Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Проректор з економіки та розвитку інфраструктури

БРИЖАК

Роман Олександрович

Прізвище: Брижак Surname: Bryzhak
Ім’я, Ім’я по батькові: Роман Олександрович   First Name: Roman

Академічна кваліфікація:

Освіта вища, Київський будівельний технікум, спеціальність – будівництво та експлуатація будівель і споруд, кваліфікація – технік – будівельник; Інститут післядипломної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури, спеціальність – міське будівництво та господарство, кваліфікація – інженер – будівельник.

Профіль діяльності:

  • 03.2004-05.2004 – Дорожній робітник 3 розряду Спеціалізованого будівельно-монтажного управління № 2 ТРЕСТ «Київпідземшляхбуд-2»
  • 05.2004-07.2004 – Виконуючий обов’язки виконроба дільниці № 4 Спеціалізованого будівельно-монтажного управління №2 ТРЕСТ «Київпідземшляхбуд-2»
  • 07.2004-05.2006 – Виконроб Будівельного управління № 29 ТРЕСТ «Київміськбуд-6»
  • 09.2006-08.2008 – Виконроб Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрстройіндустрія»
  • 01.2008-10.2008 – Начальник будівельно – монтажної дільниці Товариства з обмеженою відповідальністю «Столичні будтехнології»
  • 08.2009-05.2010 – Начальник виробничо-технічного відділу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово – будівельна компанія «Укрбудіндустрія»
  • 05.2010-08.2012 – Начальник будівельно – монтажної дільниці Товариства з обмеженою відповідальністю «Столичні будтехнології»
  • 08.2012-03.2017 – Головний будівельник (керівник проєкту) Товариства з обмеженою відповідальністю «Столичні будтехнології»
  • 04.2017-10.2018 – Головний будівельник (керівник проєкту) Товариства з обмеженою відповідальністю «Монолітбудсервіс»

Особистісний орієнтир - застосування набутого досвіду у нових сферах діяльності і професійний розвиток.

Прийом відвідувачів / Консультації:

середа (10 – 11)

Проректор з європейської інтеграції та цифрової трансформації

БОЛДОВ

Андрій Олександрович 

Прізвище: Болдов

Surname: Boldov

Ім’я, Ім’я по батькові: Андрій Олександрович

First Name: Andrii

Академічна кваліфікація:

У 2002 році закінчив Національну академію державної податкової служби України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка та підприємництво», здобув кваліфікацію спеціаліста з економіки

Профіль професійної діяльності:

  • З жовтня 1998 року по травень 2002 року займав посаду провідного фахівця з технічного забезпечення НУДПСУ.
  • З травня 2002 року призначений на посаду системного адміністратора відділу інформаційних мереж Центру інформаційних технологій.
  • З вересня 2009 року по травень 2011 року викладач курсів CCNA CISCO центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для Державної податкової служби України
  • З липня 2015 року по серпень 2022 року начальник відділу адміністрування мереж Центру інформаційних технологій та комунікацій.
  • З грудня 2022 року займає посаду проректора з європейської інтеграції та цифрової трансформації Державного податкового університету.

Наукові інтереси:

Діджиталізація банківських сервісів, фінансові діджитал сервіси, цифровізація процесів вищої освіти.

Нагороди, відзнаки:

Відзначений подяками, грамотами, почесними грамотами Національного університету Державної податкової служби України

Активність у соцмережах:

Facebook: https://www.facebook.com/boldov.andrii 

Контакти:

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Проректор з наукової роботи

СМІРНОВА

Олександра Миколаївна

Проректор з наукової роботи

 

Прізвище: Смірнова

Surname: Smirnova

Ім’я по батькові: Олександра Миколаївна

First Name: Oleksandra

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Scientific Degreeр: PhD in Economics

Вчене звання: доцент, старший науковий співробітник

Scientific Title: docent , senior research officer;

Академічна кваліфікація:

У 2003 році закінчила Тернопільську академію народного господарства за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію бакалавр з фінансів. У 2004 році закінчила Тернопільську академію народного господарства за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію магістр з фінансів. У 2008 році захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності 08.00.08 – Гроші, фінанси та кредит на тему «Фінансовий механізм реалізації демографічної політики в Україні» та отримала науковий ступінь кандидат економічних наук. Вчене звання доцента отримала у 2013 році, старшого наукового співробітника у 2015 році.

Профіль професійної діяльності

02.2005 – 04.2008 – Старший державний ревізор-інспектор відділу перевірок базових галузей економіки управління податкового аудиту Державної податкової інспекції.

04.2008 – 04.2013 – Доцент кафедри податків та оподаткування Національного університету Державної податкової служби України.

04.2013 – 07.2019 – Завідувач науково-дослідного відділу дослідження прямого оподаткування Науково-дослідного центру проблем оподаткування та фінансового права Науково-дослідного інституту фіскальної політики.

07.2019 – 12.2019 – Начальник відділу обміну, обробки та аналізу інформації Департаменту моніторингу баз даних та верифікації виплат Міністерства фінансів України.

12.2019 – 08.2020 – Начальник управління кластерного аналізу Державної податкової служби України.

08.2020 – 02.2023 – Начальник відділу моніторингу діяльності та взаємодій з Держаудитслужбою та Казначейством Міністерства фінансів України,

02.2023 – 02.2024 – Учений секретар Державного податкового університету. Виконуючий обов’язки проректора з наукової роботи.

З лютого 2024 року призначена на посаду Проректора з наукової роботи.

Наукові інтереси:

Проблематика адміністрування податків в Україні та світі, податкове консультування

Активність науковця:

Google Scholar: https://cutt.ly/18NAjUX 

ORCID: https://orcid.org/0009-0007-5434-5126

Активність у соцмережах:

Facebook: https://cutt.ly/X8NAnam 

 

МОНАЄНКО

Антон Олексійович

В. о. першого проректора

Народився 16 грудня 1980 року в місті Львів.

У 2003 році закінчив Львівський національний університет імені Івана Франка. Здобув вищу освіту за спеціальністю «Міжнародні економічні відносини», кваліфікація: економіст-міжнародник. У 2004 році у цьому ж університеті здобув вищу освіту за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація: юрист.

У 2010 році закінчив Класичний приватний університет і отримав вищу освіту за спеціальністю «Управління навчальним закладом», кваліфікація: керівник навчального закладу та його підрозділів.

У 2010 році здобув науковий ступінь доктора юридичних наук зі спеціальності 12.00.07 – адміністративне право та процес; фінансове право; інформаційне право.

У 2013 році присвоєно вчене звання професора.

Наукова діяльність:

Опублікував 124 наукові праці. Під науковим керівництвом захищено 21 кандидат юридичних наук.

З 2013 року по 2017 рік був членом Науково-консультативної ради при Вищому адміністративному суді України.

З 2014 року по 2018 рік – член Науково-консультативної ради при Верховному Суді України.

З квітня 2018 року – член Науково-консультативної ради при Державному бюро розслідувань.

З травня 2019 року – член Науково-консультативної ради при Національному агентстві з питань запобігання корупції.

З грудня  2019 року – член Громадської ради при Державній податковій службі України.

З жовтня 2019 року по лютий 2020 року – Голова комісії з проведення відкритого конкурсу з добору кандидатів для здійснення Президентом України призначення членів Вищої ради правосуддя.

З жовтня 2020 року – член Робочої групи з опрацювання та підготовки проекту Закону України «Про адміністративну процедуру» при Комітеті Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування.

З грудня 2020 року – член Робочої групи Вищої ради правосуддя з питань реформування процесуального законодавства та судоустрою і статусу суддів.

Трудова діяльність:

З вересня 2004 року працював в Класичному приватному університеті (м. Запоріжжя) на посаді доцента кафедри конституційного та адміністративного права, з жовтня 2008 року – на посаді завідувача кафедри державного управління та адміністративного менеджменту, а з липня 2010 року по лютий 2017 року – на посаді проректора з наукової роботи Класичного приватного університету.

З лютого 2017 року по грудень 2019 року працював головним науковим співробітником відділу моніторингу законодавства Інституту законодавства Верховної Ради України.

У 2019 – 2020 рр. працював старшим науковим співробітником відділу науково-методичного та організаційного забезпечення діяльності , провідним науковим співробітником сектору координації наукової діяльності та реформування юридичної освіти,  в.о. головного наукового співробітника відділу дослідження проблем взаємодії держави та громадянського суспільства Київського регіонального центру Національної академії правових наук України.

Нагороди, відзнаки, звання:

Нагороджений відзнаками, почесними грамотами Державної податкової адміністрації України  (2010 р.), Запорізької обласної ради (2010 р.), Запорізької обласної державної адміністрації (2011 р.), почесним званням «Заслужений юрист України» (2012 р.), Верховного Суду України (2015, 2016, 2017 роки) та Верховного Суду (2019 рік).

Графік прийому: щочетверга з 15:00 до 17:00.

Тел.: (045-97) 60-705

E–mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вступ до ДПУ

Зміст наповнюється

Сторінка 99 із 109

  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE