Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Пресслужба «Медіацентр»

Прес-служба «Медіацентр» є самостійним структурним підрозділом Державного податкового університету (далі – ДПУ) і підпорядковується ректору Університету, з окремих питань - проректору з цифровізації та інноваційного навчання Університету.

Прес-служба у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про вищу освіту», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про авторське право і суміжні права», «Про звернення громадян», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», «Про телебачення і радіомовлення», Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та Міністерства фінансів України, Статутом Державного податкового університету и, наказами та розпорядженнями ректора Університету, а також Положенням про офіційний вебсайт та центр комунікації та промоції. 

Основними завданнями прес-служби є: 

  • Створення позитивного іміджу закладу вищої освіти шляхом інформування громадськості міста та регіонів про важливі події у житті Університету, досягнення у науковій, освітній та культурній діяльності співробітників і студентів ДПУ.
  • Супруводження вебсайту та офіційних ресурсів Університету в мережі інтернет.
  • Висвітлення у засобах масової інформації заходів, які проводяться в ДПУ.
  • Поширення єдиного корпоративного стилю на рекламну та відеопродукцію, який представляє Податковий.

Прес-служба «Медіацентр» в установленому порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами Університету, а також колегіальними та робочими органами, які в ньому функціонують, засобами масової інформації, громадськими організаціями, відповідними підрозділами органів місцевого самоврядування, освіти і науки, фіскальної служби, у тому числі, з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

 

  • Положення про пресслужбу "Медіацентр"

Інформаційно-рекламна стратегія ДПУ 

  • Інформаційно-рекламна стратегія Державного податкового університету на 2022-2025 роки
  • Інформаційно-рекламна стратегія Державного податкового університету (Презентація)

Інформаційна довідка щодо подачі інформації на офіційний вебсайт та сторінки у соціальних мережах 

  • Інформаційна довідка для авторів новин щодо подачі інформації на офіційний вебсайт та сторінки у соціальних мережах

Архів

2024

  • Ірпінський юридичний часопис 3(16), 2024
  • Ірпінський юридичний часопис 2(15), 2024
  • Ірпінський юридичний часопис 1(14), 2024

2023

  • Ірпінський юридичний часопис 4(13), 2023
  • Ірпінський юридичний часопис 3(12), 2023
  • Ірпінський юридичний часопис 2(11), 2023
  • Ірпінський юридичний часопис 1(10), 2023

2022

  • Ірпінський юридичний часопис 2(9), 2022
  • Ірпінський юридичний часопис. 2022. № 1 (8)

2021

  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 3(7)2021
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 2(6) 2021
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 1(5) 2021

2020

  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 3. 2020
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 2(4), 2020

2019

  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 2. 2019
  • Ірпінський юридичний часопис. Випуск 1. 2019

Ірпінський юридичний часопис

Державний податковий університет видає науковий журнал «Ірпінський юридичний часопис. Серія: право».
 
Наукове видання: друковане 
ISSN: 2617-4154
Рік заснування: 2018
Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ 23215-13055ПР 
Галузь науки: юридичні науки
Категорія: Б (Перелік наукових фахових видань України відповідно до Наказу МОН України від «02» липня 2020 року № 886)
Періодичність: продовжуване видання, виходить в міру накопичення матеріалу
Мова видання:  українська, англійська


Контактна особа: Новицька Наталія Борисівна

Відділ кадрів

Вас вітає відділ кадрів Державного податкового університету

Відділ кадрів є структурним підрозділом, на який покладаються обов’язки по реалізації кадрової політики університету, та підпорядкований ректору. У своїй роботі відділ керується чинним законодавством України, рішеннями Уряду України, наказами Міністерства фінансів України та Міністерства освіти і науки України, наказами і розпорядженнями ректора університету, статутом, колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку університету, положенням про відділ кадрів.

 

Колектив 

Начальник відділу кадрів

  • КОСТЕЦЬКА Наталія, контактний телефон 044 363 27 31

 

Фахівці відділу кадрів 

  • ПЕРЕХРЕСТЕНКО Катерина – провідний фахівець, контактний телефон 044 363 27 31
  • БІЛЕНКО Євген – провідний фахівець, відповідальний за ведення військового обліку
  • ЯРЕМЧУК Жанна – провідний фахівець;
  • ПСЯРОВСЬКА Наталія, провідний фахівець;
  • ТАРАН Ольга, провідний фахівець;
  • ЛЕОНЕНКО Галина, провідний фахівець.

Напрямки роботи

Основні напрямки роботи відділу кадрів:

  • Комплектування Університету кадрами науково-педагогічних працівників, робітників і службовців потрібних професій, за фахом і кваліфікацією у відповідності з цілями, стратегією і профілем університету, які змінюються зовнішніми та внутрішніми умовами його діяльності.
  • Підбір і розміщення кадрів, забезпечення та організація професійного та кар’єрного росту працівників.
  • Здійснення організаційної та аналітичної роботи з кадрового менеджменту, документальне оформлення трудових відносин.
  • Проведення роботи по створенню кадрового резерву керівного складу університету, кафедр та підрозділів, а також здійснення організаційно-методичного керівництва по його формуванню.
  • Ведення облікових даних кадрового складу університету, в т. ч. формування автоматизованої бази даних науково-педагогічних працівників.
  • Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного та кількісного кадрового складу університету

У процесі здійснення діяльності відділ кадрів виконує такі функції:

  • Робота з забезпечення Університету працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки і ділових якостей.
  • Своєчасне оформлення прийому, переводу і звільнення працівників у відповідності з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами ректора.
  • Забезпечення належного зберігання, використання і надійного захисту персональних даних працівників університету, згідно законодавства, зокрема Закону України «Про захист персональних даних».
  • Участь у розробці структури університету, штатного розпису та у внесенні змін до них, в межах своєї компетенції, зокрема у розміщенні посад в структурних підрозділах та їх відповідності до Класифікатора професій, контроль та надання методичних рекомендацій у підготовці та розробці посадових інструкцій.
  • Організація, інформаційне забезпечення, підготовка необхідних матеріалів для проведення  кадрових, атестаційних та кваліфікаційних  комісій університету.
  • Проведення роботи щодо укладення, продовження терміну дії,  розірвання контрактів з науковими та науково-педагогічними працівниками університету, а також участь у здійсненні організаційних заходів з перевірки виконання умов та показників контрактів.
  • Оформлення і видача службових посвідчень, довідок з місця
    роботи та надання архівних довідок про трудову діяльність працівників та здійснення підрахунку трудового стажу працівників.
  • Оформлення наказів та видача службових посвідчень на відрядження.
  • Організація обліку військовозобов'язаних, призовників та їх бронювання.
  • Розгляд матеріалів та підготовка документів для представлення до заохочень та нагороджень працівників, ведення відповідного обліку.
  • Ведення табельного обліку, організація складання і виконання графіків відпусток структурними підрозділами університету.
  • Участь у здійсненні разом з іншими підрозділами комплексних заходів щодо ведення комп'ютерного обліку електронних даних особових справ працівників, використання їх інформації у межах певних завдань, супроводження і зберігання відомостей для формування  єдиної комп'ютерної системи.
  • Підготовка документів для призначення пенсій працівникам університету і їх сім’ям, подання їх в органи пенсійного фонду.

Нормативно-правова база

  • Закон України  "Про вищу освіту " від 01.07.2014 року  Про вищу освіту 
  • Закон "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та [...]" Верховна Рада України; Закон від 18.01.2001 № 2240-III
  • Закон "Про наукову і науково-технічну діяльність"
  • Закон "Про захист персональних даних" Верховна Рада України; Закон від 01.06.2010 № 2297-VI
  • Закон "Про відпустки" Верховна Рада України; Закон від 15.11.1996
    № 504/96-ВР
  • Закон "Про охорону праці" Верховна Рада України; Закон від 14.10.1992 № 2694-XII
  • Кодекс законів про працю України Верховна Рада УРСР; Кодекс України, Закон, Кодекс від 10.12.1971 № 322-VIII
  • Положення про обрання та прийняття на роботу науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації  [...] МОН України; Наказ, Положення від 24.12.2002 № 744 
  • Закон України «Про військовий  обов'язок і військову службу» від 25 березня 1992 р. 
  • Указ Президента України № 15/2015 р. від 14.01.2015 р. «Про часткову мобілізацію»
  • Постанова КМУ від 30.12.2022 № 1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів»
  • Положення про порядок проведення конкурсного відбору при заміщені вакантних посад науково-педагогічних працівників Державного податкового університету та укладання з ними трудових договорів (контрактів)
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку Державного податкового університету, додаток до Колективного договору Державного податкового університету від 24.01.2023

Про зміни в законодавстві про « Про військовий обов’язок і військову службу» та необхідність приведення в відповідність військо-облікових документів

Законом України № 1357, який набув чинності 23.04.2021 р. внесенні зміни до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку, зокрема:

  • До ст.24 КЗпП України;
  • До Закону України № 2232 від 25.03.1992 « Про військовий обов’язок і військову службу»;
  • До Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 р. № 8073-Х;
  • До  Постанови Кабінету Міністрів України № 921  від 07.12.2016 і ін.

Юридичний відділ

Штат юридичної служби Державного податкового університету складається з  начальника юридичної служби, заступника начальника юридичної служби та провідних юрисконсультів в кількості 4 осіб.

 

Юридична служба Державного податкового університету (далі – Служба) – керується Положенням про юридичну службу Державного податкового університету затвердженого Вченою радою Державного податкового університету від 27.01.2022 № 3.

Служба безпосередньо підпорядкована ректору Університету. Структура, штати, Положення, посадові інструкції працівників служби затверджуються ректором в установленому порядку.

Основним завданням юридичної служби є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, а також представлення інтересів в судах.

 

Юридична служба  університету:

  • Забезпечує правильне застосування в установі нормативно-правових актів та інших документів, подає керівникові пропозиції щодо вирішення правових питань, пов’язаних з діяльністю установи.
  • Розробляє та бере участь у розробленні проектів, актів, інших документів з питань діяльності установи.
  • Проводить юридичну експертизу проектів, актів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами установи, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів або осіб, що їх заміщують. У разі виявлення невідповідності проекту, акту чи іншого документа вимогам законодавства подає заінтересованому структурному підрозділу вмотивовані пропозиції щодо приведення його у відповідальність із законодавством.
  • Проводить разом із структурними підрозділами установи роботу перегляду згідно з її компетенцією актів та інших документів з метою приведення їх у відповідальність із законодавством.
  • Інформує керівника установи про необхідність вживання заходів для внесення змін до актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування.
  • Організовує роботу, пов’язану з укладанням договорів (контрактів), бере участь у їх підготовці та здійсненні контролю за виконанням, дає правову оцінку проектам таких договорів (контрактів). Проекти договорів (контрактів) погоджуються (візуються) юридичною службою за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів або осіб, що їх заміщують.
  • Бере участь у забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів установи в разі невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань.
  • Здійснює контроль за дотриманням структурними підрозділами встановленого на установі порядку пред’явлення і розгляду претензій.
  • Організовує претензійну та позовну роботу, проводить аналіз її результатів.
  • Сприяє своєчасному вживанню заходів до усунення порушень, зазначених у документах прокурорського реагування, судових рішеннях, відповідних документах правоохоронних і контролюючих органів.

Сторінка 53 із 103

  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE