Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент, Дружинська Наталія Сергіївна

druginska

Дружинська Наталія Сергіївна

 

Посада:

доцент кафедри обліку та консалтингу

ПІБ (українською):

Дружинська Наталія Сергіївна

ПІБ (англійською):

Nataliia Druzhynska

Науковий ступінь:

кандидат економічних наук

Вчене звання:

доцент

 

Профілі в наукових базах даних:

ORCID https://orcid.org/0000-0002-9787-0488

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=vo8hnFcAAAAJ&view_op=list_works

SCOPUS Author ID: 36053155300

Сфера (коло) наукових інтересів:

  • розвиток бухгалтерського обліку для забезпечення стійкого розвитку економіки,
  • обік лісових ресурсів

Освіта

  • 2004 р. − Національна академія державної податкової служби України, спеціальність: «Облік і аудит».
  • У 2018 р. в спеціалізованій Вченій раді Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» захистила кандидатську дисертацію на тему «Облік лісових ресурсів».
  • 19.12.2023 рішенням вченої ради Державного податкового університету присвоєно вчене звання доцента кафедри обліку та консалтингу (атестат доцента видано на підставі рішення атестаційної колегії МОНУ від 21.02.2024).

Науково-педагогічна діяльність:

  • 2005-2006 рр. – ассистент кафедри бухгалтерського обліку;
  • 2006-2021 рр. – старший викладач кафедри бухгалтерського обліку;
  • 2021-по теперішній час – доцент кафедри обліку та консалтингу.

Суспільно-громадська діяльність:

  • З 2015 р. є членом МГО «Рада незалежних бухгалтерів та аудиторів»;
  • З 2022 р. є асоційованим членом ФПБАУ. 

Основні опубліковані праці:

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Сторожук Т. М., Дружинська Н. С. Теоретичні аспекти економічної оцінки лісових ресурсів як об’єктів обліку. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування. 2019. № 3. С. 231-241.
  2. Сторожук Т. М., Дружинська Н. С. Готова продукція лісогосподарської діяльності, її форми та види. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування. 2020. Випуск 4. С. 231-241. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ehsfat_2020_4_21 (Фахове видання категорії «Б»);
  3. Сторожук Т. М., Дружинська Н. С. Організація екологічно орієнтованого обліку в контексті реалізації сталого розвитку підприємства. Економіка та суспільство. 2021. № 25. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-25-65 (Фахове видання категорії «Б»);
  4. Сторожук Т. М., Дружинська Н. С. Удосконалення електронного обліку деревини та іншої продукції рослинного походження. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 6 (8). URL: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-6(8)-424-433 (Фахове видання категорії «Б»);
  5. Kolisnyk, O., Hurina, N., Druzhynska, N., Holovchak, H., Fomina, T. Innovative Technologies in Accounting and Auditing: the Use of Blockchain Technology. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2023. 3(50). Рр. 24-41. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4082 (Scopus, Web of Science, фахове видання категорії «А»);
  6. Дружинська Н. С., Сторожук Т. М. Земельні ділянки як об’єкти бухгалтерського обліку та елементи звітності лісогосподарських підприємств. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2023. Вип. 36. С. 14-22. URL:https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/685 (Фахове видання категорії «Б»);

Монографії:

Розвиток бухгалтерського обліку та оподаткування в Україні: монографія / Сторожук Т. М., Занько Б. М., Колісник О. П. та ін.; за заг. ред. Т. М. Сторожук. – Ірпінь: УДФСУ, 2021. – 256 с. – (Серія «Податкова та митна справа в Україні»; т. 165), С. 40-71. (Розділ «Теоретичні та прикладні проблеми організації бухгалтерського обліку компонентів лісу»).

URL: http://ir.nusta.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/7643/3/7346_IR.pdf

Статті у зарубіжних виданнях:

Дружинська Н. С. Проблеми впровадження в Україні звіту про платежі на користь держави в контексті забезпечення прозорості лісогосподарської діяльності і пріоритетів сталого розвитку. Actual Issues of Modern Science. European Scientific e-Journal. 2023. № 24. Рр. 33-42. DOI: 10.47451/ecn2023-01-02. URL: http://tuculart.eu/ftpgetfile.php?id=410 (Міжнародне рецензоване фахове видання);

Навчально-методичні посібники:

Фінансовий облік: навчальний посібник / Краєвський В. М., Колісник О. П., Гуріна Н. В. та ін. – Ірпінь : УДФСУ, 2022. – 616 с.

Викладає дисципліни:

  • «Фінансовий облік ΙІ»,
  • «Системи і моделі бухгалтерського обліку»,
  • «Звітність підприємства»,
  • «Особливості обліку за видами економічної діяльності»,
  • «Облік ЗЕД». 

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  • 01.10.2021 − Онлайн-курс Prometheus, курс підвищення кваліфікації «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів», сертифікат Prometheus, 60 год., 2 кредити ЄКТС;
  • 22.02.2022 − Онлайн-курс Prometheus, курс підвищення кваліфікації «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах», сертифікат Prometheus, 4,5 год.;
  • 18.07.2022 − Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України, курс підвищення кваліфікації «На шляху до Перемоги та сталого розвитку», свідоцтво № 243-ДБ, 15 год.;
  • 20.10.2022 − Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України, онлайн-курс «Момент поширення етики», свідоцтво №72-ЕД від 20.10.2022, 5,5 год.;
  • 15.12.2022 − Онлайн-курс Prometheus, курс підвищення кваліфікації «Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях», сертифікат Prometheus, 30 год., 1 кредит ЄКТС;
  • 19.12.2022р. − Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України, онлайн-захід з постійного професійного розвитку "Калейдоскоп "Про головне" (розгляд питань з МСФЗ, МСА, оподаткування та практики судових рішень), свідоцтво №35/К22, 4 год.;
  • 20.01.23-03.03.23 − Європейський інститут інноваційного розвитку (Острава, Чехія), закордонне стажування «Впровадження інновацій в економіку та управління: досвід Чехії», сертифікат № ecn-2023-01, 180 год., 6 кредитів ЄКТС;
  • 17.08.23 − Освітній центр «Фактор-Академія», підвищення кваліфікації за програмою журналу «Податки&Бухоблік», сертифікат від 17.08.23;
  • 19.10.2023 −Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України, курс підвищення кваліфікації «Професійна етика: зміцнення довіри», свідоцтво №118-ЕД, 4 год.;
  • 25.01.2024 − Цифрове видавництво «Експертус», курс підвищення кваліфікації «Фінансова звітність – 2023: як скласти без помилок», сертифікат Експертус, 1 год.;
  • 31.01.2024 − Цифрове видавництво «Експертус», курс підвищення кваліфікації «Базові оцінки та підходи до обліку за МСФЗ: визнання та оцінки непоточних активів», сертифікат Експертус, 1,5 год.
  • 07.02.2024 − Онлайн-курс Prometheus, курс підвищення кваліфікації «Фінансова грамотність для освітян», сертифікат Prometheus, 30 год., 1 кредит ЄКТС.

Нагороди:

  • 2021 р. – Почесна грамота Університету ДФС України за особистий внесок у розвиток освіти і науки, високий професіоналізм та з нагоди відзначення 25-річчя ННІ обліку, аналізу та аудиту УДФСУ (наказ № 227-к від 21.04.2021);
  • 2021 рр.- Грамота ректора УДФСУ за добросовісну, сумлінну працю, високу професійну майстерність, особистий внесок у розвиток УДФСУ та з нагоди 100-річчя Університету (наказ № 771-к від 23.11.2021);
  • 2021 р. – Грамота редакції газети «Все про бухгалтерський облік» за сумлінну і плідну працю, високий рівень професійної майстерності, творчий підхід до реалізації завдань освітнього і наукового процесів, а також з нагоди 25-річчя від дня заснування ННІ обліку, аналізу та аудиту та 100-річчя від дня заснування УДФСУ.

Обов’язки (напрями діяльності):

  • відповідальний секретар наукового фахового журналу «Український економічний часопис».

Контакти:

м. Ірпінь, вул. Університетська, 31, корп. В, кабінет 234, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., тел. 0676893049

State Tax University
State Tax University
  • Наукові видання
  • Український економічний часопис
  • Митна безпека
  • Збірник наукових праць Державного податкового університету
  • ㅤ● Склад редакційної колегії
  • ㅤ● Редакційна політика журналу
  • ㅤ● Політика рецензування
  • ㅤ● Авторам
  • ㅤ● Порядок подання матеріалів
  • ㅤ● Випуски збірника
  • Ірпінський гуманітарний часопис
  • Ірпінський юридичний часопис
  • ㅤ● Склад редакційної колегії
  • ㅤ● Редакційна політика журналу
  • ㅤ● Політика рецензування матеріалів до публікації
  • ㅤ● Авторам
  • ㅤ● Порядок оформлення та подання публікації для оприлюднення
  • ㅤ● Поточний номер
  • ㅤ● Архів
  • Міжнародний юридичний вісник
  • ㅤ● Поточний номер
  • ㅤ●Архів
  • Монографії
  • Конференції
Контакти 
+38 (098) 8784691
in_yur_visnuk@ukr.net
Корпус Е, поверх 3
каб. 304
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE