
Місце роботи: Київ (вулиця Дорогожицька, 3.)
Обов’язки:
• Робота з електронним кабінетом в Єдиній судовій інформаційно- телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі) (далі — ЄСІТС).
• Реєстрація електронних кабінетів юридичних осіб.
• Моніторинг електронних кабінетів на предмет отримання судових документів, повідомлень, реєстрація та своєчасне направлення відповідальним особам за супроводження судових справ процесуальних документів.
• Комунікація з адміністративними відділами судів всіх інстанцій, помічниками судів, секретарями судових засідань.
• Навики підготовки і укладення процесуальних документів, договірних документів — вітаються.
Вимоги:
• Вища юридична освіта (від рівня бакалавр)
• Досвід роботи з судовими документами, з методами передачі, обробки і збереження інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації і зв’язку, комп’ютера.
• Висока відповідальність, уважність до деталей
• Добрі комунікативні навички та вміння працювати в команді
Ми пропонуємо:
• Конкурентну заробітну плату
• Розвиток професійних навичок та можливості кар'єрного зростання
• Цікаві та різноманітні завдання в стабільній компанії
Заробітна плата: 20 000 – 25 000 грн.

м. Київ (вул. Булаховського, 3а (майже поруч з Новоірпінською трасою))
Опис вакансії
ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідируючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.
Вимоги
- Освіта: вища, незакінчена вища
- Впевнений користувач ПК та планшетом.
- Вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова для надання інформації про банківські продукти та послуги).
Обов'язки
- Здійснює продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб
- Здійснює роботу з пошуку потенційних клієнтів та роботу з постійними клієнтами, направлену на максимальне задоволення їх потреб та підтримку довгострокової співпраці
- Здійснює дзвінки клієнтам з актуальними пропозиціями Банку
- Виконує завдання та доручення керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей та завдань.
- Дотримується вимог щодо стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів, які затверджені Банком
- Виконує вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо
Заробітна плата: Конкурентна заробітна плата (за результатами співбесіди)

Міністерство фінансів України шукає в команду кваліфікованого та відповідального фахівця на посаду головного спеціаліста Відділу координації взаємодії з Багатосторонньою координаційною платформою донорів для України.
Українська платформа донорів (далі — Платформа) працює з міжнародною спільнотою для координації підтримки України в її нагальних потребах та довгостроковому відновленні. Про платформу www.ukrainedonorplatform.com
Якщо ти комунікабельний, сумлінний, цілеспрямований та маєш експертизу у сфері фінансів, економіки або міжнародних відносин — тоді ми очікуємо на тебе.
Що ми пропонуємо:
- роботу в одному з провідних державних органів України;
- колектив, об'єднаний ідеєю та цінностями;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- професійний розвиток та навчання.
Ми очікуємо на посаді:
- Координація зі стейкхолдерами — сприяти співпраці між Міністерством фінансів та ключовими стейкхолдерами у рамках операційних процесів Платформи. Це включає ефективну комунікацію з міжнародними партнерами (країни G7, міжнародні фінансові організації), державними органами, громадянським суспільством;
- Підтримка зустрічей Платформи — сприяти підготовці та проведенню зустрічей Платформи, включаючи розробку аналітичних матеріалів для Міністра фінансів;
- Аналіз та звітування — аналізувати ефективність різних видів діяльності Платформи, відстежувати прогрес та готувати звіти про ключові ініціативи та результати.
Вимоги:
- вища освіта (бакалавр права, політології, економіки, фінансів або міжнародних відносин);
- досвід роботи — щонайменше 1 рік в галузі міжнародних відносин, права, економіки або пов’язаних галузях;
- володіння англійською на рівні В2 або краще (специфіка роботи передбачає постійну усну і письмову комунікацію англійською мовою).
Заробітна плата:
37 939 грн, додатково виплачується надбавка за вислугу років, що складає 2% за кожен рік стажу державної служби (але не більше 30%)

Служба управління персоналом Мінфіну шукає собі в команду рекрутера.
Якщо ти маєш амбіції, розумієшся на питаннях пошуку персоналу, вмієш проводити інтерв'ю по компетенціях та проводити оцінку кандидатів, кайфуєш від цієї роботи, можеш спробувати свої сили в найкрутішому Міністерстві в якості рекрутера.
Вимоги:
- вміння використовувати в роботі ІТ інструменти з пошуку персоналу
- вільне використання комп’ютерної техніки (створення контенту, у тому числі медійного, презентацій, листування з кандидатами, масова розсилка індивідуальних листів тощо)
- досвід в проведенні інтерв'ю по компетенціях та оцінки кандидатів
- вміння формувати бренд роботодавця
- досвід та напрацювання в питаннях адаптації нових співробітників
- вміння досягати цілей, поставлених в стратегії з управління персоналом
- вміння працювати з інформацією, HR-аналітика
- знання законодавства про державну службу
Обов’язки:
- Проведення заходів з питань формування бренду Міністерства як роботодавця для залучення до роботи найкращих фахівців
- адміністрування конкурсної процедури, передбаченої законодавством про державну службу (Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246)
- формування компетенцій за посадами
- Організація проходження стажування громадян з числа молоді в Міністерстві, які не перебувають на посадах державної служби
- HR аналітика
- ведення обліку документації, створюваної в процесі роботи
В яких умовах працювати:
- Офіційне оформлення;
- Повністю офіційна зарплата — оклад + надбавки + премії за підсумками роботи;
- Офіс в історичному центрі Києва біля станції метро «Контрактова площа»;
- З командою професіоналів своєї справи, для яких результат роботи на першому місці;
Заробітна плата:
29 184 грн, додатково виплачується надбавка за вислугу років, що складає 2% за кожен рік стажу державної служби (але не більше 30%)

Якщо ти маєш амбіції, розумієшся на питаннях підготовки, моніторингу та аналізу нормативно-правових актів у сфері бюджетного законодавства, знаєш усе про Рахункову палату, Держаудитслужбу, Казначейство та відмінності між ними, можеш долучитися до команди відділу нормативного забезпечення контролю за дотриманням бюджетного законодавства управління нормативного забезпечення бюджетного процесу Департаменту державного бюджету.
Що ми пропонуємо:
- роботу в одному з провідних державних органів України;
- колектив, об'єднаний ідеєю та цінностями;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- професійний розвиток та навчання;
- офіційне працевлаштування, зручне місце розташування офісу у місті Києві (вулиця Межигірська, 11).
Обов’язки на посаді:
- опрацювання проєктів нормативно-правових актів та підготовка висновків щодо їх відповідності бюджетному законодавству;
- моніторинг та аналіз нормативно-правових актів у сфері бюджетного законодавства, зокрема з питань контролю за дотриманням бюджетного законодавства, розробка проєктів нормативно-правових актів щодо їх актуалізації та удосконалення;
- взаємодія з Рахунковою палатою, Держаудитслужбою, Казначейством під час підготовки та опрацювання проєктів нормативно-правових актів;
- аналіз інформації Держаудитслужби, Казначейства, місцевих фінансових органів про результати контролю за дотриманням бюджетного законодавства та застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства;
- надання роз’яснень з питань контролю за дотриманням бюджетного законодавства на запити та звернення органів влади, підприємств, установ, організацій, громадян;
- підготовка аналітичних та презентаційних матеріалів.
Вимоги:
- знання бюджетного законодавства (Бюджетний кодекс України, нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України), порядку підготовки, внесення та прийняття проєктів актів законодавства;
- знання нормопроектувальної техніки, досвід з опрацювання та підготовки проєктів нормативно-правових актів, підготовки листів та роз’яснень;
- вільне володіння діловою українською мовою;
- вільне використання комп’ютерної техніки (Excel, Word, PowerPoint).
Ви нам підходите, якщо:
- маєте аналітичні та комунікаційні здібності, ініціативні, вмієте робити аналіз великих обсягів інформації, здатні до саморозвитку та швидкого навчання;
- бажаєте працювати в команді, вмієте вирішувати комплексні завдання та уважні до деталей.
Заробітна плата:
37 939 грн, додатково виплачується надбавка за вислугу років, що складає 2% за кожен рік стажу державної служби (але не більше 30%)