Якийсь час він був у таємниці, і тільки цими вихідними став доступним для двох переможців благодійного аукціону. А саме: студентів факультету цифрових технологій Ярослава Денисенка та Василя Балти.
Пригадуєте, як загадковий «бокс ректора» інтригував своєю таємницею під час урочистостей з нагоди Міжнародного дня студентів, коли пройшов згадуваний аукціон. І хоч в цей день було визначено переможців, які зробили найбільші донати для наших захисників, вміст секретного боксу не оприлюднювався аж до цих вихідних.
«Але такі очікування додали ще більше драйву,— поділився своїми враженнями один із переможців згадуваного аукціону Василь Балта,— це був неочікуваний подарунок, і навіть більше, бо враження залишаться на все життя, адже ми їх переживали разом ректором і проректором. На якийсь час ми стали однією командою в кабіні SHERP, якій підкорюються всі перешкоди на дорогах: круті спуски та підйоми. Скажу відверто це надихає, запалює ентузіазмом, з яким хочеться підкорювати нові дороги освітнього процесу й громадських ініціатив в нашому університеті»
До речі всюдихід SHERP, яким керує досвідчений інструктор по дуже пересіченій місцевості, є розробкою наших автоконструкторів. Свого часу можливості української моделі, що розроблялася протягом 20 років, демонструвалася в Анкарі, вона не має аналогів у світі.
Зазначимо, що кошти з аукціону були перераховані на збір для ЗСУ, що організовано ДПУ спільно з Благодійним Фондом Сергія Притули на дрони Mavic3 для Бригади наступу «Буревій».
Ви також можете долучитися — зробити внесок за цим посиланням.
Довідково:
Всюдихід SHERP було створено на базі прототипа, розробленого петербурзьким інженером-винахідником Олексієм Гарагашьяном. Пізніше український бізнесмен Володимир Школьник придбав у нього права на виробництво всюдихода. Для доробки концепції для серійного виробництва у 2012 році він створює конструкторське бюро у Києві.
У січні 2014 року Гарагашьян і Школьник засновують у Санкт-Петербурзі компанію з виробництва всюдиходів. Завод було відкрито у грудні того ж року. Випуск машин розпочався у 2015 році. На той час у Школьника вже був невеликий інжиніринговий центр під Києвом, де розробку Гарагашьяна дороблювали.
У лютому 2016 року Шерп з'явився на британському шоу Top Gear, після чого автомобілем зацікавились на Заході. У зв'язку із зростом попиту компанія запустила друге виробництво Шерпа у Києві. Згідно з висновками Київської торгово-промислової палати, за перші 10 місяців 2018 року Київський завод виготовив 89 машин, а чисельність робітників складало 122 людини.