Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент, завідувач кафедри Паянок Тетяна Миколаївна

Паянок Тетяна Миколаївна 

Посада:  завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики

ПІБ українською: Паянок Тетяна Миколаївна

ПІБ (англійською): Paianok Tatiana

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Вчене звання: доцент

 

Профілі в наукових базах даних

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7763-1159

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57249454700

WEBOFSCIENCE: https://www.webofscience.com/wos/author/record/2208362

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=B9f_UfEAAAAJ&view_op=list_works

 

Сфера (коло) наукових інтересів

Статистичний аналіз соціально-економічних процесів, моделювання податкових надходжень, прогнозування макроекономічних показників.

 

Освіта

У 2006 р. закінчила Національний університет ДПС України за спеціальністю «Облік  і аудит». У 2009 р. захистила кандидатську дисертацію за темою «Ефективність податку на додану вартість та напрями його реформування в Україні», за спеціальністю 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит».  Доцент кафедри статистики та математичних методів в економіці за рішенням атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України від 17.01.2014 р.

 

Науково-педагогічна діяльність

В Університеті працює з 2006 по 2012 рр. спочатку на посаді фахівця, наукового та старшого наукового співробітника Науково-дослідного центру з проблем оподаткування. З 2012 по 2014 р. виконувала обов’язки заступника завідувача кафедри, а з 2014 по 2018 рр. – завідувач кафедри статистики та математичних методів в економіці. З 2020 р. – завідувач кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики. З 2021 р. – завідувача кафедри облікових технологій та бізнес-аналітики. З 2025 р. - завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики.

 

Суспільно-громадська діяльність

Є членом:

- МГО «Ради незалежних бухгалтерів та аудиторів», м. Київ з 30.07.2018 р.

- Вченої ради факультету податкової справи, обліку та аудиту з 2014 р.,

- науково-методичної ради з 2014 р.,

- державної екзаменаційної комісії з 2014 р.

 

Основні опубліковані праці

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Паянок Т.М., Кричфалушій А.І. Аналіз впливу політичної кризи на хлібопекарське виробництво України. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування. 2020. Вип. 5. С. 139-147. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/328113915.pdf.  
  2. Паянок Т. М., Савченко А. М., Морозюк А. М. Загальна оцінка фінансового стану підприємства: теоретичні та практичні підходи. Економіка та держава. 2020. № 12. С. 88–94 URL: http://www.economy.in.ua/pdf/12_2020.pdf.
  3. Параниця Н.В., Паянок Т.М., Савченко А.М., Кравчук А.О. Використання когнітивного моделювання в професії маркетолога. Наукові перспективи. 2024. № 10 (52). С.669-679. http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/15980.
  4. Яцев Д.О., Паянок Т.М., Корнійчук В.О. Обліково-аналітичне забезпечення розрахунків з покупцями та замовника. Управління змінами та інновації. 2024. №12. С. 84-89. https://cmi.politehnica.zp.ua/index.php/journal/article/view/172/165.
  5. Паянок Т.М., Параниця Н.В., Несененко М.С. Освітні етапи формування антикорупційної свідомості молоді. Інвестиції: практика та досвід, 2025. № 10, С.135-140. URL:  https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/6407/6490.

Монографії

  1. Паянок Т.М., Лаговський В.В., Краєвський В.М. та ін. Аналітика та прогнозування соціально-економічних процесів і податкових надходжень: монографія. К.: ЦП «Компринт», 2019. 426 с. (26,8 д.арк. /7,8 др арк.).
  2. Інформаційні системи і технології управління соціально-економічними процесами в галузях економіки: Колективна монографія. Рига, Латвія : Baltija Publishing, 2023. 276 с. (12,55 д.а. /1 д.а) с. URl:   http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/368.

Статті в зарубіжних виданнях:

  1. Kraievskyi V.M., Tytenko L.V., Paianok T.M., Bohdan S.V., Hmyrya V.P. Accounting and analytical support for assessing the level of economic security of the enterprise. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2020, Vol. 4 (35). P. 87– URL: http://nv.knutkt.edu.ua/index.php/2306-4994/article/view/221801 Web of Science.
  2. Payanok T.M., Assessment of Factors Influencing the Volume of Personal Income Tax Revenues / Kalivoshko O., Kraievskyi V., Payanok T.M.// IEEE International Conference on Problems of Infocommunications Science and Technology, PIC S and T 2020- Proceedings 279-282 9468000 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85114413324&origin=AuthorNamesList&txGid=459b432582a1aa8da9056d8942c35652.

Навчально-методичні посібники

  1. Паянок Т.М., Задорожня Т.М. Статистичний аналіз даних: навчальний посібник. Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2020. 312 с. (18,0 д.а. /16,0 д.а.)
  2. Краєвський В.М., Титенко Л.В., Паянок Т.М., Параниця Н.В., Богдан С.В. Управлінські інформаційні системи в обліку та оподаткуванні. Ірпінь: Університет ДФС України, 2020. 288 с. (16,6 д.а. /3,3 д.а.)
  3. Пашко П.В., Ушаков О.Ю., Краєвський В.М., Паянок Т.М., Остапенко Я.О., Параниця Н.В., Богдан С.В. Митна статистика України: навч. посіб. Університет ДФС України. Ірпінь, 2020. 380 с. (44,0 д.а. / 6,3 д.а.)
  4. Паянок Т.М., Краєвський В.М., Параниця Н.В., Богдан С.В. Економетрика: прикладний аспект: навч. посіб. Університет ДФС України. Ірпінь, 2020. 380 с. (12,0 д.а. / 3,0 д.а.).
  5. Новицька Н.В., Паянок Т.М., Параниця Н.В., Богдан С.В. Аналіз даних за допомогою R: навч. посіб. Ірпінь: Університет ДФС України, 2021. 335 с.
  6. Скрипник А.В., Галаєва Л.В., Паянок Т.М. Соціальна статистика методичні вказівки до дисципліни «Соціальна статистика». 2021. 105 c. URl: a href="http://dspace.nubip.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/7808/1/Скрипник%20А.В.Соціальна%20статистика.pdf">http://dspac.nubip.edu.ua:"080/jspui/bitstream/123456789/7808/1/Скрипник%20А.В.Соціальна%20статистика.pdf.
  7. Титенко Л.В., Богдан С.В., Паянок Т.М., Параниця Н.В., Савченко А.М. Прикладний бізнес-аналіз та моделювання: підручник. Ірпінь: Державний податковий університет, 2023. 474 с.
  8. Краєвський В, Остапенко Я, Паянок Т, Параниця Н. Методи аналізу даних у психологічних дослідженнях : навчальний посібник. Державний податковий університет. Ірпінь, 2024. 144 с. (6,55 д.а. /1,6 д.а.).

За період наукової роботи опубліковано понад 120 наукових праць. З них 4 монографії в співавторстві, має понад 40 статей у фахових виданнях, близько 10 навчальних посібників. Була виконавцем 12 науково-дослідних робіт.

 Викладає дисципліни:

економіко-математичні моделі в управлінні та економіці; методи економічних та статистичних досліджень; моделі та методи прийняття рішень в оподаткуванні; моделі та методи прийняття рішень в аналізі і аудиті; статистика; прикладна економетрика; ЕМММ: оптимізаційні методи та моделі; ЕМММ: економетрика; математичні методи, моделі та інформаційні технології у наукових дослідженнях; ЕМММ; статистичний аналіз даних; технології збереження та обробки статистичних даних; навчальний практикум з обліково-аналітичного забезпечення управління з використанням ІТ, інформаційно-аналітичне забезпечення управління бізнесом, вступ до фаху "Маркетинг" та інші.

 Підвищення кваліфікації (сертифікати)

Інтернаціоналізація (міжнародне підвищення):

  1. Американська Рада з міжнародної освіти: ACTRA/ACCELS "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів", 60 год. сертифікат від 04.10.2021.
  2. "Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні", лекція професора Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія 3 год / 0,1 ЕКТС від 10.12.2024.
  3. Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики", лекція професора Майка Шарплза, почесного професора Інституту освіти Відкритого університету, Великобританія 3 год /0,1 ЕКТС від 12.12.2024.

Інше:

  1. Навчально-методичний комплекс "Інститут післядипломної освіти" НТУУ "КПІ" свідоцтво про підвищення кваліфікації серія ПК № 02070921000762-16 "Розроблення дистанційних курсів з використанням платформи Moodle", 108 год., 23.03-27.04.2016.
  2. Національний університет біоресурсів і природокористування України, сертифікат за успішне закінчення курсу: "Моделювання впливу політичних рішень на аграрний сектор за допомогою моделі часткової рівноваги  AGMEMOD", 39 год., 5.04-14.06.2017.
  3. Навчальний центр «Успіх» програма навчання: "Маркетингові дослідження з SPSS", 108 год. сертифікат № 01.05.18 від 17.03-28.04. 2018.
  4. Комплексна система автоматизації підприємства "ІS-pro", 30 год., сертифікат №150363 від 22.08.2019.
  5. Київський навчальний центр курсор: "Бази даних MS Sql Server", 40 год., сертифікат від 22 червня 2020.
  6. Онлайн-курс Prometheus "Візуалізація даних", 30 год., сертифікат від 08.03.2023.
  7. Онлайн-курс Prometheus "Освітні інструменти критичного мислення", 60 год., сертифікат від 13.03.2023.
  8. ТОВ «M.E.DOK» програма навчання «КП M.E.DOK», 60 год. сертифікат № ДПУ_В047 від 22.09.2023.
  9. ТОВ "M.E.DOK" програмний РРО "Cashalot", 10 год, сертифікат № НУДПС/В001 від 01.12.2024.
  10. Національне агенство з питань запобігання корупції "Антикорупція та доброчесність", 9 год, сертифікат  №dd00d7e360454e1bb059017c1554de9e від 26.01.2025.
  11. ГО "УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ" "Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси", 120 год., 05.03.2025-21.05.2025 сертифікат № 41 від 22.05.2025.

Нагороди

Має почесні грамоти, грамоти та подяки за сумлінне виконання службових обов’язків, добросовісну працю, професійну майстерність та значний особистий внесок у розвиток Університету ДФС України (2008-2020 рр.); грамоту виконавчого комітету Ірпінської міської ради (2018 р.),почесну грамоту Міністерства освіти і науки України (2018 р.), пам’ятну відзнаку: почесний працівник (2021 р.).

 Обов’язки (напрями діяльності)

Завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики.

Член Української асоціації маркетингу з 2024 року по теперішній час, сертифікат № 853 від 15 грудня 2024 р.

 Прийом відвідувачів

День тижня: понеділок-п’ятниця від 10.00 до 16.00

Спілкування в онлайновому режимі https://meet.google.com/nej-vhqg-eqr?pli=1.

 

Контакти

Кабінет: 252, 253.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Олександр Товкач
Олександр Товкач

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів
Контакти
+38 (068) 7018966
+38 (093) 9115965
32.01@dpu.edu.ua
Корпус В, поверх 3
каб. 303, 303а, 305, 320

 

Ми у соціальних мережах
facebook  instagram  tiktok  youtube

Спеціальості факультету фінансів та цифрових технологій

Бакалавр:

  • 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»
  • 051 «Економіка»
  • 122 «Комп’ютерні науки, освітні програми»

Магістр:

  • 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»
  • 122 «Комп’ютерні науки»
  • 014 «Середня освіта (Математика)»

Доктор філософії

  • 051 - Економіка
  • 072 - Фінанси, банківська справа та страхування

Новини факультету фінансів та цифрових технологій

Запрошуємо на Літню Школу Факультету Фінансів та Цифрових Технологій «AI Summer School_STU»
Запрошуємо на Літню Школу Факультету Фінансів та Цифрових Технологій «AI Summer School_STU»
День відкритих дверей на факультеті фінансів та цифрових технологій!
День відкритих дверей на факультеті фінансів та цифрових технологій!
Гостьова лекція «Вплив війни на державний бюджет та забезпечення бюджетної прозорості»
Гостьова лекція «Вплив війни на державний бюджет та забезпечення бюджетної прозорості»
Участь кафедри публічних фінансів у International Conference: EU FInancial REsilience and REgulation – EUFIRE-R
Участь кафедри публічних фінансів у International Conference: EU FInancial REsilience and REgulation – EUFIRE-R
Міжнародна співпраця Державного податкового університету з Університетом Александра Іоанна Кузу
Міжнародна співпраця Державного податкового університету з Університетом Александра Іоанна Кузу
Цифрова трансформація фінансового сектору: підсумки V науково-практичного форуму в ДПУ!
Цифрова трансформація фінансового сектору: підсумки V науково-практичного форуму в ДПУ!
Фінансова грамотність для майбутнього покоління: візит до Бабинецького ЗЗСО №13
Фінансова грамотність для майбутнього покоління: візит до Бабинецького ЗЗСО №13
Студенти факультету фінансів та цифрових технологій Державного податкового університету – переможці Всеукраїнських конкурсів наукових робіт
Студенти факультету фінансів та цифрових технологій Державного податкового університету – переможці Всеукраїнських конкурсів наукових робіт
Обговорення процедури реєстрації на ЄВІ та ЄФВВ зі здобувачами випускниками ФФЦТ
Обговорення процедури реєстрації на ЄВІ та ЄФВВ зі здобувачами випускниками ФФЦТ
Завершення практики та захист звітів здобувачами третього рівня навчання за ОНП Фінанси, банківська справа та страхування
Завершення практики та захист звітів здобувачами третього рівня навчання за ОНП Фінанси, банківська справа та страхування
Гостьова лекція «Податковий контроль: мета та функції»
Гостьова лекція «Податковий контроль: мета та функції»
На базі Державного податкового університету відбулась підсумкова науково-практична відеоконференція Всеукраїнського фахового конкурсу студентських наукових робіт з публічних фінансів
На базі Державного податкового університету відбулась підсумкова науково-практична відеоконференція Всеукраїнського фахового конкурсу студентських наукових робіт з публічних фінансів

 Всі новини факультету 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE