Здобувачі вищої освіти (першого) бакалаврського рівня спеціальності 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та фондовий ринок» представили свої креативні проєкти з навчальної дисципліни «Економічна теорія (політекономія, історія економіки та економічна думка)».
Використання нетрадиційних креативних технологій навчання активно впроваджується науково-педагогічними працівниками кафедри економічної політики та сталого розвитку в освітньому процесі Державного податкового університету.
Здобувачі розділилися на команди, через жеребкування кожна команда обрала школу економічної думки і за допомогою власноруч розроблених плакатів представили їх на семінарському занятті.
Вважаємо, що метод проєктів підвищує рівень знань серед здобувачів, сприяє розвитку комунікації та роботі в команді, розвиває вміння вчитися вести перемовини, ухвалювати спільні рішення, нести відповідальність щодо своєї ролі в команді, а також знімає напругу і хвилювання на парі.