Як залучити на свою сторінку першу тисячу підписників?
Про таке першокурсники журналістики дізналися під час воркшопу із SMM (Social Media Marketing) від практика та здобувачки Державний податковий університет Анастасії Савілової.
Тож ключовими особливостями є:
планування – місячний контент-план дозволить систематизувати роботу та уникнути повторів.
- системність – оновлення стрічки має відбуватися періодично. Це дозволить зберегти наявних читачів, а стабільне відвідування зумовить збільшення кількості підписників. Якщо певний час сторінка буде активна, кількість потенційно зацікавлених споживачів збільшуватиметься, але варто залишити свою аудиторію наодинці на тиждень і ефект буде незворотнім
- постинг в один і той же час дасть можливість аудиторії звикнути до вас.
Хочете дізнатися більше – долучайтеся до активностей наших журналістів та ставайте видимими для всього світу.
Поліна Бескоровайна, ЖБ-23-1

 

215

 

216

 

217

 

218

4️⃣ кити успіху роботи в Instagram від практикуючого SMM-креатора та здобувачки журналістики в Державний податковий університет Анастасія Савілова
🐳 Цільова авдиторія (ЦА). Вивчення адресатів вже половина справи, але їх маємо домслідити максимально: вивчити сторінки в соціальних мережах, слідкувати за статистикою, окресилити Tone of Voice (стиль спілкування бренду з його цільовою авдиторією). Звертання до споживачі на «ти» створює доброзичливий неофіційний тон спілкування, а вузькогалузеві терміни, звертання на «Ви» – офіційний.
🐳 Контент У SMM розрізняють кілька його видів:
👀 Контент, що продає (реклама, акції, тощо), його частка не має перевищувати 20% від загальної кількості;
👀 Розважальний контент (меми, жарти, милі тваринки, тощо);
👀 Інформаційний контент (чек-листи, дослідження, огляди та рецензії, тощо).
👀 UGC (user generated content) (будь-який контент створений користувачами або споживачами (зображення, відео, аудіо, відгуки, репости).
🐳 Рубрикація – дозволяє користувачам краще орієнтуватися на сторінці продавця. Вони можуть бути як інформаційного характеру (прайс та зміни в ньому, афіші подій, наявність продукту і т.д.), розважального (конкурси, опитування, меми, жартівливі відео) так і рек-ламного (акції, огляди, кейси). Рубрики допомагають не розгубитися після перегляду та знайти потрібну інформацію у відповідний час.
🐳 Корисні інструменти для оформлення сторінки. Елементарно доступний ресурс
CANVA (може задовольнити вибагливі творчі запити з графіки, відео. Презентацій тощо).
ChatGPT (Уявляєте?) але лише як інструмент, а не замінник вашого інтелекту.
Користуйтеся!
Поліна Бескоровайна, ЖБ-23-1

219

 

220

 

221