Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Бородій Ірина Василівна

Спеціалізована вчена рада створена на підставі рішення Вченої ради Державного податкового університету від 30 березня 2023 року, протокол №9 (наказ від 31 березня 2023 року № 352) з правом прийняття до розгляду та проведення разового захисту дисертації Бородій Ірини Василівни на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 08 «Право» за спеціальністю 081 «Право»

Дисертація на тему: 

«Забезпечення безпеки свідків у кримінальному процесі України»

Голова ради: 

  • доктор юридичних наук, професор Лисенко Володимир Васильович, професор кафедри кримінальної юстиції Державного податкового університету

Рецензенти:

  • кандидат юридичних наук, доцент Лугіна Наталія Анатоліївна, доцент кафедри кримінальної юстиції Державного податкового університету
  • кандидат юридичних наук, доцент Бодунова Олеся Миколаївна, завідувач кафедри правничої лінгвістики Державного податкового університету

Опоненти:

  • доктор юридичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України Удалова Лариса Давидівна, директор Інституту підготовки керівних кадрів та підвищення кваліфікації Національної академії внутрішніх справ
  • доктор юридичних наук, професор Кучинська Оксана Петрівна, професор кафедри кримінального процесу і криміналістики Навчально-наукового інституту права Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Науковий керівник:

  • доктор юридичних наук, професор, заслужений юрист України Топчій Василь Васильович, директор навчально-наукового інституту права Державного податкового університету

Дисертація, підпис

  • Дисертація Бородій І.В.
  • Електронні підписи
  • Підписання документу

Підпис відео захисту дисертації

  • Відеозапис захисту Бородій І.В..mp4
  • Відеозапис захисту Бородій І.В. Validation Report
  • Відеозапис захисту Бородій І.В.

Відгуки на дисертацію

  • Відгук офіційного опонента Кучинської О.П. на дисертацію Бородій І.В._Validation_Report
  • Відгук офіційного опонента Кучинської О.П. на дисертацію Бородій І.В.
  • Відгук офіційного опонента Кучинської О.П. на дисертацію Бородій І.В..pdf
  • Відгук офіційного опонента Удалової Л.Д. на дисертацію Бородій І.В._Validation_Report
  • Відгук офіційного опонента Удалової Л.Д. на дисертацію Бородій І.В.
  • Відгук офіційного опонента Удалової Л.Д. на дисертацію Бородій І.В.pdf
  • Рецензія Бодунової О.М. на дисертацію Бородій І.В_Validation_Report
  • Рецензія Бодунової О.М. на дисертацію Бородій І.В
  • Рецензія Бодунової О.М. на дисертацію Бородій І.В.pdf
  • Рецензія Лугіної Н.А. на дисертацію Бородій І.В._Validation_Report
  • Рецензія Лугіної Н.А. на дисертацію Бородій І.В.
  • Рецензія Лугіної Н.А. на дисертацію Бородій І.В..pdf

Трансляція захисту дисертації ТУТ

Захист відбудеться 31 травня 2023 року об 11:00 год за посиланням в ZOOM

Рішення спеціалізованої вченої ради

  • Рішення спеціалізованої вченої ради Бородій І.В.

Наказ про видачу диплома

  • Наказ_від_14.06.2023_№699.pdf
Олександр Товкач
Олександр Товкач

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (044)3632715
32.01@dpu.edu.ua 
Завідувач кафедри –
Береславська Олена Іванівна
bereslav@bigmir.net 
Корпус В, поверх 3
кабінети: 301, 307, 309, 317, 321
 
Ми у соціальних мережах
facebook 

Новини кафедри фінансових ринків та технологій

28 травня 2025 року запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» кафедри фінансових ринків та технологій
28 травня 2025 року запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» кафедри фінансових ринків та технологій
20 травня 2025 року проведено Науково-практичний круглий стіл «Сучасні пріоритети монетарної політики центральних банків»
20 травня 2025 року проведено Науково-практичний круглий стіл «Сучасні пріоритети монетарної політики центральних банків»
Науково-практичний круглий стіл ««Сучасні пріоритети монетарної політики Центральних банків» 20 травня 2025 року
Науково-практичний круглий стіл ««Сучасні пріоритети монетарної політики Центральних банків» 20 травня 2025 року
Участь завідувачки кафедри у фаховій дискусії Центру Разумкова
Участь завідувачки кафедри у фаховій дискусії Центру Разумкова
Обговорення проєктів магістерських ОП кафедри фінансових ринків та технологій
Обговорення проєктів магістерських ОП кафедри фінансових ринків та технологій
Проведено І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Банківська справа»
Проведено І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Банківська справа»
Чергове засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій успішно проведено!
Чергове засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій успішно проведено!
Відбувся І етап Всеукраїнської олімпіади з навчальної дисципліни «Страхова справа»
Відбувся І етап Всеукраїнської олімпіади з навчальної дисципліни «Страхова справа»
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію 27 лютого 2025 року
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію 27 лютого 2025 року
Успішно проведено І етап Всеукраїнської олімпіади з навчальної дисципліни «Інвестування»
Успішно проведено І етап Всеукраїнської олімпіади з навчальної дисципліни «Інвестування»
Запрошуємо до участі засіданні студентського наукового гуртка «Лідер»  кафедри фінансових ринків та технологій, що відбудеться 26 лютого 2025 року
Запрошуємо до участі засіданні студентського наукового гуртка «Лідер»  кафедри фінансових ринків та технологій, що відбудеться 26 лютого 2025 року
На кафедрі фінансових ринків та технологій стартують олімпіади!
На кафедрі фінансових ринків та технологій стартують олімпіади!

 Всі новини кафедри фінансових ринків та технологій

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE