Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

189-й семінар Європейської асоціації аграрних економістів (EAAE)

19 вересня 2024 року професор кафедри обліку та консалтингу Державного податкового університету – Метелиця Володимир Михайлович взяв участь у 189-му семінарі Європейської асоціації аграрних економістів (EAAE) на тему: «Розширення ЄС (після)воєнною Україною: наслідки для ринків сільськогосподарської та продовольчої продукції» (Варшавський університет природничих наук (SGGW), м. Варшава, Польща).

Мета семінару – об’єднати широкий спектр дослідницьких дисциплін для обговорення наслідків російської війни проти України для сільськогосподарського сектору в Україні, ЄС та країнах, що не входять до ЄС. Крім того, семінар спрямований на обговорення результатів сценарного аналізу економічного впливу подальшої інтеграції України в європейські агропродовольчі ринки.

Семінар запропонував платформу для обміну ідеями та формування комплексного погляду на сільськогосподарський потенціал, розвиток ланцюга створення вартості та державну політику в широкому європейському контексті. Семінар орієнтований на наукову спільноту, але також відкритий для осіб, які приймають рішення в бізнесі, політиці та неурядових організаціях, включаючи донорську спільноту.

Володимир Метелиця провів сесію та виступив із презентацією на тему: «Переваги українських агробізнесів щодо звітності про сталий розвиток для фінансування зеленого відновлення». Було представлено результати дослідження, яке виконується спільно з Лейбніц-Інститутом аграрного розвитку в країнах з перехідною економікою (ІАМО, ФРН) та Шведським університетом сільськогосподарських наук (SLU, Швеція) в рамках програми MSCA4Ukraine.

У презентації досліджено наслідки війни для аграрного сектору України. Розглянуто звітність сталого розвитку як інструмент залучення фінансування для відновлення та розвитку сільського господарства в Україні. Досліджено теорію корисності та готовність до залучення кредитів для зеленої модернізації через розкриття екологічних показників у звітах ESG. Здійснено огляд моделей прийняття рішень, таких як мультиноміальна логіт-модель, модель змішаного логіту та модель латентних класів для аналізу виборів агробізнесу. Це дослідження також включає пілотне опитування аграрних підприємств щодо їх готовності до впровадження ESG звітності для залучення міжнародних фінансових ресурсів у реконструкцію та модернізацію.

State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (044)3632715
32.01@dpu.edu.ua 
Завідувач кафедри –
Гудзь Олена Євгенівна
gudzee@ukr.net 
Корпус В, поверх 3
кабінети: 301, 307, 309, 317, 321
 
Ми у соціальних мережах
facebook 

Новини кафедри фінансових ринків та технологій

Активно стартувала робота студентського наукового гуртка «Лідер» у новому 2025-2026 навчальному році!
Активно стартувала робота студентського наукового гуртка «Лідер» у новому 2025-2026 навчальному році!
Профорієнтаційна робота кафедри фінансових ринків та технологій триває
Профорієнтаційна робота кафедри фінансових ринків та технологій триває
Кафедра фінансових ринків та технологій запрошує бажаючих до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» 30 жовтня 2025 року
Кафедра фінансових ринків та технологій запрошує бажаючих до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» 30 жовтня 2025 року
Проведено науково-практичний семінар на тему: «Монетарна політика НБУ в умовах воєнного стану»
Проведено науково-практичний семінар на тему: «Монетарна політика НБУ в умовах воєнного стану»
Академічна доброчесність – основа якісної освіти!
Академічна доброчесність – основа якісної освіти!
Кафедра фінансових ринків та технологій запрошує на відкрите заняття к.пед.н., доцента Антоніни Болдової з навчальної дисципліни
Кафедра фінансових ринків та технологій запрошує на відкрите заняття к.пед.н., доцента Антоніни Болдової з навчальної дисципліни "Страхування", яке відбудеться о 13:20 07 жовтня 2025 року в ауд. В 308
Проведено Міжнародний науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі»
Проведено Міжнародний науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі»
Успішно проведені державні атестаційні екзамени для здобувачів вищої освіти груп ФБДз-21-1 та ФБД-21-2
Успішно проведені державні атестаційні екзамени для здобувачів вищої освіти груп ФБДз-21-1 та ФБД-21-2
Науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі» 10 червня 2025 року
Науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі» 10 червня 2025 року
Підсумкове звітування аспірантів кафедри фінансових ринків та технологій
Підсумкове звітування аспірантів кафедри фінансових ринків та технологій
28 травня 2025 року успішно проведено засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій!
28 травня 2025 року успішно проведено засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій!
28 травня 2025 року запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» кафедри фінансових ринків та технологій
28 травня 2025 року запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» кафедри фінансових ринків та технологій

 Всі новини кафедри фінансових ринків та технологій

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE