Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції НАДС

Що ми пропонуємо?

  • роботу в одному з провідних державних органів України;
  • колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями;
  • стабільні та прозорі умови оплати праці;
  • професійний розвиток та навчання;
  • офіційне працевлаштування, зручне місце розташування офісу (вул. Прорізна, 15, м. Київ), комфортні умови роботи.

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

  • здійснення заходів щодо запобігання та виявлення  порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції» в апараті НАДС;
  • розробка проєктів актів з питань запобігання та виявлення корупції в НАДС;
  • організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності НАДС, підготовка заходів щодо їх усунення, внесення керівництву пропозицій щодо таких заходів;
  • забезпечення підготовки антикорупційної програми НАДС, змін до неї, подання її на погодження до Національного агентства з питань запобігання корупції та моніторинг її виконання;
  • здійснення підготовки звітів за результатами періодичного перегляду та оцінки виконання антикорупційної програми, а також надання пропозицій щодо внесення змін до антикорупційної програми за результатами такого періодичного перегляду;
  • надання структурним підрозділам апарату НАДС, територіальним органам НАДС, підприємствам, установам і організаціям, що належать до сфери його управління, та їх працівникам методичної та консультативної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;
  • вжиття заходів з виявлення конфлікту інтересів та сприяння його врегулюванню, інформування керівництва про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;
  • проведення перевірки факту подання суб’єктами декларування, які працюють у НАДС, декларацій та повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному законодавством порядку;
  • здійснення перевірки повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції», отриманих через внутрішні та регулярні канали повідомлень;
  • організація роботи щодо внутрішніх каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону, отримання та організація розгляду повідомленої через такі канали інформації, реалізація повноважень із захисту викривачів;
  • проведення внутрішніх навчань з питань запобігання та виявлення корупції.

Ви нам підходите, якщо:

  • маєте навички ділового листування та роботи з великими обсягами інформації;
  • вмієте працювати самостійно та в команді;
  • уважні до деталей;
  • комунікативні та ініціативні.

Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • вища освіта, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 22 451 грн.
  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України «Про державну службу».

Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів до 31 жовтня 2025 року включно на електронну адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся до Оксани Савченко за  тел. (044) 256-00-40 або Юлії Семенець за тел. (044) 279-01-89.

 

State Tax University
State Tax University
  • Student parliament
  • Office of the Student Ombudsman
  • The Student Council of the Educational and Scientific Institute of Law
  • Student Council of the Institute of Economics and Business
  • Student Council of the Faculty of Social Sciences
  • Student Council of the Faculty of Finance

Student Ombudsman

Composition of the Student Ombudsman's Office

Key documents of the Student Ombudsman's Office

How to apply:

facebook  instagram  
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU