У 2025 році апробовуватимуть пілотні проєкти шкільного навчання під впливом технологій ШІ, рекомендадії були розроблені Міністерством освіти і науки та Міністерство цифрової трансформації ще у 2024 році.
Офіційно проєкт мають представити під час навчального року. Всіх його деталей поки не розкривають, але вже відомо, що розробники представили інструкції та рекомендації з впровадження ШІ в навчальний процес, на основі платформ, серед яких Googe Gemin.
Перші експерименти з використанням ШІ в шкільних програмах планується з залученням допоміжних засобів й фахівців для навчання з використанням ШІ, що відстежуватимуть навчання учнів у режимі реального часу і миттєво коригуватимуть сам процес. Мета нововведень — створити динамічне й цікаве освітнє середовище.
Автори трансформацій з допомогою штучного інтелекту хочуть сформувати такі навички, як емоційний інтелект і комунікація, якими досі частенько гребують традиційні освітні моделі. Таким чином ШІ має перебрати на себе чимало рутинних технічних завдань, на якій витрачають час учителі.
Наприклад, створення презентацій, генеративний ШІ використовуватиметься для оцінювання, допомоги персоналізованого зворотнього зв’язку, створення індивідуальних контентів і планів уроків. Основна увага приділятиметься відповідальному використанню штучного інтелекту, а також етиці його застосування. Учнів також навчатимуть безпечному використанню чат-ботів і того, коли краще покладатися на реальний інтелект, а не штучний.
Також розробники новітніх освітніх технологій з допомогою ШІ напрацьовуватимуть нові шляхи співпраці й комуні кування між навичками учнів і ринком праці. Наразі система освіти просто не випускає достатньої кількості випускників, щоб задовольнити потреби індустрії у галузі IT-технолгій, кібербезпеки та інших галузей.