Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Вітаємо переможницю II туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціалізації «Підприємництво» серед студентів закладів вищої освіти III-IV рівнів акредитації

Вітаємо Громову Андріану, випускницю магістерської програми ‍«Економіка та управління проектами в підприємницькій діяльності» та її наукового керівника, к. е. н., доцента Ткаченка В.В., з отриманням диплому ІІІ ступеня за наукову роботу на тему «Фінансова безпека підприємства» у 2️ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціалізації «Підприємництво». Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт зі спеціалізації «Підприємництво» у 2019-2020 н.р. проводився на базі кафедри менеджменту і підприємництва Державного університету «Житомирська політехніка». У зв’язку із ситуацією, що склалася, підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у 2019-2020 н.р. було визначено за результатами першого етапу 2 туру Конкурсу. Більш детально з інформацією про Конкурс та його результатами можна ознайомитися за посиланням: https://news.ztu.edu.ua/…/na-bazi-kafedry-menedzhmentu-i-…/…

Онлайн-захист курсових робіт з навчальної дисципліни «Маркетинг»

На кафедрі економіки підприємства 14 травня 2020 р. відбувся онлайн-захист курсових робіт з  навчальної дисциплін «Маркетинг» студентів другого курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної форми навчання. Комісія у складі викладачів кафедри економіки підприємства к.е.н., доцента Слюсарєвої Л.В., к.е.н., доцента Кравченко М.А. та к.е.н., доцента Ткаченка В.В. працювала в режимі онлайн на платформі дистанційного навчання Moodle. Студенти захищали результати проведених в курсових роботах наукових досліджень з таких актуальних тем, як формування маркетингової збутової діяльності та цінової політики підприємства; сегментування ринку; конкурентоспроможність роздрібного торговельного підприємства, контроль маркетингової діяльності підприємства та інших не менш актуальних та цікавих тем.

На кафедрі економіки підприємства відбулося відкрите лекційне онлайн-заняття

14.05.2020р. на 4 парі відбулася відкрита лекція доцента кафедри економіки підприємства, кандидата економічних наук Мельничук Ганни Сергіївни з навчальної дисципліни «Операційна діяльність підприємства та її аналіз» на тему «Методика аналізу ризиків діяльності підприємства та оцінки господарських ризиків» для бакалаврів спеціальності 051 «Економіка» Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи. Відповідно до плану лекційного заняття були розглянуті наступні питання: ризики, як об’єкт аналізу діяльності підприємства; методи оцінки ризиків діяльності підприємства; економічна сутність господарських резервів та їх класифікація за різними ознаками; принципи виявлення та методики кількісної оцінки резервів діяльності підприємства. Вебінар супроводжувався презентацією лекційного матеріалу, який студенти можуть додатково переглянути на LMS Moodle УДФСУ https://moodle.nusta.edu.ua/course/view.php?id=1413 Присутні на відкритому занятті студенти, викладачі кафедри та представники навчально-наукового інституту позитивно оцінили його зміст, відзначили високий науковий рівень проведеного заняття, його практичну спрямованість, послідовність та лаконічність у викладенні матеріалу лектором.

Захист курсових робіт з навчальної дисципліни «Стратегічна ідея бізнесу» в online-форматі

28.04.2020 р. відбувся online-захист курсових робіт студентів 3 курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» з навчальної дисципліни «Стратегічна ідея бізнесу». Комісія у складі викладачів кафедри економіки підприємства к.е.н., доцента Калач Г.М., к.е.н., доцента Гурочкіної В.В. та к.е.н., доцента Кравченко М.А. та студенти гр. ПТБ-17-1 обговорили результати проведених в курсових роботах наукових досліджень з таких актуальних для бізнесу тем, як SWOT-аналіз інноваційних можливостей організації, оцінка стратегічного потенціалу бізнесу; стратегічний аналіз конкурентної позиції бізнес організації; формування маркетингової, фінансової та кадрової стратегії розвитку організації та інших не менш важливих для розвитку бізнесу тем.

Відкрите лекційне online-заняття кафедри економіки підприємства

23 квітня на 4 парі відбулося відкрите лекційне online-заняття к.е.н., доцента кафедри економіки підприємства Ткаченка В.В. з навчальної дисципліни «Економіка підприємства» на тему «Витрати і ціни на продукцію підприємства». На занятті були присутні викладачі кафедри економіки підприємства та студенти груп ЕКБ-19-1, ЕПБ-19-1, ММБ-19-1, ОПБ-19-1, ПТБ-19-1, ТЕБ-19-1к, ФАБ-19-1. Заняття отримало позитивні відгуки від студентів та високу оцінку колег. Тема заняття була розкрита лектором у відповідності до оголошеного плану –  цілісно, логічно та послідовно. Заняття було проведене на належному науковому, методичному та організаційному рівнях з використанням сучасних технологій навчання. Вебінар доступний в запису за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=7odiwrFLVg8&t=259s

Цифровізація освітнього процесу триває: наш досвід on-line захисту курсових робіт

“Варто тільки повірити, що ви можете – і ви вже на півдороги до цілі” Теодор Рузвельт Вже не перший рік наш Університет працює на базі сервісу Moodle. Це безкоштовна і відкрита система управління навчанням, яка може поєднувати у собі комунікацію між викладачами та студентами. Moodle надає безліч можливостей, серед яких: виконання завдань, завантаження файлів, обмін повідомленнями, оцінювання та календар подій. Завдяки наявності сервісів для вебінарів, відеоконференцій та семінарів став можливим і дистанційний захист курсових робіт. Восьмого квітня на кафедрі відбувся захист курсових робіт з дисципліни «Стратегічна ідея бізнесу» у  форматі відеоконференції. Члени комісії з захисту курсових робіт доценти кафедри економіки підприємства Калач Ганна Миколаївна, Гурочкіна Вікторія Вікторівна та Кравченко Маргарита Анатоліївна мали можливість отримати відповіді на поставлені запитання від студентів з різних регіонів України. І хоча  не всі студенти змогли взяти участь у захисті через певні технічні перешкоди, ми переконалися що карантин гарний час для тестування дистанційного виду навчання, для виділення його переваг, недоліків для подальшого доопрацювання, використання та удосконалення.

Сторінка 15 із 16

  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Кафедри факультету податкової справи, обліку та аудиту

  • Кафедра адміністрування податків
  • Кафедра обліку та аудиту
  • Кафедра економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Кафедра управління та бізнес-адміністрування
  • Навчальна лабораторія податкових сервісів
  • Навчальна лабораторія обліково-аналітичного забезпечення

До факультету

Контакти
+38(097) 182-33-44
39.06@dpu.edu.ua
Корпус B, поверх 6, 
кабінет 618
 
Ми у соціальних мережах
Сторінка Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Група сторінки Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Сторінка кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE