11 вересня 2024 року відбулась онлайн-зустріч здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Середня освіта: математика» Державного податкового університету з гарантом освітньої програми доктором фізико-математичних наук, професором, професором кафедри кібернетики та прикладної математики, а також науково-педагогічними працівниками.
Під час зустрічі розглянуто питання про організацію освітнього процесу у I семестрі 2024/2025 н. р. в умовах воєнного стану, про затвердження датованого графіка освітнього процесу на I семестр 2024/2025 н. р., ознайомлено здобувачів вищої освіти із загально-університетським каталогом вибіркових навчальних дисциплін, нормативно-правовими документами Університету щодо академічної доброчесності.
Звернуто увагу учасників зустрічі на те, що українська вища освіта змінюється і важливою умовою успішного її розвитку є впровадження принципів академічної доброчесності в навчанні, викладанні та науковій діяльності.
Запорука якісної освіти – дотримання принципів академічної доброчесності і здобувачами освіти, й науково-педагогічними працівниками. Академічна доброчесність створює довіру до результатів навчання та підвищує подальшу кар’єрну успішність випускників.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
- надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
Академічна доброчесність насамперед потребує звернення до гідності людини, до її поваги до інших. Чим вищий рівень взаємоповаги, чесності усвідомити, що слід починати з себе.
Учасники засідання брали активну участь в обговоренні питань, а також мали можливість висловити ініціативи, задати різноманітні питання та отримати чіткі, змістовні відповіді на них.