Рік видання: 2022 Державний податковий університет |
Фінансовий облік : навчальний посібник / В. М. Краєвський, О. П. Колісник, Н. В. Гуріна та ін. – Ірпінь : Державний податковий університет, 2022. – 616 с. | |||
![]() |
Авторський колектив:
Краєвський Володимир Миколайович
Колісник Олена Пилипів Гуріна Наталія Валеріївна Дружинська Наталія Сергіївна Занько Борис Михайлович Сторожук Тетяна Миколаївна Новікова Олена Павлівна Роздимаха Ірина Миколаївна |
Навчальний посібник призначений для підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 071 «Облік і оподаткування» денної та заочної форм навчання | ||
Навчальний посібник підготовлений відповідно до програми дисциплін «Фінансовий облік І», «Фінансовий облік ІІ» і спрямований на вироблення у здобувачів вищої освіти навичок щодо ведення фінансового обліку на підприємстві. Він гармонійно поєднує завдання теоретичного та практичного характеру. Для полегшення опанування матеріалу запитання та завдання представлені так, щоб орієнтувати здобувача на самостійну перевірку якості засвоєння матеріалу, робити більш ефективним його спілкування з викладачем, націлюючи і на відповіді з конкретних запитань, і на творче мислення. У навчальному посібнику висвітлено теоретичні основи фінансового обліку в умовах застосування НП(С)БО. | ||||
переглянути / завантажити ![]() |
||||
Рік видання: 2019 | Аудит : навчальний посібник / Л. І. Жидєєва, О. П. Колісник, К. Д. Салямон-Міхєєва. – Ірпінь : Університет ДФС України, 2019. – 312 с. – (Серія «На допомогу студенту УДФСУ», т. 36). | |||
![]() |
Автори:
Жидєєва Людмила Іванівна
Колісник Олена ПилипівнаСалямон-Міхєєва Катерина Дмитрівна |
|||
Навчальний посібник розкриває існуючий в Україні порядок організації та методики проведення аудиту з урахуванням внесених змін Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», який набрав чинності з 01.10.2018, та «Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг в редакції 2016–2017 років». У навчальному посібнику розглянуті організаційні зміни відповідно до Закону України та інших нормативних актів, теоретичні засади аудиторської діяльності в Україні, розкриті найважливіші організаційно-методичні особливості проведення аудиту, що є важливою умовою забезпечення високого рівня професійної підготовки фахівців напряму «Облік та оподаткування» з формування у них глибоких теоретичних знань та практичних навичок з методики аудиту. У ньому детально висвітлені теоретичні основи та методика проведення аудиту за окремими об’єктами. Кожна тема структурована за однаковими складовими, що включають методичні рекомендації, методичні поради до вивчення теми окремо за кожним питанням, плани практичних занять, питання для самостійного вивчення, завдання для самостійної роботи, теми рефератів. | ||||
переглянути / завантажити![]() |
||||
З метою поширення серед здобувачів вищої освіти Державного податкового університету інформації щодо власних прав та способів їх ефективного захисту розміщуємо на веб-сайті університету посилання на освітній онлайн-курс, розроблений офісом доброчесності Національного агентства з питань запобігання корупції спільно з Українською асоціацією студентів.
Вказаний онлайн-курс зокрема надасть студентам можливість дізнатися про методи сприяння зниженню корупційних проявів у країні та розвинути нульову толерантність до будь-яких проявів корупції й недоброчесності.
Крім того, він допоможе розібратися з питаннями щодо студентського самоврядування та дізнатися про методи використання у повній мірі всіх його можливостей.
Курс можна переглянути, перейшовши за посиланням: https://bit.ly/3duA9QE
Програма навчання складається з двох модулів:
І Модуль: «Я студент: що дає цей статус»
- Можна і треба: права та обов’язки студента
- Університет і місце доброчесності в ньому
- Плагіат та академічна культура: говоримо про актуальне
- Корупційні ризики у ЗВО: яку стратегію обрати студенту
ІІ Модуль: «Студентське самоврядування: що це, навіщо, як потрапити»
- Основне про ОСС — те, що має знати кожен
- Поговоримо про вибори до ОСС
- Фінансування ОСС
- Студентське самоврядування та управління проєктами
- Хочемо — можемо: як ОСС впливають на якість освіти
Для проходження курсу спочатку необхідно зареєструватися на навчальній платформі NAZK.Study, після чого пройти реєстрацію на обраний курс.
Шановні колеги, студенти, випускники, ветерани нашого незламного університету!
Сьогодні ми відзначаємо 101-у річницю з дати заснування закладу освіти та 1-у річницю з дати створення Державного податкового університету. В умовах воєнного стану, у тривозі, з частими відключеннями світла і тепла, колектив університету зустрічає ці пам’ятні дати. Зовсім по іншому планувала наша університетська родина святкувати день народження рідної Альма-матер.
Гортаючи сторінки історії, з вдячністю згадуємо наших попередників, їхнє сміливе рішення у надскладних умовах заснувати новий навчальний заклад. Понад століття тому у буремні роки національно-визвольної боротьби за свободу та незалежність Української держави Постановою колегії Губпрофу УРСР від 16 липня 1921 року № 4587 було створено Український торф’яний технікум ім. Артема. Технікум, який називали політехнічним, вважався вищим навчальним закладом і готував інженерів-торфмейстерів за скороченою програмою. Це були нелегкі часи. Документи свідчать, що тодішнім студентам жилося скрутно: і голодно, і холодно, але навчання не припинялося ні на день.
Сьогодні Україна знову опинилася у горнилі війни зі споконвічним ворогом. Університетська родина вже втратила на полі бою семеро випускників і співробітників. Під час російської окупації 50% інфраструктури закладу було зруйновано. Та попри тяжкі втрати, університет не здає позицій з жодного напряму свого розвитку, здобуває нові рейтингові сходинки та з оптимізмом крокує у майбутнє.
Відповідно до наказу від 06.09. 2022 року № 809 введено в дію Концепцію відбудови Державного податкового університету «SAVE IRPIN UNIVERSITY».
Мета концепції – реалізація відбудови майнового комплексу ДПУ, з визначенням орієнтовної вартості, строків запропонованого рішення будівництва та модернізації з націленістю на перспективи розвитку.
Податковий університет залишається потужним освітньо-науковим центром, продовжує надавати освітні послуги для здобувачів вищої освіти (дистанційно), активно займається інформаційно-просвітницькою та громадською (волонтерською) діяльністю в умовах війни.
З вірою у перемогу ми прокладаємо місток між минулим та майбутнім. Освіта і наука в Україні були, є і будуть у пріоритеті, тому що інтелект нації не піддається руйнації! А споруди – обов'язково відбудуємо!
Дозвольте мені від імені ректорату привітати всіх, кому дорогий наш незламний університет, з пам’ятними датами, побажати гідно пережити труднощі, служити віддано обраній справі задля суспільного блага та щодня набиратися сил до потужного злету. Це станеться скоро, Перемога неминуча!
Слава Україні! Героям слава!
Шановні добродії!
Збір коштів на відбудову Державного податкового університету триває! Здійснити переказ можна за реквізитами:
UA213052990000026007020126603 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»,
МФО 305299, код ЄДРПОУ 45297575
З метою забезпечення неухильного дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» та запобігання вчиненню корупційних правопорушень серед працівників Державного податкового університету, розміщуємо посилання на оновлені Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції, розроблені Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство).
На основі досвіду діяльності Національного агентства оновлені Методичні рекомендації доповнено низкою правових позицій, серед яких:
- наявність/відсутність конфлікту інтересів під час реалізації повноважень з оплати праці (преміювання, встановлення надбавок) (п.п.14.1.6 п.14.1 розділу 14);
- конфлікт інтересів у керівника, у якого в підпорядкуванні працюють близькі особи (п.п.2.2.1 п.2.1 розділу 2);
- конфлікт інтересів у особи при прийнятті рішень щодо свого керівника (п.п.2.2.1 п.2.1 розділу 2);
- конфлікт інтересів у керівників закладів освіти, які працюють в тих же закладах за сумісництвом (п.п. 14.1.4 п.14.1 розділу 14);
- позиція Національного агентства щодо участі посадовців у заходах, пов’язаних з їх службовою діяльністю (конференціях, семінарах, громадських слуханнях тощо), за рахунок організатора заходу (добові, проїзд, харчування, проживання) (приклад 4 п.14.3 розділу 14).
Крім того, Національне агентство розробило тест, який допомагає встановити наявність або відсутність у особи конфлікту інтересів. Тест може пройти будь-яка особа, яка має сумніви щодо наявності в неї конфлікту інтересів.
Методичні рекомендації та тест на виявлення конфлікту інтересів розміщені у відкритому доступі на офіційному вебсайті Національного агентства за посиланнями:
https://wiki.nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2022/10/Metodychni-rekomendatsiyi-vid-21.10.2022-13.pdf
https://nazk.gov.ua/uk/test-na-vyyavlennya-konfliktu-interesiv/