Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.ю.н., доцент, доцент кафедри Менів Любов Дмитрівна

Менів Любов Дмитрівна

Посада: доцент кафедри цивільного права та процесу

ПІБ українською: Менів Любов Дмитрівна

ПІБ (англійською): Meniv Liubov Dmytrivna

Науковий ступінь: Кандидат юридичних наук

Вчене звання: доцент

Профілі в наукових базах даних

ORCID: mailto:https://orcid.org/0000-0003-4491-3218

Google Scholar: mailto:https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=mZTLVCUAAAAJ

Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/op/publications/add-suggested-publications 

SCOPUS: https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?sort=count-f&src=al&affilName=%d0%94%d0%b5%0

Сфера (коло) наукових інтересів

  • трудове право України;
  • захист прав споживачів;
  • житлове право;

Освіта

  • У 2005 р. закінчила Київський національний економічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Право» та здобула кваліфікацію магістр права
  • Кандидат юридичних наук з 2013 року. Дисертацію захищено  у спеціалізованій вченій раді Д 27.855.02 Національного університету державної податкової служби України на тему «Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів».
  • Вчене звання доцента кафедри цивільно-правових дисциплін отримала у 2015 році.

Суспільно-громадська діяльність

  • Є членом Союзу юристів України (посвідчення № 0062/20.від 08.09.2020 р.).

Науково-педагогічна діяльність:

  • 25 років

Основні опубліковані праці: 

Статті у наукових фахових виданнях з 2022 року:

1.Менів Л.Д., Булківська В.А. Актуальні підходи до запобігання мобінгу у трудових відносинах. Юридичний науковий електронний журнал. 2022. №4 С.213-215. mailto:http://lsej.org.ua/4_2022/48.pdf

2.Менів Л.Д. Врегулювання трудових спорів шляхом медіації. Науковий вісник УжНУ. Серія “Право”.Випуск 71(3). 2022 рік.С.181-186. mailto:https://visnyk-juris-uzhnu.com/wp-content/uploads/2022/08/31.pdf

3.Менів Л.Д. Правова характеристика трудового договору з нефіксованим робочим часом. Юридичний науковий електронний журнал, 2023. № 3. С. 246-249 mailto:http://www.lsej.org.ua/3_2023/57.pdf

4.Менів Л. Д. Нові підстави розірвання трудового договору в умовах воєнного стану/ Л. Д. Менів // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2023. Т.1. Вип. 76.  С. 236-242. mailto:https://visnyk-juris-uzhnu.com/wp-content/uploads/2023/06/39.pdf

  1. Менів Л. Д. Особливості правового регулювання щорічних відпусток у період воєнного стану/ Л. Д. Менів // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. Т.2. Вип. 82. С. 29-34.mailto:https://visnyk-juris-uzhnu.com/wp-content/uploads/2024/05/6-1.pdf
  2. Менів Л. Д. До питання захисту прав споживачів при придбанні продукції у суб’єкта електронної комерції. Юридичний науковий електронний журнал, 2024. № 7. С. 185-187 URL http://www.lsej.org.ua/4_2024/44.pdf
  3. Менів Л.Д., Динюк А.А. Удосконалення захисту прав споживачів в умовах дії воєнного стану. Науковий вісник УжНУ. Серія “Право”.Випуск 85 (ч.1). 2024 р. С.267-271 mailto:http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/315097
  4. Менів Л.Д., Вербовий А.О. Актуальні питання захисту прав споживачів. Науковий вісник УжНУ. Серія “Право”.Випуск 85 (ч.1). 2024 р. С.249-254 mailto:https://visnyk-juris-uzhnu.com/wp-content/uploads/2024/11/37.pdf
  5. 10. Менів Л,Д,, Кучеренко А.О. Актуальні питання захисту прав споживачів у сфері споживчого кредитування а умовах дії воєнного стану. Ірпінський юридичний часопис. Випуск 2(19), Ірпінь 2025. С.111-118. mailto:https://ojs.dpu.edu.ua/index.php/irplegchr/article/view/361

Монографії:

  1. Приватно-правові засади захисту прав людини у соціальній державі: монографія / за заг. ред. І. В. Чеховської. Ірпінь : Державний податковий університет, 2023. 566 с.

Статті у зарубіжних виданнях:

  1. Liudmyla Samilyk, Vladyslav Teremetskyi, Olesia Batryn, Olha Seleznova, Liubov Meniv and Alona Milevska. Health Care Guaranteeing as Important Factor of Social Security. Journal of Pioneering Medical Sciences. 2024. Volume 13, Issue 1, Pages 47-52. DOI https://doi.org/10.61091/jpms202413108

За період науково-педагогічної діяльності опублікувала більше 50 наукових та навчально-методичних праць.

Викладає дисципліни

  • Трудове право України
  • Житлове право
  • Трудові спори
  • Цивільно-правовий захист прав споживачів

Любов Дмитрівна є автором дистанційних курсів з навчальних дисциплін «Житлове  право» (сертифікат від 18.05.2023 №7), «Цивільно-правовий захист прав споживачів» (сертифікат від 16.04.20 р.).

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  • 1.Сертифікат про  Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «Удосконалення професійної компетентності викладача юридичних дисциплін», сертифікат №ADV-151148-LSI від 26 грудня 2021 року
  • 2.Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, виданий Національною комісією зі стандартів державної мови №286  від 16.11.2021 року
  • 3.Свідоцтво про підвищення кваліфікації за програмою Комісії з питань юридичної освіти та обізнаності «Школа професійного розвитку викладачів трудового права» № ПК/003-23 від 03.06.2023
  • 4.Сертифікат про участь восьмому міжнародному форумі «Медіація і право» від 24.07.2024 року

Контакти:

  • кабінет Е 407,
  • Адреса електронної скриньки: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • тел. 04597-60-300.
  • Кафедра цивільного права та процесу
Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (044)3632715
32.01@dpu.edu.ua 
Завідувач кафедри –
Гудзь Олена Євгенівна
gudzee@ukr.net 
Корпус В, поверх 3
кабінети: 301, 307, 309, 317, 321
 
Ми у соціальних мережах
facebook 

Новини кафедри фінансових ринків та технологій

Активно стартувала робота студентського наукового гуртка «Лідер» у новому 2025-2026 навчальному році!
Активно стартувала робота студентського наукового гуртка «Лідер» у новому 2025-2026 навчальному році!
Профорієнтаційна робота кафедри фінансових ринків та технологій триває
Профорієнтаційна робота кафедри фінансових ринків та технологій триває
Кафедра фінансових ринків та технологій запрошує бажаючих до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» 30 жовтня 2025 року
Кафедра фінансових ринків та технологій запрошує бажаючих до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» 30 жовтня 2025 року
Проведено науково-практичний семінар на тему: «Монетарна політика НБУ в умовах воєнного стану»
Проведено науково-практичний семінар на тему: «Монетарна політика НБУ в умовах воєнного стану»
Академічна доброчесність – основа якісної освіти!
Академічна доброчесність – основа якісної освіти!
Кафедра фінансових ринків та технологій запрошує на відкрите заняття к.пед.н., доцента Антоніни Болдової з навчальної дисципліни
Кафедра фінансових ринків та технологій запрошує на відкрите заняття к.пед.н., доцента Антоніни Болдової з навчальної дисципліни "Страхування", яке відбудеться о 13:20 07 жовтня 2025 року в ауд. В 308
Проведено Міжнародний науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі»
Проведено Міжнародний науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі»
Успішно проведені державні атестаційні екзамени для здобувачів вищої освіти груп ФБДз-21-1 та ФБД-21-2
Успішно проведені державні атестаційні екзамени для здобувачів вищої освіти груп ФБДз-21-1 та ФБД-21-2
Науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі» 10 червня 2025 року
Науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі» 10 червня 2025 року
Підсумкове звітування аспірантів кафедри фінансових ринків та технологій
Підсумкове звітування аспірантів кафедри фінансових ринків та технологій
28 травня 2025 року успішно проведено засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій!
28 травня 2025 року успішно проведено засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій!
28 травня 2025 року запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» кафедри фінансових ринків та технологій
28 травня 2025 року запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» кафедри фінансових ринків та технологій

 Всі новини кафедри фінансових ринків та технологій

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE