19 березня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри вищої та прикладної математики, здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня, що навчаються за спеціальністю 014 «Середня освіта (за предметними спеціальностями)» взяли активну участь у вебінарі «Navigating Ethics in Education: From Deepfakes to Academic Integrity» від провідних спеціалістів компанії «AI for Education» – Корі Лейн Крауч (Corey Layne Crouch) та Аманди Бікерстаф (Amanda Bickerstaff).
Вебінар був присвячений важливому питанню етики у використанні штучного інтелекту в освіті. Сесія розпочалася з ознайомлення з поняттям AI-грамотності та підкреслення значущості формування спільноти в освітньому середовищі. Корі Лейн Крауч розповів про зміну ландшафту академічної доброчесності, зазначивши стабільний рівень списування на фоні зростання методів, що використовують ШІ, а також висловила занепокоєння щодо можливих упереджень у засобах виявлення ШІ-генерованого контенту.
Спікери наголосили на необхідності проактивних стратегій, представивши діаграму-рекомендацію для сприяння належному використанню ШІ студентами. Захоплююча демонстрація технології дипфейків (deepfakes) показала складність розрізнення ШІ-створеного контенту, а дискусії щодо голосового ШІ висвітлили етичні аспекти, пов’язані з конфіденційністю та перевіркою автентичності інформації.
Учасники також дослідили вплив ШІ на довкілля та ширші етичні наслідки його використання. Було окреслено подальші кроки, зокрема впровадження діаграми-рекомендації для регулювання застосування ШІ та плани майбутніх вебінарів з AI-грамотності. Загалом вебінар став цінним ресурсом для освітян, які прагнуть орієнтуватися в складних питаннях застосування штучного інтелекту в академічному середовищі.