Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Навчальний відділ

Відділ здійснює організацію освітнього процесу на рівні, що забезпечує якісну підготовку висококваліфікованих фахівців за освітніми ступенями бакалавра, магістра та освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, спільно з кафедрами Університету формує навчальне навантаження, складає розклад навчальних занять, здійснює замовлення та друк документів про вищу освіту та студентських квитків. Здійснює організацію технічного супроводження процесу формування та ведення в Єдиній державній електронній базі з питань освіти обліку даних щодо діяльності Університету, збирає, обробляє, аналізує та готує документи до верифікації в ЄДЕБО. Веде облік формування та руху контингенту студентів.

Відділ у своїй діяльності керується законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», наказами Міністерства освіти і науки України та Міністерства фінансів України, Статутом Університету, наказами ректора, рішеннями ректорату та Вченої Ради Університету, іншими локальними нормативними актами Університету.

Метою Відділу є організаційна, методична та координаційна діяльність у забезпеченні освітнього процесу відповідно до вимог законодавчих і нормативних актів у сфері освіти.

Для досягнення цієї мети відділ виконує наступі функції:

  • формування графіків освітіньго процесу на навчальний рік та контроль за їх виконанням.
  • складання розкладів занять з усіх спеціальностей і освітніх ступенів за всіма формами навчання по навчально-наукових інститутах\ факультетах та їх організаційне супроводження.
  • складання розкладів заліково-екзаменаційних сесій, атестації у відповідності з навчальними планами і графіком освітнього процесу, контроль за їх виконання та організаційне супроводження.
  • формування графіків ліквідації академічної заборгованості та академічної різниці.
  • введення інформації до автоматизованої системи АСУ «Управління університетом».
  • організація роботи з формування та затвердження складів Екзаменаційних комісій (ЕК).
  • аналіз успішності здобувачів за результатами поточного і підсумкового контролю знань, підготовка аналітичних матеріалів щодо успішності здобувачів для розгляду на Вченій раді Університету.
  • розрахунок навчального навантаження науково-педагогічних працівників кафедр та контроль за його виконанням.
  • аналіз виконання навчального навантаження науково - педагогічних працівників у розрізі кафедр Університету.
  • облік навчального навантаження науково-педагогічних працівників з погодинною оплатою праці та контроль за дотриманням обсягів погодинного фонду.
  • ведення щомісячної статистики руху контингенту здобувачів у розрізі навчально-наукових інститутів\факультетів, спеціальностей, форм навчання, джерел фінансування.
  • контроль за веденням навчально-науковими інститутами\ факультетами і кафедрами навчальної документації. Контроль за трудовою дисципліною викладачів та навчальною дисципліною здобувачів.
  • організація факультативного вивчення студентами окремих навчальних дисциплін понад обсяги, встановлені навчальними планами і освітніми програмами.
  • підготовка матеріалів для розгляду на засіданнях Ректорату, Вченій раді Університету з питань організації освітньої діяльності.
  • супроводження Єдиної державної електронної бази з питань освіти.
  • замовлення та виготовлення документів про вищу освіту та їх дублікатів.
  • забезпечення здобувачів вищої освіти студентськими квитками у встановленому порядку.
  • забезпечення структурних підрозділів Університету навчальною документацією.

Очолює навчальний відділ к.е.н., доцент Сидоренко Олексій Миколайович.

Контактна інформація:

вн. т. 1075

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

 

State Tax University
State Tax University
  • Відділ аспірантури, докторантури
  • Відділ профорієнтації, практики та кар’єрного розвитку
  • Відділ міжнародних зв'язків
  • Навчальний відділ
  • Навчально-методичний відділ
  • Науково-організаційний відділ
  • Відділ внутрішнього забезпечення якості освіти
  • Відділ кадрів
  • Редакційно-видавничий відділ Державного податкового університету
  • Відділ безпеки, охорони праці та цивільного захисту
  • Відділ з підготовки водіїв транспортних засобів
  • Юридичний відділ
  • Пресслужба «Медіацентр»

До структури

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE