21.03.2025 р. відбулось викладання другої теми тренінг-курсу «Політика сталого розвитку ЄС: досвід для українських міст та регіонів в умовах децентралізації» під назвою «Реалізація цілей сталого розвитку в країнах-членах ЄС» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня Факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації, спеціальності 061 «Журналістика», освітньо-професійної програми «Журналістика і зв’язки з громадськістю». Заняття проводила д.е.н., професор. Професор кафедри публічних фінансів Мартиненко Валентина Віталіївна.

Відповідно до затвердженої робочої програми, на лекційному занятті студенти мали можливість ознайомитись з такими питаннями:

  1. Передумови прийняття глобальних ЦСР ООН: їх роль та значення для країн
  2. Європи.
  3. Стратегія «Європа 2020: стратегія розумного, сталого та всеохоплюючого
  4. зростання».
  5. Інституційна архітектура реалізації ЦСР в ЄС.
  6. Імплементація ЦСР у провідних країнах Європи.

Практичне заняття передбачало глибше розуміння здобувачами вищої освіти таких питань як: Декларація тисячоліття ООН, її основні завдання і виклики; план дій ООН «Перетворення нашого світу: Порядок денний в області сталого розвитку на період до 2030 року»; пріоритетні напрямки та завдання стратегії «Європа 2020»; організаційна структура реалізації ЦСР в ЄС; аналіз виконання цілей розвитку тисячоліття в країнах-членах ЄС. Розбір кейсу: «Приклади успішної імплементації ЦСР в ЄС: досвід для України» та ознайомлення з онлайн грою: «Цілі сталого розвитку» на веб-порталі.

Щиро вдячні здобувачам вищої освіти за активну участь і натхненні дискусії щодо впровадження європейського досвіду сталого розвитку в Україні. Ваша зацікавленість та небайдужість до цієї теми свідчать про прагнення до позитивних змін у містах і регіонах нашої країни.

Навчальний тренінг-курс триває, і попереду ще багато нових тем, цікавих обговорень та практичних завдань. Це чудова можливість глибше ознайомитися з європейськими підходами до сталого розвитку та дослідити їхню адаптацію до українських реалій.