Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент, Колісник Олена Пилипівна

kolisnik

Колісник Олена Пилипівна

Посада:

завідувач кафедри обліку та консалтингу

ПІБ українською:

Колісник Олена Пилипівна

ПІБ (англійською):

Olena Kolisnyk

Науковий ступінь:

кандидат економічних наук

Вчене звання:

доцент

 

Профілі в наукових базах даних:

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1755-5638

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=X5WSsD4AAAAJ&hl=uk

SCOPUS: http://surl.li/uetmu 

Web of Science: http://surl.li/uetnl 

Сфера (коло) наукових інтересів:

  • обліково-аналітичне забезпечення управління підприємством в умовах сталого розвитку,
  • бухгалтерський облік витрат виробництва, методи обліку витрат, облік екологічних витрат, облік необоротних активів, облікова політика суб’єктів господарювання, бухгалтерський облік в управлінні підприємством

Освіта:

  • 1996 р. – Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування, спеціальність «Облік, контроль та аналіз господарської діяльності», кваліфікація – економіст.
  • У 2003 р. – в спеціалізованій Вченій раді ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» захистила кандидатську дисертацію на тему: «Облік і контроль витрат виробництва (на прикладі зернопереробних підприємств Кіровоградської області)».
  • 24.12.2007 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри аудиту.

Науково-педагогічна діяльність:

  • 1999 р. - 2002 р. – навчання в аспірантурі на кафедрі аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
  • 2002 р. - 2003 р. – асистент кафедри аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
  • 2003 р. - 2005 р. – старший викладач кафедри аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
  • 2005 р. - 2013 р. – доцент кафедри аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
  • 2013 р. – 2020 р. – доцент кафедри бухгалтерського обліку Університету державної фіскальної служби України.
  • 2020 р. – дотепер – завідувач кафедри обліку та консалтингу Державного податкового університету.

Суспільно-громадська діяльність:

  • З 2018 р. – член Ради незалежних бухгалтерів та аудиторів.
  • З 2022 р. – член Федерації професійних бухгалтерів і аудиторів України.
  • Є членом Вченої ради факультету податкової справи, обліку та аудиту Державного податкового університету; науково-методичної ради Державного податкового університету.

Основні опубліковані праці:

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Колісник О. П., Замота І. О. Теоретичні та практичні аспекти обліку і аналізу дебіторської заборгованості у сфері інформації та телекомунікацій. «Modern Economics». №15. 2019. С. 108-113. Електронне фахове видання. URL: https://modecon.mnau.edu.ua/theoretical-and-practical-aspects-of/. 
  2. Колісник О. П., Гордієнко Т. В. Облік екологічних витрат у системі управління підприємством в умовах сталого розвитку. «Modern Economics». №19. 2020. С. 69-75. Електронне фахове видання. URL: https://modecon.mnau.edu.ua/accounting-for-environmental-costs-in/. 
  3. Колісник О. П., Томша А. О. Особливості формування та розподіл прибутку підприємства. Економіка та суспільство. 2021. № 25. Електронне фахове видання. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/242. 
  4. Колісник О. П. Обліково-аналітичне забезпечення управління відходами виробництва борошномельної галузі. Економіка та суспільство. 2021. № 26. Електронне фахове видання. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/324
  5. Колісник О. П., Томша А. О. Бухгалтерський облік в системі управління екологічною діяльністю суб’єктів господарювання. Економіка та суспільство. 2021. № 31. Електронне фахове видання. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/690
  6. Колісник О. П., Томша А. О. Методичні підходи та організація обліку і аудиту власного капіталу підприємств. Економіка та суспільство. 2022. № 37. Електронне фахове видання. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/12011.
  7. Колісник О. П., Денисовець Н. О. Обліково-аналітичне забезпечення економічно безпечного та стійкого розвитку підприємства. Ефективна економіка. №9. 2022. Електронне фахове видання. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/557/564
  8. Колісник О .П., Приходько К. К. Облік і контроль основних засобів в умовах воєнного стану. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: Економіка та управління. Вип. 7. 2023. Електронне фахове видання. URL: https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2023-7-09-03/2023-7-09-03
  9. Колісник О. П., Семенюк Ю. Р., Судак В. О. Економічна сутність та класифікація дебіторської заборгованості. Ефективна економіка. № 10. 2023. Електронне фахове видання. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2328/2360
  10. Колісник О. П., Семенюк Ю. Р., Судак В. О. Особливості визнання та обліку малоцінних активів. Економіка та суспільство. Випуск 55. 2023. Електронне фахове видання. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2849
  11. Колісник О. П., Суходольська Д. В. Оцінка впливу виробничих витрат на собівартість продукції. Економіка та суспільство. Випуск 56. 2023. Електронне фахове видання. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3076
  12. Колісник О. П., Суходольська Д. В. Використання сучасних методів обліку втрат на виробництво для підвищення ефективності управління підприємством. Ефективна економіка. № 11. 2023. Електронне фахове видання. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2527
  13. Колісник О. П., Корник М. І., Романюк А. П. Таксономія UA iXBRL: відображення оренди. Науково-практичний журнал «Український економічний часопис». № 3. 2023. С. 72-77. URL: https://journals.dpu.kyiv.ua/index.php/economy/article/view/321/305
  14. Колісник О. П., Мазурок О. Р. Аналіз стану фінансово-господарської діяльності підприємства фармацевтичної галузі. Науково-практичний журнал «Український економічний часопис». № 3. 2023. С. 65-71. URL: https://journals.dpu.kyiv.ua/index.php/economy/article/view/320/304
  15. Колісник О. П., Мазурок О. Р. Теоретико-методичні аспекти управління запасами. Науково-практичний журнал «Український економічний часопис». № 3. 2023. С. 58-64. URL: https://journals.dpu.kyiv.ua/index.php/economy/article/view/319/303

Монографії:

  1. Розвиток бухгалтерського обліку та оподаткування в Україні: монографія. Сторожук Т.М., Занько Б.М., Колісник О.П. та ін.; за заг. ред. Т.М. Сторожук. Ірпінь: УДФСУ, 2021. 256 с. (Серія «Податкова та митна справа в Україні»; т. 165). ISBN 978-966-337-619-6.

Статті у зарубіжних виданнях:

  1. Olena Kolisnyk, Nataliia Hurina, Nataliia Druzhynska, Hanna Holovchak, Tetiana Fomina. Innovative technologies in accounting: the use of blockchain technology. Financial and credit activity: problems of theory and practice. Volume 3 (50). 2023. Р.24-41. URL: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/4082

Навчально-методичні посібники:

  1. Аудит: навчальний посібник. Л.І. Жидєєва, О.П. Колісник, К.Д. Салямон-Міхєєва. Ірпінь: Університет ДФС України, 2019. 312 с. (Серія «На допомогу студенту УДФСУ», т. 36).
  2. Бухгалтерський облік в управлінні підприємством (організацією, установою). Л.І. Жидєєва, О.П. Колісник. Ірпінь: Університет ДФС України, 2020. 178 с. (Серія «На допомогу студенту УДФСУ», т. 64).
  3. Загальна теорія бухгалтерського обліку : навчальний посібник. Краєвський, В.М., Згоннік М.Ю., Колісник О.П., Костенко О.М., Лисюк А.В. К.: Київський кооперативний інститут бізнесу і права, 2021. 388 с.
  4. Бухгалтерський облік: навчальний посібник. В. М. Краєвський, О. П. Колісник, Н. В. Гуріна та ін. Ірпінь : Університет ДФС України, 2021. 388 с. (Серія «На допомогу студенту УДФСУ», т. 94) ISBN 978-966-337-635-6.
  5. Фінансовий облік: навчальний посібник. Краєвський В.М., Колісник О.П., Гуріна Н.В. та ін. Ірпінь : УДФСУ, 2022. 616 с.  
  6. Автоматизація обліково-аналітичних процесів (на прикладі програми BAS CORP 2.1) : практичний посібник. Краєвський В.М., Колісник О.П., Роздимаха І.М., Новікова О.П. Ірпінь. Державний податковий університет. 2022. 194 с.

За період наукової роботи опубліковано: 132 публікації, з них: 2 монографії, 6 навчальних посібників, 35 статей у фахових виданнях, 84 тез конференцій та 5 навчально-методичного характеру.

Викладає дисципліни:

  • Фінансовий облік І,
  • Фінансовий облік ІІ,
  • Бухгалтерський (фінансовий) облік,
  • Облікова політика суб’єктів підприємницької діяльності,
  • Бухгалтерський облік в управлінні підприємством (організацією, установою),
  • Інтегрована звітність суб'єктів господарювання. 

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  1. Jean Monnet Project EVDISD-2020-1-UA«European Social Policy. 12-14 січня 2021 р. Сертифікат № RBCEPQ-CE000050 (20 год.)
  2. ТОВ «МІК «СТАРТ» «Актуальні питання обліку та оподаткування за МСФЗ», Курс підвищення кваліфікації «Автоматизація складання фінансової звітності у форматі ІХBRI, реалії ринку сьогодні». 28.01.2021 р. Свідоцтво № 01202129 (11 год.)
  3. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». 26.01.2021 р. Сертифікат Prometheus (60 год., 2 кредити ЄКТС)
  4. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах». 22.02.2022 р. Сертифікат від Prometheus (4,5 год.)
  5. ТОВ «МІК «СТАРТ», Курс підвищення кваліфікації «Протидія та недопущення дискримінації соціальних та трудових прав працівників – вимушених переселенців в умовах воєнного часу». 05.07.2022 р. Свідоцтво від 05.07.2022 р. (40 год., 1,3 кредити ЄКТС)
  6. Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України, Курс підвищення кваліфікації «На шляху до Перемоги та сталого розвитку». 18.07.2022 р. Свідоцтво №242-ДБ (15 год.)
  7. Сумський національний аграрний університет, Центр українсько-європейського наукового співробітництва, Курс підвищення кваліфікації «Акредитація освітніх програм економічного блоку в умовах війни». 28.08.2022 р. Сертифікат № ADV-180705 – ECO (180 год., 6 кредитів ЄКТС)
  8. ФПБАУ», Курс підвищення кваліфікації «Момент поширення етики», форум. 20.10.2022р. Свідоцтво №57-ЕД (5,5 год.)
  9. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях». 24.11.2022 р. Сертифікат Prometheus (30 год., 1 кредит ЄКТС)
  10. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «ІТ-продукт з нуля: з чого розпочати та як розвивати». 20.03.2023 р. Сертифікат Prometheus (4 год.)
  11. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти». 21.03.2023 р. Сертифікат Prometheus (80 год., 2,6 кредити ЄКТС)
  12. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Освітні інструменти критичного мислення». 22.03.2023 р. Сертифікат Prometheus (60 год., 2 кредити ЄКТС)
  13. Національна комісія зі стандартів державної мови, Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою. 03.05.2023 р. Сертифікат серія УМД № 00173898
  14. Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України, Курс підвищення кваліфікації «Професійна стійкість під час війни». 17.07.2023 р. Свідоцтво №413-ДБ (15 год.)
  15. Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України, Курс підвищення кваліфікації «Професійна етика: зміцнення довіри». 19.10.2023 р. Свідоцтво №113-ЕД (4 год.)
  16. Дебет Плюс, Курс підвищення кваліфікації Автоматизоване комплексне ведення бухгалтерського та фінансового обліку в програмному середовищі «ДЕБЕТ ПЛЮС v 12». 04.10 - 12.12.2023 р. Сертифікат №365/23 (180 год., 6 кредитів ЄКТС)
  17. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Фінансова грамотність для освітян». 26.01.2024 р. Сертифікат Prometheus (30 год., 1 кредит ЄКТС)

Нагороди:

  • 2019 р. – Грамота заступника Ірпінського міського голови.
  • 2019 р. – Подяка ФПБАУ за самовіддану, наполегливу працю та вагомий внесок у впроваджені високих професійних стандартів в освітню діяльність. 
  • 2019 р. – Подяка СІМА за значний особистий внесок у розвиток освітнього процесу, підтримку співпраці з міжнародними професійними організаціями та з нагоди 25-літнього ювілею ННІОАА.
  • 2019 р. – Відзнака народного депутата України Михайла Гаврилюка за заслуги в реалізації державної політики у галузі освіти.
  • 2020 р. – Почесна грамота Виконавчого комітету Ірпінської міської ради.
  • 2020 р. – Почесна грамота Університету ДФС України (наказ № 576-к, від 30.09.2020 р.).                                               
  • 2021 р. – Почесна грамота Університету ДФС України (наказ від 21.04.2021 р. № 227-к).  
  • 2021 р. – Грамота Молодіжного офісу реформ.
  • 2021 р. – Подяка Державного податкового університету (р/н 163).
  • 2021 р. – Грамота переможниці конкурсу «Улюблений online викладач».
  • 2024 р. – Грамота Бучанської районної державної адміністрації Київської області.  

Обов’язки (напрями діяльності):

  • Завідувач кафедри обліку та консалтингу.
  • Керівник студентського наукового гуртка «Дебет-Кредит».

Контакти:

м. Ірпінь, вул Університетська, 31, корп. В, каб. 235, 237; електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

State Tax University
State Tax University
  • Наукові видання
  • Український економічний часопис
  • Митна безпека
  • Збірник наукових праць Державного податкового університету
  • ㅤ● Склад редакційної колегії
  • ㅤ● Редакційна політика журналу
  • ㅤ● Політика рецензування
  • ㅤ● Авторам
  • ㅤ● Порядок подання матеріалів
  • ㅤ● Випуски збірника
  • Ірпінський гуманітарний часопис
  • Ірпінський юридичний часопис
  • ㅤ● Склад редакційної колегії
  • ㅤ● Редакційна політика журналу
  • ㅤ● Політика рецензування матеріалів до публікації
  • ㅤ● Авторам
  • ㅤ● Порядок оформлення та подання публікації для оприлюднення
  • ㅤ● Поточний номер
  • ㅤ● Архів
  • Міжнародний юридичний вісник
  • ㅤ● Поточний номер
  • ㅤ●Архів
  • Монографії
  • Конференції
Контакти 
+38 (098) 8784691
in_yur_visnuk@ukr.net
Корпус Е, поверх 3
каб. 304
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE