Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Відбувся online-захист звітів з виробничої практики студентів 4 курсу бакалаврського рівня підготовки, що навчаються за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»

27.05.2020р. комісія у складі викладачів кафедри економіки підприємства, к.е.н., доцента Калач Г. М., к.е.н., доцента Гурочкіної В. В. та к.е.н., доцента Ткаченко В. В. у режимі відеоконференції мали можливість заслухати доповіді студентів гр. ПТБ-16-2 щодо результатів проходження виробничої практики та отримати відповіді на поставлені запитання щодо організації діяльності суб’єкта підприємництва, його організаційної структури; особливостей управління товарною пропозицією, маркетинговою та логістичною діяльністю; оцінки ефективності та напрямів розвитку закупівельної діяльності; оподаткування; фінансових результатів діяльності та ін. Щодо проходження практики в територіальних органах державної фіскальної служби України, то під час захисту було розглянуто наступні питання: структура державної податкової інспекції ГУ ДПС України; порядок обліку та реєстрації платників податків, контролю за декларуванням ПДВ та справлянням акцизного податку; особливості адміністрування податку на прибуток підприємств, податків і зборів з фізичних осіб та порядок справляння місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів. Базами проходження практики студентами спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» в 2019-2020 н.р. слугували наступні: ТОВ АФ «PwC Україна», м. Київ; ТОВ «Буд.Інвест.Проект», м. Київ; ТОВ «Магазин 201», м. Ірпінь; ТДВ «РОЖИЩЕНСЬКИЙ СИРЗАВОД», Волинська обл., Рожищенський р-н, м. Рожище; ТОВ «Альфа-Забава», м. Київ; ТОВ «Студіо Модерна», м. Київ; ТОВ «ННК «Інноваційні програми», м. Київ та ін. суб’єкти господарювання, а також Головне управління ДПС у м. Києві та ДПІ районних управлінь ГУ ДПС в областях.

Відбувся online-захист звітів з виробничої практики студентів 4 курсу бакалаврського рівня підготовки, що навчаються за спеціальністю 051 «Економіка»

26.05.2020 р. комісія у складі викладачів кафедри економіки підприємства к.е.н., доцента Кравченко М.А., к.е.н. Ружинської Н.О. та ст. викладача Тарнавської В.В. заслухали доповіді студентів гр. ЕПБ-16-1 щодо результатів проходження виробничої практики на підприємствах – базах практики та в органах державної фіскальної служби України. Під час захисту звітів з практики студенти презентували результати виробничо-господарської діяльності підприємств, зокрема такі питання, як особливості організаційної структури та управління підприємством; організація виробничої діяльності; структура персоналу та його оплата праці; витрати на виробництво та реалізацію продукції; фінансово-економічні результати діяльності та ін. Щодо проходження практики в територіальних органах державної фіскальної служби України, то під час захисту були розглянуті такі питання, як структура державної податкової інспекції ГУ ДПС України; порядок обліку та реєстрації платників податків, контролю за декларуванням ПДВ та справлянням акцизного податку; особливості адміністрування податку на прибуток підприємств, податків і зборів з фізичних осіб та порядок справляння місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів. Базами проходження практики студентами спеціальності 051 «Економіка» в 2019-2020 н.р. слугували наступні: ТОВ «ГРУПА ВЕНЕТО»; ПрАТ «Рокитнівський скляний завод»; ТОВ «БК Пласт-С»; ПрАТ «Чиживська паперова фабрика»; ТОВ «БІОІНКОМ»; ДП «Лиманське лісове господарство»; ТОВ «Сі Ен Ай Україна»; ДП «Володимир-волинське лісомисливське господарство»; ТОВ «Ньюст технолоджіз оф дефенс груп» та ін. суб’єкти господарювання, а також Головне управління ДПС у м. Києві та ДПІ районних управлінь ГУ ДПС в областях.

Презентація спеціальностей 051 «Економіка» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» під час проведення дня відкритих дверей в УДФСУ

В Університеті державної фіскальної служби України 2️3️ травня 2020 р. відбувся День відкритих дверей в онлайн-форматі. Захід проходив в 2 етапи: 10:00 – 11:00 зустріч з представникам адміністрації Університету, ННІ, Факультету податкової міліції, приймальної комісії; 11:00 – 12:00 зустріч з представниками кафедри економіки підприємства щодо навчання за спеціальностями 051 Економіка та 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. Під час зустрічі з науково-педагогічними працівниками кафедри економіки підприємства абітурієнтам було надано загальну інформацію щодо різних аспектів освітньої діяльності кафедри та більш деталізовану, щодо навчання за освітньо-професійними програмами спеціальностей 051 “Економіка” та 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”, зокрема спеціалізації даних програм та їх відмінності, терміни навчання, можливості подальшого навчання та працевлаштування, обов’язкові та вибіркові компоненти (навчальні дисципліни) освітніх програм, що формують спеціалізацію здобувача вищої освіти та ін. інформацію, важливу для прийняття рішення щодо вибору спеціальності для здобуття вищої освіти. Дякуємо абітурієнтам та їх батькам за відвідування заходу. Відео вебінару доступне для перегляду на офіційній сторінці кафедри економіки підприємства УДФСУ в Facebook: @Кафедра економіки підприємства УДФСУ Будемо раді бачити вас серед наших студентів, приєднуйтеся до нас, з нами цікаво!

На кафедрі економіки підприємства проведено вебінар-дискусію «Проблеми, які перешкоджають навчанню під час карантину»

19 травня 2020р. студенти 1 курсу спеціальності 051 «Економіка» під керівництвом к.е.н., доцента кафедри економіки підприємства Ольги Іванівни Марченко, обговорили проблеми, що з’явилися за період дистанційного навчання під час карантину, переваги та недоліки такої форми організації навчального процесу, а також його особливості для студентів 1 курсу. В ході зустрічі були запропоновані підходи до розумної організації навчального процесу для перетворення проблем на можливості. Керуємося принципом: «Знання больових точок дає можливість перетворити їх на точки зростання!»

Відкрите лекційне online-заняття кафедри економіки підприємства

18.05.2020 р. на порталі дистанційної освіти УДФСУ в системі Moodle відбулося відкрите лекційне заняття к.е.н., доцента кафедри економіки підприємства Кравченко М.А. з дисципліни “Економіка праці та соціально-трудові відносини” на тему «Форми та системи оплати праці» для групи 1 курсу заочної форми навчання МЕБз 19-1с. На занятті було розглянуто такі важливі з організації оплати праці питання, як елементи тарифної системи оплати праці; класифікація форм та систем оплати праці; методика визначення розміру заробітної плати та ін. питання. На думку присутніх, заняття проведено на високому навчально-методичному рівні, тема лекції є актуальною та корисною з практичної точки зору.

На кафедрі економіки підприємства проведено Науковий сніданок-дискусію «Наука у цифровому просторі»

18 травня 2020 року о 10:00 відбувся науковий сніданок-дискусія «Наука у цифровому просторі» членів клубу «Економіст&Підприємець» в форматі онлайн-зустрічі. Організатором та модератором зустрічі виступила заст. завідуючого кафедри економіки підприємства, к.е.н., доцент Вікторія Вікторівна Гурочкіна, серед учасників дискусії на заході були присутні викладачі кафедри студенти, члени наукового клубу «Економіст&Підприємець», а також випускники магістерських програм кафедри 2019-2020 н.р. Під час зустрічі обговорили актуальні питання розвитку науки в Україні, її проблеми та подальші перспективи розвитку в умовах цифровізації. З цікавою доповіддю на зустрічі виступив студент ІІІ курсу спеціальності 051 «Економіка» Михайло Дубчак, який розповів про використання цифрових технології для власного розвитку як експерта в сфері SMM. Також, студенти поділилися власним досвідом участі у всеукраїнських наукових та міжнародних конкурсах, підготовкою та написанням наукових статей. Приємним моментом зустрічі стало привітання Громової Андріани, випускниці магістерської програми «Економіка та управління проектами в підприємницькій діяльності», з отриманням диплому ІІІ ступеня у 2 турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціалізації «Підприємництво». Професорсько-викладацький склад кафедри економіки підприємства на чолі з її завідувачем, д.е.н., професором Ларисою Леонідівною Лазебник, щиро дякує нашим студентам та випускникам за активну участь у заході та науковій діяльності кафедри в цілому та бажає творчих успіхів та нових наукових досягнень.

Сторінка 14 із 16

  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Кафедри факультету податкової справи, обліку та аудиту

  • Кафедра адміністрування податків
  • Кафедра обліку та аудиту
  • Кафедра економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Кафедра управління та бізнес-адміністрування
  • Навчальна лабораторія податкових сервісів
  • Навчальна лабораторія обліково-аналітичного забезпечення

До факультету

Контакти
+38(097) 182-33-44
39.06@dpu.edu.ua
Корпус B, поверх 6, 
кабінет 618
 
Ми у соціальних мережах
Сторінка Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Група сторінки Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Сторінка кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE