З 8 травня до 31 травня 2023 року в Державному податковому університеті триватиме реєстрація для осіб, які планують вступати до магістратури. 

Звертаємо увагу на те, що створення запиту на формування екзаменаційного листка є першим кроком реєстрації та здійснюється за допомогою спеціального сервісу, розміщеного в 

Єдиній державній електронній базі з питань освіти (далі – сервіс ЄДЕБО). З питань доступу до сервісу ЄДЕБО та особливостей його роботи, просимо звертатися до ДП «Інфоресурс».

Алгоритм подання документів:

ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:

1. Вступник у період з 09:00 08 травня до 18:00 31 травня 2023 року має сформувати і надіслати на електронну пошту приймальної комісії  Державний податковий університет Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. скановані копії /фотокопії (у форматі .jpeg/.jpg розміром до 1 мб кожний документ):

  • заповнену заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка (додається);
  • документа, що посвідчує особу;
  • облікову картку платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);
  • довідку, видану за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання в поточному році, персональні дані яких не вносяться до Єдиної державної бази з питань освіти);
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
  • фотокартку для документів (кольорова або чорно-біла) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
  • медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ/ЄФВВ)

2. У ТЕМІ ЛИСТА вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові.

В ТЕКСТІ ЛИСТА вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові (повністю)  та номер облікової картки платника податків (за наявності). Обов’язково перевірте правильність даних, які зазначили у заяві-анкеті.

3. Після перевірки особами відповідальними за реєстрацію документів, отриманих від вступника, їх друку, формування особової справи та екзаменаційного листка, сканована копія екзаменаційного листка надсилається вступнику на вказану ним в заяві-анкеті електронну адресу.

У разі успішної реєстрації (в день реєстрації)  вам буде надіслано електронну копію екзаменаційного листка (у форматі .pdf) на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Якщо в екзаменаційному листку ви виявите помилки, зверніться (в день отримання екзаменаційного листка), до приймальної комісії. Екзаменаційний листок у паперовій та електронній формі також зберігатиметься у приймальній комісії.

4. Екзаменаційний листок у паперовій формі можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії (не пізніше ніж за два тижні до початку вступних випробувань), або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті (протягом трьох робочих днів).

Якщо ж під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови

5. Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому. Саме з цієї Інформаційної сторінки Вступник надалі дізнаватиметься всю інформацію щодо дати і місця проходження тестування.

ДЛЯ ОСОБИСТОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:

1. Вступник у період з 09:00 08 травня до 18:00 31 травня 2023 року має сформувати і особисто подати до приймальної комісії Державного податкового університету 
(каб.110 корпусу Р Державний податковий університет):

  • заповнену заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка (додається);
  • документ, що посвідчує особу;
  • облікову картку платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);
  • довідку, видану за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання в поточному році, персональні дані яких не вносяться до Єдиної державної бази з питань освіти);
  • документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
  • фотокартку для документів (кольорова або чорно-біла) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
  • медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ/ЄФВВ).

2. Обов’язково перевірте правильність даних, які зазначили у заяві-анкеті.

3. Після перевірки особами відповідальними за реєстрацію документів, отриманих від вступника, їх друку, формування особової справи та екзаменаційного листка, екзаменаційний листок надається вступнику. Його електронна форма також зберігатиметься у приймальній комісії.

4. Якщо ж під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то представник приймальної комісії повідомить про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.

5. Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому. Саме з цієї Інформаційної сторінки Вступник надалі дізнаватиметься всю інформацію щодо дати і місця проходження тестування.

У 2023 році вступники до магістратури зможуть використовувати результати єдиного вступного іспиту (ЄВІ) та результати єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) тільки 2023 року.

Зверніть увагу! Зареєструватися можна не більше ніж на два предметних тестування.