міністерства як роботодавця для залучення до роботи найкращих фахівців
  • адміністрування конкурсної процедури, передбаченої законодавством про державну службу (Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246)
  • формування компетенцій за посадами
  • Організація проходження стажування громадян з числа молоді в Міністерстві, які не перебувають на посадах державної служби
  • HR аналітика
  • ведення обліку документації, створюваної в процесі роботи

В яких умовах працювати:

  • Офіційне оформлення;
  • Повністю офіційна зарплата — оклад + надбавки + премії за підсумками роботи;
  • Офіс в історичному центрі Києва біля станції метро «Контрактова площа»;
  • З командою професіоналів своєї справи, для яких результат роботи на першому місці;

Заробітна плата:

29 184 грн, додатково виплачується надбавка за вислугу років, що складає 2% за кожен рік стажу державної служби (але не більше 30%)

Міністерство фінансів України: Головний спеціаліст управління нормативного забезпечення бюджетного процесу

Якщо ти маєш амбіції, розумієшся на питаннях підготовки, моніторингу та аналізу нормативно-правових актів у сфері бюджетного законодавства, знаєш усе про Рахункову палату, Держаудитслужбу, Казначейство та відмінності між ними, можеш долучитися до команди відділу нормативного забезпечення контролю за дотриманням бюджетного законодавства управління нормативного забезпечення бюджетного процесу Департаменту державного бюджету.

Що ми пропонуємо:

  • роботу в одному з провідних державних органів України;
  • колектив, об'єднаний ідеєю та цінностями;
  • стабільні та прозорі умови оплати праці;
  • професійний розвиток та навчання;
  • офіційне працевлаштування, зручне місце розташування офісу у місті Києві (вулиця Межигірська, 11).

Обов’язки на посаді:

  • опрацювання проєктів нормативно-правових актів та підготовка висновків щодо їх відповідності бюджетному законодавству;
  • моніторинг та аналіз нормативно-правових актів у сфері бюджетного законодавства, зокрема з питань контролю за дотриманням бюджетного законодавства, розробка проєктів нормативно-правових актів щодо їх актуалізації та удосконалення;
  • взаємодія з Рахунковою палатою, Держаудитслужбою, Казначейством під час підготовки та опрацювання проєктів нормативно-правових актів;
  • аналіз інформації Держаудитслужби, Казначейства, місцевих фінансових органів про результати контролю за дотриманням бюджетного законодавства та застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства;
  • надання роз’яснень з питань контролю за дотриманням бюджетного законодавства на запити та звернення органів влади, підприємств, установ, організацій, громадян;
  • підготовка аналітичних та презентаційних матеріалів.

Вимоги:

  • знання бюджетного законодавства (Бюджетний кодекс України, нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України), порядку підготовки, внесення та прийняття проєктів актів законодавства;
  • знання нормопроектувальної техніки, досвід з опрацювання та підготовки проєктів нормативно-правових актів, підготовки листів та роз’яснень;
  • вільне володіння діловою українською мовою;
  • вільне використання комп’ютерної техніки (Excel, Word, PowerPoint).

Ви нам підходите, якщо:

  • маєте аналітичні та комунікаційні здібності, ініціативні, вмієте робити аналіз великих обсягів інформації, здатні до саморозвитку та швидкого навчання;
  • бажаєте працювати в команді, вмієте вирішувати комплексні завдання та уважні до деталей.

Заробітна плата:

37 939 грн, додатково виплачується надбавка за вислугу років, що складає 2% за кожен рік стажу державної служби (але не більше 30%)

Сторінка 6 із 103

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE