Загальна нормативна база
- Висновок експертної комісії МОНУ щодо первинної акредитаційної експертизи
- ЗБІРНИК НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ щодо роботи закладів освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)
- План роботи Університету 2 сем. 2021-2022 н.р.
- План роботи Університету на 2021-2022 н.р.
- План роботи ДПУ 2023-2024 н.р.
- СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ на 2021–2031 роки
- Стратегія розвитку ДПУ на 2022-2027 рр.
Накази та розпорядження
2019
- Наказ від 23.08.2019 №1379 Про створення Університету третього віку
- Наказ Державної фіскальної служби України №257 від 03.04.2019 Про затвердження Правил етичної поведінки
- Наказ № 546 від 14.03.19 Про затвердження Порядку роботи із запитами на публічну інформацію
- Наказ №446 від 05.06.19 Про внесення змін до Стаутут Університету державної фіскальної служби України
- Наказ №1031 від 31.05.19 Про введення в дію рішеннь та ухвал Вченої ради та встановлення вартості навчання для вступників
- Наказ №1157 від 26.06.19 Про введення в дію рішеннь та ухвал Вченої ради
2020
- Наказ від 03.06.2020 №653 Про встановлення вартості навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб для вступників 2020 року
- Наказ від 06.02.2020 №207 Про створення комісії з оцінки корупційних ризиків в Університеті
- Наказ від 14.09.2020 №1165 Про внесення доповнення до наказу
- Наказ від 18.08.2020 №976 Про утворення робочої групи по підготовці пропозицій до проєкту Стратегії розвитку вищої освіти України на 2021 - 2031 роки
- Наказ від 19.02.2020 №300 Про створення комісії з вирішення конфліктних ситуацій
- Наказ від 20.01.2020 №50 Про вдосконалення нормативно-правого забезпечення Університету
- Наказ від 31.08.2020 №1036 Про затвердження Порядку проведення засідань у дистанційному режимі
- Наказ №593 від 15.05.2020 Про призупинення застосування пені за надання освітніх послуг
- Порядок визнання та перезарахування результатів навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавр
2021
- Наказ від 04.02.2021 №177 Про утворення робочої групи по підготовці Концепції підготовки фахівців з забезпечення економічної безпеки держави
- Розпорядження від 30.03.2021 Про вартість контрактів за навчання
- Наказ від 28.04.2021 №196-0 “Про призначення Унинець-Ходаківської В.П.”
- Наказ від 28.04.2021 №554 Про затвердження Порядку змішаного навчання та Методичних рекомендацій
- Наказ від 13.05.2021 №588 Про введення в дію рішення Вченої ради
- Наказ від 14.05.2021 №606 Про встановлення вартості навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб для вступників 2021 року
- Наказ від 19.05.2021 №615 Про введення в дію рішення Вченої ради
- Наказ від 31.05.2021 №689 Про внесення зміни до наказу
- Наказ від 16.07.2021 №951 Про введення в дію рішення Вченої ради
- Наказ від 28.07.2021 № 981 Про затвердження інструкцій з пожежної безпеки
- Наказ від 28.08.2021 №1062 Про обов'язкове оприлюднення публічної інформації на офіційному вебсайті Університету
- Додаток до наказу від 02.08.2021 № 986. Про встановлення вартості навчання
- Наказ від 07.09.2021 №1158 Про затвердження Правил внутрішнього розпорядку у гуртожиткках
- Наказ від 14.09.2021 № 1228 Про забезпечення функціонування української мови в Університеті
- Наказ від 22.09.2021 №1312 Про затвердження Порядку про поселення у гуртожитках студмістечка
- Наказ від 11.10.2021 №1452 Про введення в дію рішення Вченої ради
- Наказ Мінфін від 01.11.2021 № 574
- Наказ від 15.12.2021 №51 Про затвердження списків делегатів та проведення Конференції трудового колективу
- Наказ від 20.12.2021 про призначення експертної групи
- Наказ від 22.12.2021 №92
- Наказ від 23.12.2021 №96 Про створення комісії з оцінки корупційних ризиків
2022
- Наказ від 05.01.2022 № 6 Про затвердження Плану роботи ректорату Державного податкового університету на 2022 рік
- Наказ №12 від 11.01.2022 Про організацію освітнього процесу та режим роботи у ІІ семестрі 2021-2022 н.р
- Наказ від 31.01.2022 №134 Про введення в дію регламенту ДПУ
- Наказ від 31.01.2022 №143 Про введення в дію рішення вченої ради
- Наказ від 31.01.2022 №153 Про введення в дію рішення вченої ради ДПУ
- Наказ №120 від 27.01.2022 Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19
- Наказ від 25.02.2022 про затвердження Статуту Університету Державної фіскальної служби України
- Наказ від 27.07.2022 №624 «Про організацію освітнього процесу у І семестрі 2022_2023 н.р. в умовах воєнного стану»
- Наказ від 09.08.2022 №666_План роботи ДПУ на 2022-2023 н.р.
- Наказ від 09.08.2022 № 667 Про введення в дiю рiшення Вченої ради
- Наказ_від_31.08.2022_№779_Про вдосконалення організації наповнення та актуалізації інформації на офіційному вебсайті університету та сторінках соціальних мереж
- Наказ від 13.09.2022 №872 Про введення в дію положення про відділ роботи з персоналом
- Наказ від 27.10.2022 Про застосування державної мови
- Розпорядження від 21.10.2022 № 63-р Про проведення онлайн зустрічі
- Наказ від 03.11.2022 №1140 "Про розміщення електронних версій наукової та навчально-методичної літератури на сайті ДПУ"
- Наказ від 21.11.2022 №1226 Про введення в дію рішення Вченої ради Державного податкового університету (Положення про Золоту книгу пошани Державного податкового університету)
- Наказ №1285 від 13.12.2022 Про організацію освітнього процесу у II семестрі 2022_2023 н.р. в умовах воєнного стану
- Наказ від 08.12.2022 про призначення в.о. ректора Державного податкового університету Серебрянського Д.М.
- Наказ від 12.12.2022 №1279_Про внесення змін до складу ректорату ДПУ
2023
- Наказ від 19.01.2023 №61_Додаток до Наказу - Список делегатів Конференції трудового колективу Державного податкового Університету
- Наказ від 19.01.2023 №62 Про затвердження звіту за 2022 рік та плану антикоругщійних заходів на 2023 рік
- Наказ від 04.04.2023 №359 Про затвердження Положення
- Наказ від 06.04.2023 №383 Про затвердження калькуляцій на поліграфічні послуги
- Наказ від 26.04.2023 №470 Про плату за послуги з проведення групових та індивідуальних занять з фізичної культури та спорту
- Наказ від 14.04.2023 №424 Про введення в дію рішення Вченої ради та заходи щодо посилення контролю за застосуванням державної мови
- Наказ від 04.05.2023 №511 Про реєстрацію осіб для участі у вступних випробуваннях для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2023 році
- Наказ від 08.05.2023 №528 Про застосування нарахування пені за прострочення оплати освітніх послуг
- Наказ від 09.05.2023 №534 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
- Наказ від 24.05.2023 №588 Про встановлення вартості навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб для вступників 2023 року
- Наказ від 14.07.2023 №837 "Про вартість поліграфічних послуг з виготовлення книг обліку (реєстрації)"
- Наказ_від_14.07.2023_№836 Про плату за навчання на кафедрі військової підготовки в 2023 році
- Наказ від 27.07.2003 р. План роботи ДПУ 2023-2024 н.р.
- Наказ від 08.08.2023 № 887 Про вартість послуг з підготовки аспірантів понад державне замовлення в межах ліцензійного обсягу (вступ 2023 року)
- Наказ від 10.08.2023 № 902 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
- Наказ від 10.08.2023 № 903 Про вартість поліграфічних послуг з виготовлення дубліката диплома та додатка до нього
- Наказ від 16.08.2023 №935 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
- Наказ про оцінювання корупційних ризиків
- Наказ від 25.08.2023 №976 Про затвердження Порядку про поселення, переселення та виселення у гуртожитках студмістечка Державного податкового університету
- Наказ від 31.08.2023 №1012 Про затвердження списку здобувачів вищої освіти, рекомендованих для поселення в гуртожитки студмістечка Державного податкового університету у 2023-2024 н.р
- Наказ про утворення робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у Державному податковому університеті
– Додаток 1 до Наказу про утворення робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у Державному податковому університеті - Наказ Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету
- Наказ Про введення в дію Положення про ректорат Державного податкового університету
- Наказ від 29.09.2023 №1248 Доповнення до наказу від 09.05.2023 №534 Про вартість курсів підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
- Наказ № 1517 від 07.11.2023 Про встановлення тарифу на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послуг з постачання теплової енергії
- Наказ № 1523 від 07.11.2023 Про затвердження Положення про порядок надання платних послуг Державного податкового університету
– Додаток до Наказу ДПУ № 1523 від 07.11.2023 Положення про порядок надання платних послуг Державним податковим університетом - Наказ № 1598 від 29.11.2023 Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету
– Додаток до Наказу № 1598 від 29.11.2023 Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету - СКЛАД ВЧЕНОЇ РАДИ ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ - Наказ від 15.12.2023 № 1690 Про встановлення вартості платних послуг у сфері житлово-комунальних послуг
- Наказ №1752 від 29.12.2023 р. Про встановлення розміру плати за подобове тимчасове проживання в спеціальнооблаштованих приміщеннях (навчальний корпус А-8)
2024
- Наказ № 73 від 18.01.2024 Про плату за навчання на кафедрі військової підготовки зі скороченим терміном навчання в 2024 році
- Наказ № 141 від 31.01.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування (1 ЄКТС)
- Наказ №188 від 06.02.2024 Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету
- Додаток до Наказу №188 Склад Вченої ради Державного податкового університету - Наказ №230 від 12.02.2024 Про вартість навчання за 2020-2023 рр., скореговану на офіційно визначений рівень інфляції
- Додаток 1 до наказу №230 Державного податкового університету_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2023 року вступу
- Додаток 2 до наказу №230 Державного податкового університету_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2022 року вступу
- Додаток 3 до наказу №230 Державного податкового університету_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2021 року вступу
- Додаток 4 до наказу №230 Державного податкового університету_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2020 року вступу - Наказ №191 від 07.02.2024 Про вартість поліграфічних послуг на 2024 рік
- Додаток до Наказу №191 Прейскурант вартості поліграфічних послуг на 2024 рік - № 347 від 05.03.2024 Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету
- Наказ № 350 від 06.03.2024 Про оновлення складу Постійних комісій Вченої ради
- Наказ № 400 від 14.03.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників, співробітників закладів освіти
- Додаток до Наказу № 400 від 14.03.2024 Вартість курсів з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників, співробітників закладів освіти в дистанційній формі - Наказ № 406 від 18.03.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування за спеціальними програмами підвищення
- Додаток до наказу № 406 від 18.03.2024 Вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування за спеціальними програмами підвищення кваліфікації в дистанційній формі - Наказ № 409 від 20.03.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування за загальними програмами підвищення
- Додаток до наказу № 409 від 20.03.2024 Вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування за загальними програмами підвищення кваліфікації в дистанційній формі - Наказ № 427 від 25.03.2024 Про встановлення розміру плати за тимчасове проживання в гуртожитках Університету
- Наказ № 504 від 11.04.2024 Про встановлення вартості на підготовчих курсах
- Наказ № 568 від 26.04.2024 Про внесення змін до персонального складу ректорату Державного податкового університету
- Наказ № 607 від 08.05.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
- Додаток до наказу № 644 від 20.05.2024 «Про встановлення вартості навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб для вступників 2024 року»
- Наказ № 680 від 28.05.2024 Про вартість пральних послуг
- Додаток до Наказу № 680 від 28.05.2024 Про вартість пральних послуг - Наказ № 695_Про вартість послуг з підготовки докторантів, аспірантів понад державне замовлення в межах ліцензійного обсягу (вступ 2024 року)
- Додаток 1 до Наказу № 695_Розмір вартості навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб за формами навчання для вступників до аспірантури в 2024 році
- Додаток 2 до Наказу № 695_Розмір вартості навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб для вступників іноземців та осіб без громадянства до аспірантури в 2024 році
- Додаток 3 до Наказу № 695_Розмір вартості навчання для підготовки докторантів (денна форма навчання) в 2024 році - Наказ № 745 від 06.06.2024 Про вартість поліграфічних послуг
- Додаток до Наказу № 745 від 06.06.2024 Про вартість поліграфічних послуг_2024 - Наказ № 815 від 21.06.2024 Про вартість додаткових поліграфічних послуг
- Додаток до Наказу № 815 Прейскурант поліграфічних послуг - Наказ № 991 від 06.08.20204 Про плату за навчання на кафедрі військової підготовки (вступ 2024)
- Наказ № 992 від 07.08.2024 Про організацію освітнього процесу у І семестрі 2024/2025 н. р. в умовах воєнного стану
- Наказ № 1354 від 23.09.2024 Про плату за проведення автоматизованого консультування з оформлення текстових робіт
- Наказ № 1102 від 26.08.2024 Про встановлення розміру платних послуг у сфері житлово-комунальних послуг
- Додаток 1 до наказу № 1102 Державного податкового університету Вартість платних послуг з експлуатації та господарського обслуговування спеціально облаштованих будинків і приміщень, гуртожитків Університету для громадян, які в них тимчасово проживають
- Додаток 2 до наказу № 1102 Державного податкового університету Вартість платних послуг з облаштування та утримання будинків, що перебувають на балансі Університету для громадян, які в них проживають - Наказ № 1100 від 26.08.2024 Про встановлення розміру плати за подобове тимчасове проживання в спеціально облаштованих приміщеннях (навчальний корпус А-8)
- Наказ № 1101 від 26.08.2024 Про встановлення розміру плати за тимчасове проживання в гуртожитках Університету
- Додаток до наказу № 1101 Державного податкового університету Вартість тимчасового проживання осіб (крім студентів) з підселенням без вартості постільної білизни в гуртожитках - Наказ № 1433 від 01.10.2024 Про затвердження списку здобувачів вищої освіти, рекомендованих для поселення в гуртожитки студмістечка Державного податкового університету у 2024-2025 н. р.
– Додаток 1 до наказу № 1433 Державного податкового університету Здобувачі вищої освіти, які рекомендовані до поселення в гуртожитки студмістечка Державного податкового університету - Наказ № 1466 від 04.10.2024 Про вартість послуг з підготовки аспірантів понад державне замовлення в межах ліцензійного обсягу (вступ 2024 року) заочна форма навчання
– Додаток 1 до Наказу № 1466 від 04.10.2024 Розмір вартості навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб за заочною формою навчання для вступників до аспірантури в 2024 році
– Додаток 2 до Наказу № 1466 від 04.10.2024_Розмір вартості навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб для вступників іноземців та осіб без громадянства до аспірантури в 2024 році - Наказ № 1476 від 07.10.2024 Про внесення змін до наказу від 12.02.2024 № 230
– Додаток до Наказу № 1476 від 07.10.2024_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2023 року вступу - Наказ № 1594 від 23.10.2024 Про включення об’єкта оренди до Переліку першого типу
- Наказ № 1855 від 11.12.2024 Про затвердження списку здобувачів вищої освіти рекомендованих для поселення в гуртожитки студмістечка Державного податкового університету у 2024_2025 н. р.
2025
- Наказ № 51 від 21.01.2025 Про введення в дію тарифу на гаряче водопостачання
- Наказ № 199 від 11.02.2025 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
- Наказ № 209 від 14.02.2025 Про вартість пральних послуг для мешканців гуртожитків студмістечка
– Додаток до Наказу № 209 від 14.02.2025 Прейскурант з надання пральних послуг для мешканців гуртожитків студмістечка - Наказ № 295 від 10.03.2025 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації за спеціальною професійною (сертифікатною) програмою «Англійська мова для фахівців митної справи»
- Наказ № 361 від 02.04.2025 Про вартість сертифікатної програми «Правове регулювання відносин неплатоспроможності та банкрутства»
- Наказ № 450 від 25.04.2025 Про плату за послуги з проведення групових та індивідуальних занять з фізичної культури та спорту
– Додаток до Наказу № 450 Прейскурант на послуги з проведення групових та індивідуальних занять з фізичної культури та спорту - Наказ № 522 від 14.05.2025 Про затвердження Положення про механізми заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» в Державному податковому університеті
– Положення про механізми заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» в Державному податковому університеті
Акти і звіти
- Акт узгодження переліку спеціальностей
- Звіт Національного університету державної податкової служби України щодо фінансової діяльності
- Звіт Національного університету державної податкової служби України
- Звіт ректора 2020
- Звіт ректора 2021
- Звіт в.о. ректора Державного податкового університету за 2022 рік
- Звіт в.о. ректора Державного податкового університету за 2023 рік
Інструкції, положення
- Положення про порядок і умови надання матеріальної допомоги працівникам Університету Державної фіскальної служби України
- Положення про Раду ветеранів Національного університету Державної податкової служби України
- Положення ВВУКБК
- Положення ЗІЗ
- Положення про академічний одяг УДФСУ
- Положення про вирішення конфліктних ситуацій в Університеті ДФС України
- Положення про відділ ОВПСП 2020
- Положення про заохочувальні відзнаки
- Положення про заочну форму
- Положення про Золоту книгу пошани Університету ДФС України
- Положення про інститут кураторів 2020
- Положення про оплату праці в Університеті Державної фіскальної служби України
- Положення про підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про підготовку іноземних громадян (2022)
- Положення про підготовчі курси 2022
- Положення про порядок проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад НПП УДФСУ та укладання з ними трудових договорів
- Положення про ЦПОЗДН
- Положення платні послуги
- Положення про планово-фінансовий відділ
- Положення про дуальну форму здобуття освіти до Наказу від 01.09.2023
- Положення про Раду молодих вчених до Наказу від 01.09.2023 №1033
- Положення про групу з оцінки корупційних ризиків
- Положення про студентський науковий гурток Державного податкового університету
- Положення_Податківець_майбутнього_2024
- Додаток 2 до Колективного договору Державного податкового університету від 24 січня 2023 р._ПОЛОЖЕННЯ про оплату праці в Державному податковому університеті. Перелік доплат і надбавок до тарифних ставок і посадових окладів працівників Державного податкового університету
- Додаток 3 до Колективного договору Державного податкового університету_ПОЛОЖЕННЯ про преміювання працівників Державного податкового університету
- Додаток 4 до Колективного договору Державного податкового університету від 24 січня 2023 р. ПОЛОЖЕННЯ про порядок і умови надання матеріальної допомоги працівникам Державного податкового Університету
- Інструкція з діловодства у ДПУ
- Положення про Стипендіальну комісію Державного податкового університету
- Положення про Всеукраїнський фаховий конкурс студентських наукових робіт з публічних фінансів
Статут і структура
- Структура ДПУ 2021 р
- Статут ДПУ 2021
- Зміни до структури УДФСУ
- Структура ДПУ з 04.11.2022
- Статут ДПУ 2023 рік
- Структура ДПУ 2022 р
- Зміни до Структури ДПУ (вводиться в дію з 01.01.2023)
- Структура Державного податкового університету (введена в дію з 01.11.2023 р.)
- Структура Державного податкового університету (введена в дію з 01.01.2025 р.)
Інші документи
- Постанова Рівненського апеляційного господарського суду від 02 вересня 2015 року справа № 906/597/15
- Розподіл посад Національного університету державної податкової служби України відповідно до структури університету з 01.05.2015
- Витяг з ЄДРПОУ
- Відомості з ЄДРПОУ
- Державний контракт на підготовку фахівців
- Договір про надання послуги з постачання теплової енергії 2023_2
- Договір про співробітництво
- Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту»
- Зміни до статуту Національного університету державної податкової служби України
- Зміни до статуту Університету державної фіскальної служби України
- Колективний договір Університету державної фіскальної служби України
- Концепція виховної роботи зі студентами Університету державної фіскальної служби України
- Концепція інноваційного розвитку
- Концепція розвитку фізичної культури, формування культури безпеки та екологічного світогляду
- Міністерство освіти і науки України
- Памятка щодо правил поведінки у разі виявлення вибухонебезпечного предмета
- Перелік та вартість платних освітніх та інших послуг, які надаються Національним університетом державної податкової служби України та його структурними підрозділами у 2014-2015 н.р.
- Порядок обліку працівників Національного університету ДПС України, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень у безстрокове користування, службових жилих приміщень, жилих кімнат у гуртожитку
- Регламент Університету державної фіскальної служби України
- Регламент Національного університетету державної податкової служби України
- Я маю право голосу
Факультет фінансів та цифрових технологій створений відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 04.11.2021 №241-01-21, яким було затверджено Структуру Державного податкового університету, правонаступника Університету державної фіскальної служби України, шляхом реорганізації та об’єднання Навчально-наукового інституту фінансів, банківської справи та Навчально-наукового інституту інформаційних технологій.
Історія Факультету бере свій початок у 1996 році, як фінансово-економічного структурного підрозділу, створеного з метою забезпечення гнучкої інноваційної освітньої системи для підготовки висококваліфікованих фахівців з фінансів, банківської справи та страхування, менеджменту, публічного управління, компетентних і конкурентоспроможних як на національному, так і на міжнародному ринках праці.
Очолює факультет д.е.н., професор Давиденко Надія Миколаївна.
Факультет фінансів та цифрових технологій є освітянським центром набуття і розвитку професійних компетенцій у сфері публічних і корпоративних фінансів, фінансових ринків, фінансових цифрових технологій та інструментів, банківської справи, страхування, фондових ринків. Факультет дотримується балансу традиційних та інноваційних підходів у наданні освітніх послуг. Поступальна цифровізація навчального процесу на факультеті відображає модернізацію освітнього середовища.
Студентоцентризм і особистісний розвиток здобувачів освіти і професорсько-викладацького складу є основою діяльності факультету. Теоретична, практична і дослідницька складові набуття знань забезпечуються ефективною взаємодією стейкхолдерів, підтримкою Міністерством фінансів України, інших установ та організацій.
Цінностями факультету є професіоналізм, патріотизм, доброчесність, духовність, партнерство, збереження традицій, сприяння розвитку людського потенціалу.
Фахове викладання дисциплін на кафедрах забезпечують високопрофесійні науково-педагогічні працівники, з них 17 докторів наук та 39 кандидатів наук, які у сукупності забезпечують підготовку більше 500 здобувачів вищої освіти денної форми навчання.
До складу Факультету входять 4 випускові кафедри:
- публічних фінансів;
- фінансових ринків та технологій;
- вищої та прикладної математики;
- комп’ютерних та інформаційних технологій і систем.
та 2 навчальні лабораторії:
- фінансових та інформаційних технологій;
- цифрових проєктів.
У роботі Факультету гармонійно поєднуються:
‒ зорієнтованість на підготовку висококваліфікованого фахівця у сфері аналітики фінансових ринків, корпоративного фінансового управління, банківського менеджменту та страхування, економічної кібернетики, систем підтримки прийняття рішень та комп’ютерно-інтегрованих інтелектуальних технологій;
‒ впровадження інноваційних інформаційних технологій, які здатні забезпечити професійний розвиток особистості здобувачів вищої освіти, їх якісну фахову підготовку в контексті сучасної Європейської освіти;
‒ удосконалення науково-дослідницької роботи зі здобувачами вищої освіти усіх рівнів;
‒ розширення контактів і підтримка співпраці з вітчизняними та зарубіжними ВНЗ (а таких угод понад 30, зокрема у м. Варшава, м. Ополе, м. Новий Сонч, м. Катовице Польща; м. Варна, Болгарія; м. Батумі Грузія, м. Загреб, Хорватія, м. Барселона, Іспанія; м. Генуя Італія, м. Париж та м. Анже, Франція та інші), з провідними міжнародними ІТ-компаніями (Microsoft, Cisco, Oracle) та вітчизняними комп’ютерними фірмами з метою вдосконалення професійного досвіду НПП кафедр Факультету;
‒ формування культурно-професійного середовища та розвиток студентського самоврядування.
Особливістю факультету є проведення виїзних Міжнародних науково-практичних конференцій. Починаючи з 2007 року було організовано та проведено ряд науково-практичних заходів у таких країнах: Польща, Словаччина, Болгарія, Німеччина, Грузія, Іспанія, Італія, Об’єднані Арабські Емірати та Хорватія. Доброю традицією також стало проведення щорічних Міжнародних студентських науково-практичних конференцій, Всеукраїнських конкурсів та олімпіад під егідою Міністерства освіти і науки України.
У 2021-2022 навчальному році за ініціативи Факультету проведено два потужні Науково-Практичні Конгреси «Інвестиційні та цифрові активи: особливості регулювання та специфіка оподаткування» за участю провідних фахових українських та міжнародних експертів.
У 2023 та 2024 році традиційно проведено науково-практичні бізнес-форуми "Цифрова трансформація фінансового сектору України", які щорічно збирають понад 400 учасників.
Візиткою Факультету є його здобувачі вищої освіти та випускники, які досягли вагомих успіхів, як у професійній сфері, так і у особистісному розвитку!
Стань конкурентоспроможним та затребуваним на ринку праці!
Створюй своє майбутнє в цифровому світі і глобальній екосистемі під керівництвом провідних експертів!
ВЕНЦКОВСЬКИЙ
Дмитро Юрійович
Прізвище: Венцковський | Surname: Ventskovskyy |
Ім’я, Ім’я по батькові: Дмитро Юрійович | First Name: Dmytro |
Науковий ступінь: Кандидат економічних наук | Scientific Degreeр: PhD in Economic |
Вчене звання: Старший науковий співробітник | Scientific Title: Senior Reserch Fellow |
Профіль діяльності:
- організаційно-розпорядче забезпечення науково-педагогічної діяльності університету;
- координація адміністративно-управлінської діяльності ректорату;
- контроль нормативно-розпорядчої діяльності структурних підрозділів;
- координація, контроль та аналіз діяльності підрозділів щодо соціального захисту та гуманітарної підтримки учасників освітнього процесу;
- впровадження політики безперервного професійного розвитку науково-педагогічних, наукових працівників та підвищення їх кваліфікації;
- організація взаємодії ректорату з органами студентського самоврядування та профспілкової організації студентів.
Підпорядковані структурні підрозділи:
Проректор з науково-педагогічної роботи та соціальних питань скеровує діяльність:
- факультетів, навчально-наукових інститутів, структурних підрозділів (в межах функціональних обов’язків);
- служби бухгалтерського обліку та звітності (у частині здійснення повноважень, передбачених цим розподілом обов’язків та посадовою інструкцією);
- планово-фінансового відділу (у частині здійснення повноважень, передбачених цим розподілом обов’язків та посадовою інструкцією);
- відділу документообігу та аналізу службової кореспонденції;
- відділу молодіжної політики та соціальної роботи;
- музею історії Університету.
Профіль професійної діяльності
- З вересня 2003 – Національний інститут стратегічних досліджень при Президентові України, відділ економічної та соціальної стратегії, сектор зовнішньоекономічної стратегії, консультант, провідний спеціаліст, спеціаліст І категорії;
- З жовтня 2007 – Рада національної безпеки і оборони України, Національний інститут проблем міжнародної безпеки, відділ міжнародного економічного співробітництва, головний консультант;
- З лютого 2011 – Міністерство фінансів України, ДННУ «Академія фінансового управління», відділ міжнародних фінансів та фінансової безпеки, провідний науковий співробітник;
- З грудня 2014 – Національний інститут стратегічних досліджень при Президентові України, відділ економічної безпеки, заступник завідувача відділу;
- З серпня 2018 – Міністерство фінансів України, радник Патронатної служби, радник Міністра;
- З квітня 2019 – Міністерство фінансів України, Завідувач сектору забезпечення діяльності заступника Міністра;
- З липня 2019 – Державна податкова Служба, Директор Департаменту забезпечення роботи Служби;
- З листопада 2019 – Державна фіскальна Служба, заступник Голови;
- З січня 2020 по серпень 2020 – Державна податкова Служба, заступник Голови.
Профіль науковця:
Автор понад 30 наукових праць
Наукові інтереси:
Економічна та зовнішньоторговельна безпека держави; публічні фінанси; управління змінами у публічному секторі; податки та податкова політика; внутрішній товарний ринок; стратегія економічного розвитку; конкурентоспроможність національної економіки.
Міжнародний досвід:
2019 рік – «Tax Administration in the U.S.», U.S. Department of State, International Visitor Leadership Program (IVLP), USA
Активність у соцмережах:
Facebook https://www.facebook.com/dima.ventskovsky
Контакти:
Корпус Р, кабінет 103
Електронна адреса
БРИЖАК
Роман Олександрович
Прізвище: Брижак | Surname: Bryzhak |
Ім’я, Ім’я по батькові: Роман Олександрович | First Name: Roman |
Академічна кваліфікація:
Освіта вища, Київський будівельний технікум, спеціальність – будівництво та експлуатація будівель і споруд, кваліфікація – технік – будівельник; Інститут післядипломної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури, спеціальність – міське будівництво та господарство, кваліфікація – інженер – будівельник.
Профіль діяльності:
- 03.2004-05.2004 – Дорожній робітник 3 розряду Спеціалізованого будівельно-монтажного управління № 2 ТРЕСТ «Київпідземшляхбуд-2»
- 05.2004-07.2004 – Виконуючий обов’язки виконроба дільниці № 4 Спеціалізованого будівельно-монтажного управління №2 ТРЕСТ «Київпідземшляхбуд-2»
- 07.2004-05.2006 – Виконроб Будівельного управління № 29 ТРЕСТ «Київміськбуд-6»
- 09.2006-08.2008 – Виконроб Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрстройіндустрія»
- 01.2008-10.2008 – Начальник будівельно – монтажної дільниці Товариства з обмеженою відповідальністю «Столичні будтехнології»
- 08.2009-05.2010 – Начальник виробничо-технічного відділу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово – будівельна компанія «Укрбудіндустрія»
- 05.2010-08.2012 – Начальник будівельно – монтажної дільниці Товариства з обмеженою відповідальністю «Столичні будтехнології»
- 08.2012-03.2017 – Головний будівельник (керівник проєкту) Товариства з обмеженою відповідальністю «Столичні будтехнології»
- 04.2017-10.2018 – Головний будівельник (керівник проєкту) Товариства з обмеженою відповідальністю «Монолітбудсервіс»
Особистісний орієнтир - застосування набутого досвіду у нових сферах діяльності і професійний розвиток.
Прийом відвідувачів / Консультації:
середа (10 – 11)

БОЛДОВ
Андрій Олександрович
Прізвище: Болдов |
Surname: Boldov |
Ім’я, Ім’я по батькові: Андрій Олександрович |
First Name: Andrii |
Академічна кваліфікація:
У 2002 році закінчив Національну академію державної податкової служби України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка та підприємництво», здобув кваліфікацію спеціаліста з економіки
Профіль професійної діяльності:
- З жовтня 1998 року по травень 2002 року займав посаду провідного фахівця з технічного забезпечення НУДПСУ.
- З травня 2002 року призначений на посаду системного адміністратора відділу інформаційних мереж Центру інформаційних технологій.
- З вересня 2009 року по травень 2011 року викладач курсів CCNA CISCO центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для Державної податкової служби України
- З липня 2015 року по серпень 2022 року начальник відділу адміністрування мереж Центру інформаційних технологій та комунікацій.
- З грудня 2022 року займає посаду проректора з європейської інтеграції та цифрової трансформації Державного податкового університету.
Наукові інтереси:
Діджиталізація банківських сервісів, фінансові діджитал сервіси, цифровізація процесів вищої освіти.
Нагороди, відзнаки:
Відзначений подяками, грамотами, почесними грамотами Національного університету Державної податкової служби України
Активність у соцмережах:
Facebook: https://www.facebook.com/boldov.andrii
Контакти:
Електронна адреса: