Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Заступник начальника оболонського відділу Державної реєстрації актів цивільного стану

м. Київ

Вимоги:

  • вільне володіння державною мовою;
  • відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність та високі моральні принципи.

Обов’язки:

  • забезпечення безперебійної роботи працівників відділу, раціональний розподіл обов’язків та ефективний розклад роботи;
  • контроль за дотриманням стандартів, регламентів та внутрішніх інструкцій;
  • взаємодія з іншими структурними підрозділами Управління;
  • розгляд звернення громадян, у тому числі щодо внесення виправлень, зауважень або видачі дублікатів документів;
  • забезпечення державної реєстрації актів цивільного стану: народження, шлюбу, смерті;
  • формування та ведення Держаного реєстру актів цивільного стану громадян;
  • забезпечення повторної видачі свідоцтва та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Освіта: вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра.

Заробітна плата:

  • посадовий оклад;
  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Питання оплати праці працівників державних органів» № 15 від 18 січня 2017 року;
  • надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»).

Пропонується:

  • унікальний досвід роботи на державній службі: це чудова можливість отримати практичні знання та навички у сфері сімейного законодавства, взаємодії з громадянами та ефективного адміністрування;
  • ви будете безпосередньо залучені до процесів, які торкаються важливих життєвих подій кожного громадянина;
  • стабільність та соціальні гарантії: офіційне працевлаштування, дотримання всіх норм трудового законодавства, включаючи оплачувані відпустки та лікарняні;
  • ваша робота матиме відчутний вплив на життя людей, допомагаючи їм реалізувати сої права та виконувати обов’язки у найважливіших життєвих ситуаціях;
  • можливість професійного розвитку.

Контакти:

У разі виникнення запитань звертайтесь за тел. +38 (044) 363 27 26,  +38 (068) 619 31 31

Резюме надсилати на пошту: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

State Tax University
State Tax University
  • Student parliament
  • Office of the Student Ombudsman
  • The Student Council of the Educational and Scientific Institute of Law
  • Student Council of the Institute of Economics and Business
  • Student Council of the Faculty of Social Sciences
  • Student Council of the Faculty of Finance

Student Ombudsman

Composition of the Student Ombudsman's Office

Key documents of the Student Ombudsman's Office

How to apply:

facebook  instagram  
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU