У рамках Тижня академічної доброчесності, що тривав у Державному податковому університеті з 30 вересня по 04 жовтня 2024 року, на кафедрі митної справи та товарознавства було проведено низку заходів, спрямованих на популяризацію принципів чесного та відповідального навчання. Викладачі та студенти активно долучилися до дискусій, семінарів і воркшопів, присвячених таким важливим темам, як уникнення плагіату, етика академічного письма та відповідальне використання інформаційних джерел. І вже традиційно здобувачі освіти нового набору підписали декларації про дотримання академічної доброчесності.

Серед заходів, організованих та проведених безпосередньо науково-педагогічними працівниками кафедри митної справи та товарознавства: зустріч-бесіда зі добувачами першого (бакалаврського) рівня вищої за освітньою програмою «Менеджмент митної справи» на тему «Академічна доброчесність в ДПУ. Організація та нормативне забезпечення» (Сергій ТКАЧЕНКО, Наталія ДЕРЖАК); лекторій на тему «Дотримання принципів академічної доброчесності під час підготовки курсової роботи» для здобувачів освіти, які виконують курсові роботи в поточному навчальному році (Тетяна ЧОРНА, Ірина САГАЙДАК); зустріч-бесіда «Академічна доброчесність в ДПУ під час підготовки наукових праць» зі здобувачами другого (магістерського) рівня вищої за освітньою програмою «Менеджмент митної справи» (Вадим БОРСА)

Також гарантом бакалаврської освітньої програми «Товарознавство та експертиза в митній справи» Наталією АВРАМЕНКО у співпраці з представником Наукової бібліотеки Державного податкового університету Наталією ДОБРЯНСЬКОЮ проведено онлайн зустріч на тему «Академічна доброчесність в ДПУ: від теорії до практики» для здобувачів освіти 1-3 курсів.

Академічна доброчесність є ключовим принципом розвитку сучасної освіти, адже вона формує культуру взаємоповаги, чесності та прозорості. Для освітянської спільноти це питання є особливо важливим, оскільки саме від якості знань та взаємодії у навчальному процесі залежить майбутнє суспільства.

Дякуємо всім учасникам заходів за їх активну участь та інтерес до цієї теми. Спільними зусиллями ми можемо зробити освіту вільною від неетичних практик і сприяти розвитку критичного мислення та самостійності у навчанні.