Сьогодні, 9.10.2024 відбувся науково-практичний семінар ”Роль освіти у досягнені цілей сталого розвитку” за участю студентів Факультету фінансів та цифрових технологій, які навчаються за освітніми програмами «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці», «Інформаційні управляючі системи і технології (за галузями)», “Технології цифрового дизайну”. Мета семінару – розширення та систематизація знань про сталий розвиток та важливість набуття здобувачами вищої освіти навичок і компетентностей направлених на досягнення глобальних цілей Cталого розвитку до 2030 року.

Гарант ОП «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці» д.т.н., професор Горбовий А.Ю. у своєму виступі розкрив сутність Сталого розвитку та акцентував увагу на важливій ролі освіти у досягнені цілей сталого розвитку.

Основний спікер цього заходу д.держ.упр., професор, професор кафедри «Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича» УКМА Халецька А.А. детально зупинилася на змісті Стратегії сталого розвитку України-2030 та її трьох векторах. Було наголошено на необхідності реформи державної служби та реорганізації державних органів; розкрито важливість якості кадрового потенціалу в публічному управлінні, зазначено про чинники погіршення якості освіти управлінських кадрів та можливі напрями вирішення проблем: перехід від нагромадження додаткових процедур внутрішнього впорядкування діяльності до формування системи опосередкованого державного нагляду у сфері надання освітніх послуг та у сфері підготовки управлінських кадрів; впровадження Інформаційної системи управління людськими ресурсами (HRMIS).

У виступі к.е.н., доцент Погорєловської І.Д. було наголошено, що зміст компонент ОП «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці» забезпечує формування навичок і компетентностей, необхідних для досягнення цілей Сталого розвитку: знання іноземної мови, вміння формалізувати предметну область та ефективно управляти ресурсами, вміння застосовувати методи машинного навчання, програмувати нейромережі на вирішення задач аналізу великих масивів даних, прогнозування, класифікації та розпізнавання образів. Спрямованість на формування таких компетентностей як екологічна грамотність, соціальна відповідальність, економічна стійкість мають і теми кваліфікаційних робіт студентів, зокрема: ІТ-засоби екомоніторингу; Розробка IoT-платформи для оптимізації управління енергією сонячних батарей розумного будинку; Система інформаційної безпеки підприємства від кіберзагроз; Актуальні методи захисту інформації в умовах інформаційної війни; Розробка навчального застосунку для інклюзивного освітнього  середовища; Розробка вебсайту для планування сімейного бюджету.

Про позитивну динаміку та результати впровадження ІТ у сфери економіки та державного управління, розвиток технологій відкритих даних та лідерерство України у блок-чейн транзакціях зазначив у своєму виступі к.е.н., доцент Редич О.В. Було також наголошено, що зміст освітніх компонентів ОП «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці» враховує ці тенденції, практикуми базуються на використанні сучасних технологій для аналізу даних соціально-економічного розвитку регіонів, за результатами співпраці із фахівцями податкової служби публікуються наукові статті.

Професор Горбовий А.Ю підсумував, що в Університеті забезпечується рівноправний доступ до професійного навчання, відсутні будь-які гендерні і матеріальні розбіжності, забезпечується загальний доступ до якісної вищої освіти та гендерна рівність.