2 квітня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри вищої та прикладної математики, а також здобувачі освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 014 «Середня освіта (за предметними спеціальностями)» активно долучилися до вебінару «Конкурсна математика: практичні поради щодо позакласної роботи з обдарованою молоддю».
Спікер вебінару:
Черненко Ірина – вчителька математики, заступниця директора з навчально-виховної роботи Черкаського ліцею Черкаської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області.
Основні питання вебінару:
- Як виявити, розвивати та адаптувати обдарованих дітей?
- Які методи роботи над творчими проєктами є найбільш ефективними?
- Як залучати учнівські ресурси для успішної реалізації проєктів?
- Як навчити талановитих дітей мистецтву публічного виступу?
- Як організувати дослідницьку роботу учнів з математики та залучити їх до наукової діяльності?
Учасники вебінару отримали відповіді на ці та інші запитання, що допомогло їм краще зрозуміти особливості позакласної роботи з обдарованими учнями.
Теми, що обговорювалися:
- Поняття обдарованості та державний підхід до його визначення.
- Конкурсна математика: етапи підготовки та реалізації творчого проєкту.
- Формування навичок публічного виступу у конкурсантів: практичні поради.
- Організація дослідницької діяльності учнів з математики: від ідеї до реалізації.
Протягом заходу учасники ознайомилися з сучасними методами позакласної роботи з обдарованими дітьми, навчилися застосовувати ефективні техніки для розробки творчих та дослідницьких проєктів, дізналися про педагогічні лайфхаки, що сприяють успішному впровадженню ініціатив, та отримали корисні поради щодо розвитку навичок публічного виступу у школярів.
Окрему увагу було приділено дослідницькій діяльності учнів з математики. Обговорювалися методи пошуку актуальних тем для наукових робіт, особливості роботи з математичними моделями, аналіз даних та застосування математичних методів у дослідженнях.
Спікер вебінару, Черненко Ірина, не лише висвітлила ключові аспекти написання наукової роботи, але й поділилася власним досвідом залучення школярів до математичних конкурсів, олімпіад та наукових конференцій, розкриваючи ефективні методи наукового дослідження та формування академічних навичок.