Спеціалізована вчена рада створена на підставі рішення Вченої ради Державного податкового університету від 28 червня 2024 року, протокол № 18 (наказ від 01 липня 2024 року № 891) з правом прийняття до розгляду та проведення разового захисту дисертації Чепеля Олександра Васильовича на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 08 «Право» за спеціальністю 081 «Право»
Дисертація на тему:
«Процесуально-правове становище свідка в кримінальному процесі: стан, проблеми, перспективи вдосконалення»
Голова ради:
- доктор юридичних наук, професор, заслужений юрист України Топчій Василь Васильович, директор навчально-наукового інституту права Державного податкового університету
Рецензенти:
- доктор юридичних наук, професор, заслужений юрист України Дідківська Галина Василівна, завідувач кафедри кримінального права та процесу Державного податкового університету
- кандидат юридичних наук, доцент Грицюк Ігор Васильович, доцент кафедри кримінального права та процесу Державного податкового університету
Опоненти:
- доктор юридичних наук, професор Кучинська Оксана Петрівна, професор кафедри кримінального процесу та криміналістики Навчально-наукового інституту права Київського національного університету імені Тараса Шевченка
- кандидат юридичних наук, доцент Римарчук Ольга Вікторівна, доцент кафедри кримінального процесу Національної академії внутрішніх справ
Науковий керівник:
- доктор юридичних наук Цюприк Ігор Володимирович, професор кафедри кримінального права та процесу Державного податкового університету
Дисертація, підпис
Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації
Підпис відео захисту дисертації
- Відеозапис захисту Чепеля О.В.
- Відеозапис захисту Чепеля О.В._Validation_Report
- Відеозапис захисту Чепеля О.В..mp4.p7s
Відгуки на дисертацію
- Вiдгук опонента Римарчук О.П. на дисертацію Чепеля О.В.
- Вiдгук опонента Римарчук О.П. на дисертацію Чепеля О.В._Validation_Report
- Вiдгук опонента Римарчук О.П. на дисертацію Чепеля О.В..pdf.asice
- Відгук опонента Кучинської О.П. на дисертацію Чепеля О.В.
- Відгук опонента Кучинської О.П. на дисертацію Чепеля О.В._Validation_Report
- Відгук опонента Кучинської О.П. на дисертацію Чепеля О.В..pdf.asice
- Рецензія Грицюка І.В. на дисертацію Чепеля О.В.
- Рецензія Грицюка І.В. на дисертацію Чепеля О.В._Validation_Report
- Рецензія Грицюка І.В. на дисертацію Чепеля О.В..pdf.asice
- Рецензія Дідківської Г.В. на дисертацію Чепеля О.В.
- Рецензія Дідківської Г.В. на дисертацію Чепеля О.В._Validation_Report
- Рецензія Дідківської Г.В. на дисертацію Чепеля О.В..pdf.asice
Захист відбудеться 28 серпня 2024 року об 11:00 год за посиланням в Zoom
Трансляція захисту дисертації ТУТ
Рішення спеціалізованої вченої ради
Наказ про видачу диплома
Спеціалізована вчена рада створена на підставі рішення Вченої ради Державного податкового університету від 28 червня 2024 року, протокол № 18 (наказ від 01 липня 2024 року № 892) з правом прийняття до розгляду та проведення разового захисту дисертації Стрілецької Оксани Василівни на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 08 «Право» за спеціальністю 081 «Право»
Дисертація на тему:
«Принцип змагальності в кримінальному процесі: стан, проблеми реалізації, перспективи вдосконалення»
Голова ради:
- доктор юридичних наук, професор, заслужений юрист України Топчій Василь Васильович, директор навчально-наукового інституту права Державного податкового університету
Рецензенти:
- доктор юридичних наук, професор, заслужений юрист України Дідківська Галина Василівна, завідувач кафедри кримінального права та процесу Державного податкового університету
- кандидат юридичних наук, доцент Грицюк Ігор Васильович, доцент кафедри кримінального права та процесу Державного податкового університету
Опоненти:
- доктор юридичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України Чернявський Сергій Сергійович, проректор Національної академії внутрішніх справ
- доктор юридичних наук, професор, заслужений юрист України Кислий Анатолій Михайлович, директор Навчально-наукового інституту права імені князя Володимира Великого Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», – офіційний опонент.
Науковий керівник:
- доктор юридичних наук, доцент Ігнатюк Олег Володимирович, професор кафедри кримінального права та процесу Державного податкового університету
Дисертація, підпис
- Дисертація Стрілецька О.В.
- Дисертація Стрілецька О.В._Validation_Report
- Дисертація Стрілецька О.В..pdf.xml
Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації
Підпис відео захисту дисертації
- Відеозапис захисту Стрілецької О.В.
- Відеозапис захисту Стрілецької О.В._Validation_Report
- Відеозапис захисту Стрілецької О.В..mp4.p7s
Відгуки на дисертацію
- Vidguk_oponenta_Kislogo_A_M_na_disertaciu_Strilec_koi_O_V_
- Vidguk_oponenta_Kislogo_A_M_na_disertaciu_Strilec_koi_O_V_.pdf.asice
- Vidguk_oponenta_Kislogo_A_M_na_disertaciu_Strilec_koi_O_V__Validation_Report
- Відгук опонента Чернявського С.С. на дисертацію Стрілецької О.В.
- Відгук опонента Чернявського С.С. на дисертацію Стрілецької О.В..pdf.p7s
- Відгук опонента Чернявського С.С. на дисертацію Стрілецької О.В._Validation_Report
- Рецензія Грицюка І.В. на дисертацію Стрілецької О.В.
- Рецензія Грицюка І.В. на дисертацію Стрілецької О.В._Validation_Report
- Рецензія Грицюка І.В. на дисертацію Стрілецької О.В..pdf.asice
- Рецензія Дідківської Г.В. на дисертацію Стрілецької О.В.
- Рецензія Дідківської Г.В. на дисертацію Стрілецької О.В._Validation_Report
- Рецензія Дідківської Г.В. на дисертацію Стрілецької О.В..pdf.asice
Захист відбудеться 27 серпня 2024 року о 10:30 год за посиланням в Zoom
Трансляція захисту дисертації ТУТ
Рішення спеціалізованої вченої ради
Наказ про видачу диплома
Головний спеціаліст Центрального відділу судової роботи
Мета посади
Забезпечення в установленому законодавством порядку представництва інтересів Центрального міжрегіонального управління, Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України в судах України, інших органах державної влади; ведення претензійно-позовної роботи. |
Основні посадові обов'язки
1 |
|
Забезпечує самопредставництво без окремого доручення керівника, а саме бере участь у судових справах з метою захисту інтересів: посадових та службових осіб Міністерства юстиції України, як суб’єктів владних повноважень в судах України; структурних підрозділів Міністерства юстиції України, комісій, інших органів, утворених при Міністерстві юстиції України в судах України; членів Кабінету Міністрів України: Прем’єр-міністр України, Перший віце-прем’єр-міністр України, віце-прем’єр-міністри (які не очолюють міністерств) та Міністра юстиції України, як суб’єктів владних повноважень в судах України; Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України та їх посадових осіб в судах України; Державної пенітенціарної служби України в судах України; посадових та службових осіб Центрального міжрегіонального управління, як суб’єктів владних повноважень в судах України; діє від імені Міністерства юстиції України, як органу, якому надано право звертатися до суду в інтересах іноземних осіб під час розгляду справ у судах України у випадках, передбачених Конвенцією про цивільно-правові аспекти міжнародного викрадення дітей; діє від імені Міністерства юстиції України,при зверненні до суду з позовами про відшкодування збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виплати відшкодування за рішеннями Європейського суду з прав людини; діє від імені заступника Міністра юстиції України – Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини з усіма правами, що надані процесуальним законодавством України стороні, третій особі, в тому числі з правом оскарження судових рішень та сплати судових витрат, окрім права подання позовної заяви, визнання позову, відмови від позову, його відкликання та зміни, відкликання та відмови від апеляційних та касаційних скарг, досягнення примирення та укладення мирової угоди. |
2 |
|
Під час участі у справах головний спеціаліст Відділу: -аналізує матеріали судової справи; -визначає правову позицію у справі, яка затверджується безпосереднім керівником; -здійснює підготовку та подання процесуальних документів (відзив, пояснення, заперечення, клопотання, тощо) необхідних для належного захисту інтересів держави, з урахування затвердженої правової позиції. Подання процесуальних документів здійснюється виключно після їх погодження безпосереднім керівником; -вчиняє інші процесуальні дії, необхідні для належного захисту інтересів держави, обов’язок або право вчинення яких покладено на представника відповідним процесуальним законом; -невідкладно повідомляє безпосереднього керівника про результати судового засідання та розгляду справи; -здійснює апеляційне та касаційне оскарження рішень судів, прийнятих не на користь держави; -дотримується строків вчинення процесуальних дій, які встановлені процесуальним законом. |
3 |
|
Самопредставництво інтересів Центрального міжрегіонального управління, його посадових осіб в органах, що здійснюють дисциплінарне провадження щодо судді, з правом звернення зі скаргою щодо дисциплінарного проступку судді. |
4 |
|
Самопредставництво інтересів Міністерства юстиції України, Кабінету Міністрів України та їх посадових осіб, Центрального міжрегіонального управління, держави, у випадках передбачених законом, на стадії виконавчого провадження в межах компетенції Відділу. |
5 |
|
Готує проекти документів, інформаційних довідок, аналітичної інформації та інші документи з питань судової роботи на оперативні наради, колегії, тощо, а також, на виконання доручень керівництва. |
6 |
|
Забезпечує доступ до публічної інформації та професійного, якісного розгляду звернень громадян, відповідно до вимог законодавства, з питань, що відносяться до компетенції Відділу. |
7 |
|
Здійснення інших функцій відповідно до доручень начальника Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), першого заступника, заступників відповідно до розподілу обов’язків, регіональних координаторів, начальника Управління. |
Умови служби
1 |
|
Умови та графік роботи затверджуються Правилами внутрішнього службового розпорядку Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ). |
2 |
|
З метою забезпечення виконання функцій покладених на державний орган, головний спеціаліст Відділу може бути відряджений в межах України для участі у справах, діяти від імені держави або державних органів, їх структурних підрозділів та посадових осіб, в судах України, а також, інших завдань визначених керівництвом державного органу. |
3 |
|
На час відсутності головного спеціаліста Відділу у зв’язку з відпусткою, хворобою або з інших причин, його обов’язки виконує працівник визначений безпосереднім керівником. |
Заробітна плата приблизно 16000-17000 тисяч гривень!
Контакти 0957396800 Владислава БРОВКО

Вітаємо, активний та амбітний друже!
Державна аудиторська служба України – це команда професіоналів і однодумців, яка забезпечує економічний добробут країни шляхом реалізації державної політики у сфері державного фінансового контролю.
Ми вирішили зміцнити команду і оголосити про відкриття вакантних посад
провідних державних аудиторів, провідних державних фінансових інспекторів, головних державних аудиторів та головних державних фінансових інспекторів структурних підрозділів Держаудитслужби.
Що ми пропонуємо:
- цікаву роботу;
- зручне місце розташування офісу у місті Києві (вулиця П.Сагайдачного, 4);
- стабільні та прозорі умови оплати праці (оклад + надбавки + премії). Посадовий оклад провідних державних аудиторів, провідних державних фінансових інспекторів – 22451 грн, головних державних аудиторів, головних державних фінансових інспекторів – 28 186 грн;
- соціальні гарантії;
- професійний розвиток та навчання;
- комфортні умови роботи.
Чекаємо на вас, якщо ви:
- є громадянином України;
- вільно володієте державною мовою;
- маєте ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра або магістра за спеціальністю економіка, фінанси, банківська справа, менеджмент, інформаційні системи та технології, будівництво;
- вмієте аргументовано доводити власну точку зору, маєте аналітичні та комунікаційні здібності, вмієте швидко реагувати на зміни та адаптуватися до змін, ініціативні;
- безконфліктні, вмієте працювати в команді;
- впевнений користувач MS Office, сервісів Google.
Вільне володіння англійською мовою буде перевагою.
Якщо Вас зацікавило оголошення – не зволікайте, швидше відправляй своє резюме на електронну адресу
Ми раді будемо бачити вас в нашій команді та запропонувати можливість приєднатися до професіоналів своєї справи.

Наступні можливості для працевлаштування:
- Секретар судового засідання: Організація та ведення документації судових засідань, ведення протоколів засідань. Це унікальна можливість розвинути свої організаційні та комунікативні навички.
- Спеціаліст (провідний,головний) відділу канцелярії: Ведення діловодства, організація документообігу, обробка вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів. Можливість набуття досвіду в управлінні документацією та діловому спілкуванні.
Працевлаштування в нашому суді надає перспективи для професійного розвитку та величезний позитивний досвід. Наші працівники мають можливість працювати над складними та цікавими справами, отримуючи безцінні знання та навички. Ми пропонуємо сприятливі умови для кар’єрного зростання та професійного вдосконалення.
Вимоги до працевлаштування: наявність вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю право, без досвіду роботи.
Контактна особа для вирішення організаційних питань-начальник відділу управління персоналом та антикорупційного моніторингу Плодовська Світлана Вікторівна (тел.066-744-35-97).