Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Основні документи

Загальна нормативна база
  • Висновок експертної комісії МОНУ щодо первинної акредитаційної експертизи
  • ЗБІРНИК НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ щодо роботи закладів освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)
  • План роботи Університету 2 сем. 2021-2022 н.р.
  • План роботи Університету на 2021-2022 н.р.
  • План роботи ДПУ 2023-2024 н.р.
  • СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ на 2021–2031 роки
  • Стратегія розвитку ДПУ на 2022-2027 рр.

Накази та розпорядження
2015
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 1 липня 2015 року № 611 Щодо використання в роботі нормативного документу
2018
  • Наказ 2018 про введення в дію тарифів на теплопостачання та гаряче водопостачання
2019
  • Наказ від 23.08.2019 №1379 Про створення Університету третього віку
  • Наказ Державної фіскальної служби України №257 від 03.04.2019 Про затвердження Правил етичної поведінки
  • Наказ № 546 від 14.03.19 Про затвердження Порядку роботи із запитами на публічну інформацію
  • Наказ №446 від 05.06.19 Про внесення змін до Стаутут Університету державної фіскальної служби України
  • Наказ №1031 від 31.05.19 Про введення в дію рішеннь та ухвал Вченої ради та встановлення вартості навчання для вступників
  • Наказ №1157 від 26.06.19 Про введення в дію рішеннь та ухвал Вченої ради
2020
  • Наказ від 03.06.2020 №653 Про встановлення вартості навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб для вступників 2020 року
  • Наказ від 06.02.2020 №207 Про створення комісії з оцінки корупційних ризиків в Університеті
  • Наказ від 14.09.2020 №1165 Про внесення доповнення до наказу
  • Наказ від 18.08.2020 №976 Про утворення робочої групи по підготовці пропозицій до проєкту Стратегії розвитку вищої освіти України на 2021 - 2031 роки
  • Наказ від 19.02.2020 №300 Про створення комісії з вирішення конфліктних ситуацій
  • Наказ від 20.01.2020 №50 Про вдосконалення нормативно-правого забезпечення Університету
  • Наказ від 31.08.2020 №1036 Про затвердження Порядку проведення засідань у дистанційному режимі
  • Наказ №593 від 15.05.2020 Про призупинення застосування пені за надання освітніх послуг
  • Порядок визнання та перезарахування результатів навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавр
2021
  • Наказ від 04.02.2021 №177 Про утворення робочої групи по підготовці Концепції підготовки фахівців з забезпечення економічної безпеки держави
  • Розпорядження від 30.03.2021 Про вартість контрактів за навчання
  • Наказ від 28.04.2021 №196-0 “Про призначення Унинець-Ходаківської В.П.”
  • Наказ від 28.04.2021 №554 Про затвердження Порядку змішаного навчання та Методичних рекомендацій
  • Наказ від 13.05.2021 №588 Про введення в дію рішення Вченої ради
  • Наказ від 14.05.2021 №606 Про встановлення вартості навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб для вступників 2021 року
  • Наказ від 19.05.2021 №615 Про введення в дію рішення Вченої ради
  • Наказ від 31.05.2021 №689 Про внесення зміни до наказу
  • Наказ від 16.07.2021 №951 Про введення в дію рішення Вченої ради
  • Наказ від 28.07.2021 № 981 Про затвердження інструкцій з пожежної безпеки
  • Наказ від 28.08.2021 №1062 Про обов'язкове оприлюднення публічної інформації на офіційному вебсайті Університету
  • Додаток до наказу від 02.08.2021 № 986. Про встановлення вартості навчання
  • Наказ від 07.09.2021 №1158 Про затвердження Правил внутрішнього розпорядку у гуртожиткках
  • Наказ від 14.09.2021 № 1228 Про забезпечення функціонування української мови в Університеті
  • Наказ від 22.09.2021 №1312 Про затвердження Порядку про поселення у гуртожитках студмістечка
  • Наказ від 11.10.2021 №1452 Про введення в дію рішення Вченої ради
  • Наказ Мінфін від 01.11.2021 № 574
  • Наказ від 15.12.2021 №51 Про затвердження списків делегатів та проведення Конференції трудового колективу
  • Наказ від 20.12.2021 про призначення експертної групи
  • Наказ від 22.12.2021 №92
  • Наказ від 23.12.2021 №96 Про створення комісії з оцінки корупційних ризиків
2022
  • Наказ від 05.01.2022 № 6 Про затвердження Плану роботи ректорату Державного податкового університету на 2022 рік
  • Наказ №12 від 11.01.2022 Про організацію освітнього процесу та режим роботи у ІІ семестрі 2021-2022 н.р
  • Наказ від 31.01.2022 №134 Про введення в дію регламенту ДПУ
  • Наказ від 31.01.2022 №143 Про введення в дію рішення вченої ради
  • Наказ від 31.01.2022 №153 Про введення в дію рішення вченої ради ДПУ
  • Наказ №120 від 27.01.2022 Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19
  • Наказ від 25.02.2022 про затвердження Статуту Університету Державної фіскальної служби України
  • Наказ від 27.07.2022 №624 «Про організацію освітнього процесу у І семестрі 2022_2023 н.р. в умовах воєнного стану»
  • Наказ від 09.08.2022 №666_План роботи ДПУ на 2022-2023 н.р.
  • Наказ від 09.08.2022 № 667 Про введення в дiю рiшення Вченої ради
  • Наказ_від_31.08.2022_№779_Про вдосконалення організації наповнення та актуалізації інформації на офіційному вебсайті університету та сторінках соціальних мереж
  • Наказ від 13.09.2022 №872 Про введення в дію положення про відділ роботи з персоналом
  • Наказ від 27.10.2022 Про застосування державної мови
  • Розпорядження від 21.10.2022 № 63-р Про проведення онлайн зустрічі
  • Наказ від 03.11.2022 №1140 "Про розміщення електронних версій наукової та навчально-методичної літератури на сайті ДПУ"
  • Наказ від 21.11.2022 №1226 Про введення в дію рішення Вченої ради Державного податкового університету (Положення про Золоту книгу пошани Державного податкового університету)
  • Наказ №1285 від 13.12.2022 Про організацію освітнього процесу у II семестрі 2022_2023 н.р. в умовах воєнного стану
  • Наказ від 08.12.2022 про призначення в.о. ректора Державного податкового університету Серебрянського Д.М.
  • Наказ від 12.12.2022 №1279_Про внесення змін до складу ректорату ДПУ
2023
  • Наказ від 19.01.2023 №61_Додаток до Наказу - Список делегатів Конференції трудового колективу Державного податкового Університету
  • Наказ від 19.01.2023 №62 Про затвердження звіту за 2022 рік та плану антикоругщійних заходів на 2023 рік
  • Наказ від 04.04.2023 №359 Про затвердження Положення
  • Наказ від 06.04.2023 №383 Про затвердження калькуляцій на поліграфічні послуги
  • Наказ від 26.04.2023 №470 Про плату за послуги з проведення групових та індивідуальних занять з фізичної культури та спорту
  • Наказ від 14.04.2023 №424 Про введення в дію рішення Вченої ради та заходи щодо посилення контролю за застосуванням державної мови
  • Наказ від 04.05.2023 №511 Про реєстрацію осіб для участі у вступних випробуваннях для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2023 році
  • Наказ від 08.05.2023 №528 Про застосування нарахування пені за прострочення оплати освітніх послуг
  • Наказ від 09.05.2023 №534 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
  • Наказ від 24.05.2023 №588 Про встановлення вартості навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб для вступників 2023 року
  • Наказ від 14.07.2023 №837 "Про вартість поліграфічних послуг з виготовлення книг обліку (реєстрації)"
  • Наказ_від_14.07.2023_№836 Про плату за навчання на кафедрі військової підготовки в 2023 році
  • Наказ від 27.07.2003 р. План роботи ДПУ 2023-2024 н.р.
  • Наказ від 08.08.2023 № 887 Про вартість послуг з підготовки аспірантів понад державне замовлення в межах ліцензійного обсягу (вступ 2023 року)
  • Наказ від 10.08.2023 № 902 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
  • Наказ від 10.08.2023 № 903 Про вартість поліграфічних послуг з виготовлення дубліката диплома та додатка до нього
  • Наказ від 16.08.2023 №935 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
  • Наказ про оцінювання корупційних ризиків
  • Наказ від 25.08.2023 №976 Про затвердження Порядку про поселення, переселення та виселення у гуртожитках студмістечка Державного податкового університету
  • Наказ від 31.08.2023 №1012 Про затвердження списку здобувачів вищої освіти, рекомендованих для поселення в гуртожитки студмістечка Державного податкового університету у 2023-2024 н.р
  • Наказ про утворення робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у Державному податковому університеті
    – Додаток 1 до Наказу про утворення робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у Державному податковому університеті
  • Наказ Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету
  • Наказ Про введення в дію Положення про ректорат Державного податкового університету
  • Наказ від 29.09.2023 №1248 Доповнення до наказу від 09.05.2023 №534 Про вартість курсів підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
  • Наказ № 1517 від 07.11.2023 Про встановлення тарифу на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послуг з постачання теплової енергії
  • Наказ № 1523 від 07.11.2023 Про затвердження Положення про порядок надання платних послуг Державного податкового університету
    – Додаток до Наказу ДПУ № 1523 від 07.11.2023 Положення про порядок надання платних послуг Державним податковим університетом
  • Наказ № 1598 від 29.11.2023 Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету
    – Додаток до Наказу № 1598 від 29.11.2023 Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету - СКЛАД ВЧЕНОЇ РАДИ ДЕРЖАВНОГО ПОДАТКОВОГО УНІВЕРСИТЕТУ
  • Наказ від 15.12.2023 № 1690 Про встановлення вартості платних послуг у сфері житлово-комунальних послуг
  • Наказ №1752 від 29.12.2023 р. Про встановлення розміру плати за подобове тимчасове проживання в спеціальнооблаштованих приміщеннях (навчальний корпус А-8)
2024
  • Наказ № 73 від 18.01.2024 Про плату за навчання на кафедрі військової підготовки зі скороченим терміном навчання в 2024 році
  • Наказ № 141 від 31.01.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування (1 ЄКТС)
  • Наказ №188 від 06.02.2024 Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету
    - Додаток до Наказу №188 Склад Вченої ради Державного податкового університету
  • Наказ №230 від 12.02.2024 Про вартість навчання за 2020-2023 рр., скореговану на офіційно визначений рівень інфляції
    - Додаток 1 до наказу №230 Державного податкового університету_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2023 року вступу
    - Додаток 2 до наказу №230 Державного податкового університету_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2022 року вступу
    - Додаток 3 до наказу №230 Державного податкового університету_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2021 року вступу
    - Додаток 4 до наказу №230 Державного податкового університету_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2020 року вступу
  • Наказ №191 від 07.02.2024 Про вартість поліграфічних послуг на 2024 рік
    - Додаток до Наказу №191 Прейскурант вартості поліграфічних послуг на 2024 рік
  • № 347 від 05.03.2024 Про внесення змін до складу Вченої ради Державного податкового університету
  • Наказ № 350 від 06.03.2024 Про оновлення складу Постійних комісій Вченої ради
  • Наказ № 400 від 14.03.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників, співробітників закладів освіти
    - Додаток до Наказу № 400 від 14.03.2024 Вартість курсів з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників, співробітників закладів освіти в дистанційній формі
  • Наказ № 406 від 18.03.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування за спеціальними програмами підвищення
    - Додаток до наказу № 406 від 18.03.2024 Вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування за спеціальними програмами підвищення кваліфікації в дистанційній формі
  • Наказ № 409 від 20.03.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування за загальними програмами підвищення
    - Додаток до наказу № 409 від 20.03.2024 Вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування за загальними програмами підвищення кваліфікації в дистанційній формі
  • Наказ № 427 від 25.03.2024 Про встановлення розміру плати за тимчасове проживання в гуртожитках Університету
  • Наказ № 504 від 11.04.2024 Про встановлення вартості на підготовчих курсах
  • Наказ № 568 від 26.04.2024 Про внесення змін до персонального складу ректорату Державного податкового університету
  • Наказ № 607 від 08.05.2024 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
  • Додаток до наказу № 644 від 20.05.2024 «Про встановлення вартості навчання за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб для вступників 2024 року»
  • Наказ № 680 від 28.05.2024 Про вартість пральних послуг
    - Додаток до Наказу № 680 від 28.05.2024 Про вартість пральних послуг
  • Наказ № 695_Про вартість послуг з підготовки докторантів, аспірантів понад державне замовлення в межах ліцензійного обсягу (вступ 2024 року)
    - Додаток 1 до Наказу № 695_Розмір вартості навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб за формами навчання для вступників до аспірантури в 2024 році
    - Додаток 2 до Наказу № 695_Розмір вартості навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб для вступників іноземців та осіб без громадянства до аспірантури в 2024 році
    - Додаток 3 до Наказу № 695_Розмір вартості навчання для підготовки докторантів (денна форма навчання) в 2024 році
  • Наказ № 745 від 06.06.2024 Про вартість поліграфічних послуг
    - Додаток до Наказу № 745 від 06.06.2024 Про вартість поліграфічних послуг_2024
  • Наказ № 815 від 21.06.2024 Про вартість додаткових поліграфічних послуг
    - Додаток до Наказу № 815 Прейскурант поліграфічних послуг
  • Наказ № 991 від 06.08.20204 Про плату за навчання на кафедрі військової підготовки (вступ 2024)
  • Наказ № 992 від 07.08.2024 Про організацію освітнього процесу у І семестрі 2024/2025 н. р. в умовах воєнного стану
  • Наказ № 1354 від 23.09.2024 Про плату за проведення автоматизованого консультування з оформлення текстових робіт
  • Наказ № 1102 від 26.08.2024 Про встановлення розміру платних послуг у сфері житлово-комунальних послуг
    - Додаток 1 до наказу № 1102 Державного податкового університету Вартість платних послуг з експлуатації та господарського обслуговування спеціально облаштованих будинків і приміщень, гуртожитків Університету для громадян, які в них тимчасово проживають
    - Додаток 2 до наказу № 1102 Державного податкового університету Вартість платних послуг з облаштування та утримання будинків, що перебувають на балансі Університету для громадян, які в них проживають
  • Наказ № 1100 від 26.08.2024 Про встановлення розміру плати за подобове тимчасове проживання в спеціально облаштованих приміщеннях (навчальний корпус А-8)
  • Наказ № 1101 від 26.08.2024 Про встановлення розміру плати за тимчасове проживання в гуртожитках Університету
    - Додаток до наказу № 1101 Державного податкового університету Вартість тимчасового проживання осіб (крім студентів) з підселенням без вартості постільної білизни в гуртожитках 
  • Наказ № 1433 від 01.10.2024 Про затвердження списку здобувачів вищої освіти, рекомендованих для поселення в гуртожитки студмістечка Державного податкового університету у 2024-2025 н. р.
    – Додаток 1 до наказу № 1433 Державного податкового університету Здобувачі вищої освіти, які рекомендовані до поселення в гуртожитки студмістечка Державного податкового університету
  • Наказ № 1466 від 04.10.2024 Про вартість послуг з підготовки аспірантів понад державне замовлення в межах ліцензійного обсягу (вступ 2024 року) заочна форма навчання
    – Додаток 1 до Наказу № 1466 від 04.10.2024 Розмір вартості навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб за заочною формою навчання для вступників до аспірантури в 2024 році
    – Додаток 2 до Наказу № 1466 від 04.10.2024_Розмір вартості навчання за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб для вступників іноземців та осіб без громадянства до аспірантури в 2024 році
  • Наказ № 1476 від 07.10.2024 Про внесення змін до наказу від 12.02.2024 № 230
    – Додаток до Наказу № 1476 від 07.10.2024_Вартість навчання, скорегована на рівень інфляції, для здобувачів вищої освіти 2023 року вступу
  • Наказ № 1594 від 23.10.2024 Про включення об’єкта оренди до Переліку першого типу
  • Наказ № 1855 від 11.12.2024 Про затвердження списку здобувачів вищої освіти рекомендованих для поселення в гуртожитки студмістечка Державного податкового університету у 2024_2025 н. р.
2025
  • Наказ № 51 від 21.01.2025 Про введення в дію тарифу на гаряче водопостачання
  • Наказ № 199 від 11.02.2025 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації державних службовців та осіб місцевого самоврядування
  • Наказ № 209 від 14.02.2025 Про вартість пральних послуг для мешканців гуртожитків студмістечка
    – Додаток до Наказу № 209 від 14.02.2025 Прейскурант з надання пральних послуг для мешканців гуртожитків студмістечка
  • Наказ № 295 від 10.03.2025 Про вартість курсів з підвищення кваліфікації за спеціальною професійною (сертифікатною) програмою «Англійська мова для фахівців митної справи»
  • Наказ № 361 від 02.04.2025 Про вартість сертифікатної програми «Правове регулювання відносин неплатоспроможності та банкрутства»
  • Наказ № 450 від 25.04.2025 Про плату за послуги з проведення групових та індивідуальних занять з фізичної культури та спорту
    – Додаток до Наказу № 450 Прейскурант на послуги з проведення групових та індивідуальних занять з фізичної культури та спорту
  • Наказ № 522 від 14.05.2025 Про затвердження Положення про механізми заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» в Державному податковому університеті
    – Положення про механізми заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» в Державному податковому університеті

Акти і звіти
  • Акт узгодження переліку спеціальностей
  • Звіт Національного університету державної податкової служби України щодо фінансової діяльності
  • Звіт Національного університету державної податкової служби України
  • Звіт ректора 2020
  • Звіт ректора 2021
  • Звіт в.о. ректора Державного податкового університету за 2022 рік
  • Звіт в.о. ректора Державного податкового університету за 2023 рік

Інструкції, положення
  • Положення про порядок і умови надання матеріальної допомоги працівникам Університету Державної фіскальної служби України
  • Положення про Раду ветеранів Національного університету Державної податкової служби України
  • Положення ВВУКБК
  • Положення ЗІЗ
  • Положення про академічний одяг УДФСУ
  • Положення про вирішення конфліктних ситуацій в Університеті ДФС України
  • Положення про відділ ОВПСП 2020
  • Положення про заохочувальні відзнаки
  • Положення про заочну форму
  • Положення про Золоту книгу пошани Університету ДФС України
  • Положення про інститут кураторів 2020
  • Положення про оплату праці в Університеті Державної фіскальної служби України
  • Положення про підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
  • Положення про підготовку іноземних громадян (2022)
  • Положення про підготовчі курси 2022
  • Положення про порядок проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад НПП УДФСУ та укладання з ними трудових договорів
  • Положення про ЦПОЗДН
  • Положення платні послуги
  • Положення про планово-фінансовий відділ
  • Положення про дуальну форму здобуття освіти до Наказу від 01.09.2023
  • Положення про Раду молодих вчених до Наказу від 01.09.2023 №1033
  • Положення про групу з оцінки корупційних ризиків
  • Положення про студентський науковий гурток Державного податкового університету
  • Положення_Податківець_майбутнього_2024
  • Додаток 2 до Колективного договору Державного податкового університету від 24 січня 2023 р._ПОЛОЖЕННЯ про оплату праці в Державному податковому університеті. Перелік доплат і надбавок до тарифних ставок і посадових окладів працівників Державного податкового університету
  • Додаток 3 до Колективного договору Державного податкового університету_ПОЛОЖЕННЯ про преміювання працівників Державного податкового університету
  • Додаток 4 до Колективного договору Державного податкового університету від 24 січня 2023 р. ПОЛОЖЕННЯ про порядок і умови надання матеріальної допомоги працівникам Державного податкового Університету
  • Інструкція з діловодства у ДПУ
  • Положення про Стипендіальну комісію Державного податкового університету
  • Положення про Всеукраїнський фаховий конкурс студентських наукових робіт з публічних фінансів

Статут і структура
  • Структура ДПУ 2021 р
  • Статут ДПУ 2021
  • Зміни до структури УДФСУ
  • Структура ДПУ з 04.11.2022
  • Статут ДПУ 2023 рік
  • Структура ДПУ 2022 р
  • Зміни до Структури ДПУ (вводиться в дію з 01.01.2023)
  • Структура Державного податкового університету (введена в дію з 01.11.2023 р.)
  • Структура Державного податкового університету (введена в дію з 01.01.2025 р.)

Інші документи
  • Постанова Рівненського апеляційного господарського суду від 02 вересня 2015 року справа № 906/597/15
  • Розподіл посад Національного університету державної податкової служби України відповідно до структури університету з 01.05.2015
  • Витяг з ЄДРПОУ
  • Відомості з ЄДРПОУ
  • Державний контракт на підготовку фахівців
  • Договір про надання послуги з постачання теплової енергії 2023_2
  • Договір про співробітництво
  • Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту»
  • Зміни до статуту Національного університету державної податкової служби України
  • Зміни до статуту Університету державної фіскальної служби України
  • Колективний договір Університету державної фіскальної служби України
  • Концепція виховної роботи зі студентами Університету державної фіскальної служби України
  • Концепція інноваційного розвитку
  • Концепція розвитку фізичної культури, формування культури безпеки та екологічного світогляду
  • Міністерство освіти і науки України
  • Памятка щодо правил поведінки у разі виявлення вибухонебезпечного предмета
  • Перелік та вартість платних освітніх та інших послуг, які надаються Національним університетом державної податкової служби України та його структурними підрозділами у 2014-2015 н.р.
  • Порядок обліку працівників Національного університету ДПС України, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень у безстрокове користування, службових жилих приміщень, жилих кімнат у гуртожитку
  • Регламент Університету державної фіскальної служби України
  • Регламент Національного університетету державної податкової служби України
  • Я маю право голосу

 

Факультет фінансів та цифрових технологій

Факультет фінансів та цифрових технологій створений відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 04.11.2021 №241-01-21, яким було затверджено Структуру Державного податкового університету, правонаступника Університету державної фіскальної служби України, шляхом реорганізації та об’єднання Навчально-наукового інституту фінансів, банківської справи та Навчально-наукового інституту інформаційних технологій.

Історія Факультету бере свій початок у 1996 році, як фінансово-економічного структурного підрозділу, створеного з метою забезпечення гнучкої інноваційної освітньої системи для підготовки висококваліфікованих фахівців з фінансів, банківської справи та страхування, менеджменту, публічного управління, компетентних і конкурентоспроможних як на національному, так і на міжнародному ринках праці.

Очолює факультет д.е.н., професор Давиденко Надія Миколаївна.

Факультет фінансів та цифрових технологій є освітянським центром набуття і розвитку професійних компетенцій у сфері публічних і корпоративних фінансів, фінансових ринків, фінансових цифрових технологій та інструментів, банківської справи, страхування, фондових ринків. Факультет дотримується балансу традиційних та інноваційних підходів у наданні освітніх послуг. Поступальна цифровізація навчального процесу на факультеті відображає модернізацію освітнього середовища.

Студентоцентризм і особистісний розвиток здобувачів освіти і професорсько-викладацького складу є основою діяльності факультету. Теоретична, практична і дослідницька складові набуття знань забезпечуються ефективною взаємодією стейкхолдерів, підтримкою Міністерством фінансів України, інших установ та організацій.

Цінностями факультету є професіоналізм, патріотизм, доброчесність, духовність, партнерство, збереження традицій, сприяння розвитку людського потенціалу.

Фахове викладання дисциплін на кафедрах забезпечують високопрофесійні науково-педагогічні працівники, з них 17 докторів наук та 39 кандидатів наук, які у сукупності забезпечують підготовку більше 500 здобувачів вищої освіти денної форми навчання.

Викладачі факультету

До складу Факультету входять 4 випускові кафедри:

  • публічних фінансів;
  • фінансових ринків та технологій;
  • вищої та прикладної математики;
  • комп’ютерних та інформаційних технологій і систем.

та 2 навчальні лабораторії:

  • фінансових та інформаційних технологій;
  • цифрових проєктів.

Методичні матеріали       Наукова література

 

У роботі Факультету гармонійно поєднуються:

‒ зорієнтованість на підготовку висококваліфікованого фахівця у сфері аналітики фінансових ринків, корпоративного фінансового управління, банківського менеджменту та страхування, економічної кібернетики, систем підтримки прийняття рішень та комп’ютерно-інтегрованих інтелектуальних технологій;

‒ впровадження інноваційних інформаційних технологій, які здатні забезпечити професійний розвиток особистості здобувачів вищої освіти, їх якісну фахову підготовку в контексті сучасної Європейської освіти;

‒ удосконалення науково-дослідницької роботи зі здобувачами вищої освіти усіх рівнів;

‒ розширення контактів і підтримка співпраці з вітчизняними та зарубіжними ВНЗ (а таких угод понад 30, зокрема у м. Варшава, м. Ополе, м. Новий Сонч, м. Катовице Польща; м. Варна, Болгарія; м. Батумі Грузія, м. Загреб, Хорватія, м. Барселона, Іспанія; м. Генуя Італія, м. Париж та м. Анже, Франція та інші), з провідними міжнародними ІТ-компаніями (Microsoft, Cisco, Oracle) та вітчизняними комп’ютерними фірмами з метою вдосконалення професійного досвіду НПП кафедр Факультету;

‒ формування культурно-професійного середовища та розвиток студентського самоврядування.

Особливістю факультету є проведення виїзних Міжнародних науково-практичних конференцій. Починаючи з 2007 року було організовано та проведено ряд науково-практичних заходів у таких країнах: Польща, Словаччина, Болгарія, Німеччина, Грузія, Іспанія, Італія, Об’єднані Арабські Емірати та Хорватія. Доброю традицією також стало проведення щорічних Міжнародних студентських науково-практичних конференцій, Всеукраїнських конкурсів та олімпіад під егідою Міністерства освіти і науки України.

У 2021-2022 навчальному році за ініціативи Факультету проведено два потужні Науково-Практичні Конгреси «Інвестиційні та цифрові активи: особливості регулювання та специфіка оподаткування» за участю провідних фахових українських та міжнародних експертів.

У 2023 та 2024 році традиційно проведено науково-практичні бізнес-форуми "Цифрова трансформація фінансового сектору України", які щорічно збирають понад 400 учасників.

Візиткою Факультету є його здобувачі вищої освіти та випускники, які досягли вагомих успіхів, як у професійній сфері, так і у особистісному розвитку!

 

Стань конкурентоспроможним та затребуваним на ринку праці!

Створюй своє майбутнє в цифровому світі і глобальній екосистемі під керівництвом провідних експертів!

Проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку

1221

ВЕНЦКОВСЬКИЙ

Дмитро Юрійович

Прізвище: Венцковський Surname: Ventskovskyy
Ім’я, Ім’я по батькові: Дмитро Юрійович First Name: Dmytro
Науковий ступінь: Кандидат економічних наук Scientific Degreeр: PhD in Economic
Вчене звання: Старший науковий співробітник Scientific Title: Senior Reserch Fellow

Профіль діяльності:

  • організаційно-розпорядче забезпечення науково-педагогічної діяльності університету;
  • координація адміністративно-управлінської діяльності ректорату;
  • контроль нормативно-розпорядчої діяльності структурних підрозділів;
  • координація, контроль та аналіз діяльності підрозділів щодо соціального захисту та гуманітарної підтримки учасників освітнього процесу;
  • впровадження політики безперервного професійного розвитку науково-педагогічних, наукових працівників та підвищення їх кваліфікації;
  • організація взаємодії ректорату з органами студентського самоврядування та профспілкової організації студентів.

Підпорядковані структурні підрозділи:

Проректор з науково-педагогічної роботи та соціальних питань скеровує діяльність:

  • факультетів, навчально-наукових інститутів, структурних підрозділів (в межах функціональних обов’язків);
  • служби бухгалтерського обліку та звітності (у частині здійснення повноважень, передбачених цим розподілом обов’язків та посадовою інструкцією);
  • планово-фінансового відділу (у частині здійснення повноважень, передбачених цим розподілом обов’язків та посадовою інструкцією);
  • відділу документообігу та аналізу службової кореспонденції;
  • відділу молодіжної політики та соціальної роботи;
  • музею історії Університету.

Профіль професійної діяльності

  • З вересня 2003  – Національний інститут стратегічних досліджень при Президентові України, відділ економічної та соціальної стратегії, сектор зовнішньоекономічної стратегії, консультант, провідний спеціаліст, спеціаліст І категорії;
  • З жовтня  2007 – Рада національної безпеки і оборони України, Національний інститут проблем міжнародної безпеки, відділ міжнародного економічного співробітництва, головний консультант;
  • З лютого 2011  – Міністерство фінансів України, ДННУ «Академія фінансового управління», відділ міжнародних фінансів та фінансової безпеки, провідний науковий співробітник;
  • З грудня 2014 – Національний інститут стратегічних досліджень при Президентові України, відділ економічної безпеки, заступник завідувача відділу;
  • З серпня 2018 – Міністерство фінансів України, радник Патронатної служби, радник Міністра;
  • З квітня 2019 – Міністерство фінансів України, Завідувач сектору забезпечення діяльності заступника Міністра;
  • З липня 2019 – Державна податкова Служба, Директор Департаменту забезпечення роботи Служби;
  • З листопада 2019 – Державна фіскальна Служба, заступник Голови;
  • З січня 2020 по серпень 2020 – Державна податкова Служба, заступник Голови.

Профіль науковця:

Автор понад 30 наукових праць

Наукові інтереси:

Економічна та зовнішньоторговельна безпека держави; публічні фінанси; управління змінами у публічному секторі; податки та податкова політика; внутрішній товарний ринок; стратегія економічного розвитку; конкурентоспроможність національної економіки.

Міжнародний досвід:

2019 рік – «Tax Administration in the U.S.», U.S. Department of State, International Visitor Leadership Program (IVLP), USA

Активність у соцмережах:

Facebook https://www.facebook.com/dima.ventskovsky

Контакти:

Корпус Р, кабінет 103

Електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Проректор з економіки та розвитку інфраструктури

БРИЖАК

Роман Олександрович

Прізвище: Брижак Surname: Bryzhak
Ім’я, Ім’я по батькові: Роман Олександрович   First Name: Roman

Академічна кваліфікація:

Освіта вища, Київський будівельний технікум, спеціальність – будівництво та експлуатація будівель і споруд, кваліфікація – технік – будівельник; Інститут післядипломної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури, спеціальність – міське будівництво та господарство, кваліфікація – інженер – будівельник.

Профіль діяльності:

  • 03.2004-05.2004 – Дорожній робітник 3 розряду Спеціалізованого будівельно-монтажного управління № 2 ТРЕСТ «Київпідземшляхбуд-2»
  • 05.2004-07.2004 – Виконуючий обов’язки виконроба дільниці № 4 Спеціалізованого будівельно-монтажного управління №2 ТРЕСТ «Київпідземшляхбуд-2»
  • 07.2004-05.2006 – Виконроб Будівельного управління № 29 ТРЕСТ «Київміськбуд-6»
  • 09.2006-08.2008 – Виконроб Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрстройіндустрія»
  • 01.2008-10.2008 – Начальник будівельно – монтажної дільниці Товариства з обмеженою відповідальністю «Столичні будтехнології»
  • 08.2009-05.2010 – Начальник виробничо-технічного відділу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово – будівельна компанія «Укрбудіндустрія»
  • 05.2010-08.2012 – Начальник будівельно – монтажної дільниці Товариства з обмеженою відповідальністю «Столичні будтехнології»
  • 08.2012-03.2017 – Головний будівельник (керівник проєкту) Товариства з обмеженою відповідальністю «Столичні будтехнології»
  • 04.2017-10.2018 – Головний будівельник (керівник проєкту) Товариства з обмеженою відповідальністю «Монолітбудсервіс»

Особистісний орієнтир - застосування набутого досвіду у нових сферах діяльності і професійний розвиток.

Прийом відвідувачів / Консультації:

середа (10 – 11)

Проректор з європейської інтеграції та цифрової трансформації

БОЛДОВ

Андрій Олександрович 

Прізвище: Болдов

Surname: Boldov

Ім’я, Ім’я по батькові: Андрій Олександрович

First Name: Andrii

Академічна кваліфікація:

У 2002 році закінчив Національну академію державної податкової служби України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка та підприємництво», здобув кваліфікацію спеціаліста з економіки

Профіль професійної діяльності:

  • З жовтня 1998 року по травень 2002 року займав посаду провідного фахівця з технічного забезпечення НУДПСУ.
  • З травня 2002 року призначений на посаду системного адміністратора відділу інформаційних мереж Центру інформаційних технологій.
  • З вересня 2009 року по травень 2011 року викладач курсів CCNA CISCO центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для Державної податкової служби України
  • З липня 2015 року по серпень 2022 року начальник відділу адміністрування мереж Центру інформаційних технологій та комунікацій.
  • З грудня 2022 року займає посаду проректора з європейської інтеграції та цифрової трансформації Державного податкового університету.

Наукові інтереси:

Діджиталізація банківських сервісів, фінансові діджитал сервіси, цифровізація процесів вищої освіти.

Нагороди, відзнаки:

Відзначений подяками, грамотами, почесними грамотами Національного університету Державної податкової служби України

Активність у соцмережах:

Facebook: https://www.facebook.com/boldov.andrii 

Контакти:

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Сторінка 93 із 103

  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE