Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Грантові можливості для студентів

Розділ "Грантові можливості" - це важлива ресурсна сторінка, яка надає інформацію про перспективи та варіанти отримання фінансової підтримки для студентів.

Адже, Грант — це кошти, що надаються на безповоротній основі некомерційним організаціям/фізичним особам на реалізацію соціальних проєктів, благодійних програм, проведення досліджень та на інші суспільно корисні цілі.

В цьому розділі Ви зможете знайти:

  • Що таке грантові можливості: Тут роз'яснено, що таке гранти і як вони можуть допомогти Вам фінансово під час навчання або наукової діяльності.
  • Доступні гранти: Інформація про різні типи грантів, які доступні студентам. А також якого типу грант, наприклад, академічний, дослідницький, спортивний або культурний обмін, і умови для його отримання.
  • Процес подачі заявки: Інструкції щодо того, як подати заявку на грант, включаючи дедлайни, необхідні документи та іншу важливу інформацію і посилання.
  • Критерії відбору: Інформація про те, за якими критеріями обираються отримувачі грантів, і як Ви можете підготуватися для успішної заявки.
  • Ресурси і контакти: Ресурси, де Ви можете додатково шукати гранти та контакти, які можуть Вас проконсультувати.

Цей розділ допоможе Вам краще розібратися в грантових можливостях, які ми пропонуємо, та допоможе знайти фінансову підтримку для Вашого навчання чи на реалізацію науково-дослідницьких проектів.

Посади у Північному офісі Держаудитслужби

Посади, які можуть бути запропоновані студентам та випускникам вищих навчальних закладів у Північному офісі Держаудитслужби

Головний державний аудитор (головний державний фінансовий інспектор), провідний державний аудитор (провідний державний фінансовий інспектор), державний аудитор (державний фінансовий інспектор) (заробітна плата в середньому – 10000 грн) категорія «В»;

Заробітна плата державних службовців складається з посадового окладу, надбавки за вислугу років, надбавки за інтенсивність праці, надбавки за ранг державного службовця. Можуть встановлюватися премії в межах фонду преміювання. Надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу.

Обов’язки за посадами

Державний аудитор (головний, провідний), та державний фінансовий інспектор (головний,провідний):

  • Здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів;
  • Проведення заходів державного фінансового контролю особисто або приймати участь у складі групи;
  • Підготовка та подання на розгляд начальника Відділу проєктів вимог керівникам підконтрольних установ щодо усунення виявлених порушень законодавства;
  • Здійснення контролю за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку, виявлених під час заходів державного фінансового контролю;
  • Здійснення підготовки матеріалів заходів державного фінансового контролю для направлення відповідному органу виконавчої влади та місцевого самоврядування;
  • Проведення та оформлення результатів заходів державного фінансового контролю. Реєстрація актів ревізій, аудиторських звітів та оформлення матеріалів за закінченими заходами державного фінансового контролю

Кваліфікаційні вимоги до посад

Освіта: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Економіка та підприємство» або «Управління та адміністрування».

Соціальні гарантії державних службовців

Державним службовцям надається щорічна відпустка тривалістю
30 календарних днів з виплатою грошової допомоги у розмірі середньомісячної заробітної плати та додаткова оплачувана відпустка з урахування стажу державної служби. Також можливе надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника.

Телефони для довідок щодо наявності вакантних посад

З питань додаткової інформації щодо вакантних посад та проведення добору на вакантні посади звертатись до відділу профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки Державного Податкового Університету

(044) 363 27 26, (068) 619 31 31, (073) 619 31 31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р, м. Ірпінь, Київська область

Відділ роботи з персоналом Північного офісу Держаудитслужби:

272-60-23, мобільний телефон (067) 402 44 12 Любов Григорівна.

Інформація щодо оголошених доборів персоналу у період дії воєнного стану розміщена на веб-сайті Північного офісу Держаудитслужби у розділі «Про офіс» – «Вакансії».

Вакансії Державної митної служби України (станом на 30.08.2023)

Державна митна служба України засвідчує свою повагу Державному податковому університету та повідомляє про таке.

З метою підвищення ефективності процесів добору, розвитку та оцінки персоналу митних органів відповідно до наказу Держмитслужби від 03.05.2023 № 182 «Про проведення пілотного проєкту щодо запровадження моделі компетенцій» з 03.07.2023 реалізовується пілотний проєкт щодо запровадження моделі компетенцій у роботу служб управління персоналом Держмитслужби та її територіальних органів (далі – пілотний проєкт).

У межах пілотного проєкту для апробації компетентнісного підходу у роботу служб управління персоналом визначено 21 посаду державної служби категорії «В» у Дніпровській, Київській, Львівській та Одеській митницях, на які триває добір, а саме:

  1. Головний державний інспектор відділу провадження у справах про порушення митних правил управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Дніпровської митниці.
  2. Головний державний інспектор митного поста «Новомосковськ» Дніпровської митниці.
  3. Старший державний інспектор відділу митного оформлення № 2 митного поста «Кривий ріг» Дніпровської митниці.
  4. Старший державний інспектор митного поста «Нікополь» Дніпровської митниці.
  5. Державний інспектор митного поста «Ліски» Дніпровської митниці.
  6. Головний державний інспектор відділу контролю митної вартості управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Київської митниці.
  7. Старший державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Столичний» Київської митниці.
  8. Старший державний інспектор митного поста «УкрПошта» Київської митниці.
  9. Державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Західний» Київської митниці.
  10. Державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Спеціалізований» Київської митниці.
  11. Головний державний інспектор відділу технічних засобів митного контролю та забезпечення безпеки застосування технічних засобів управління технічних засобів митного контролю Львівської митниці.
  12. Головний державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Угринів» Львівської митниці.
  13. Головний державний інспектор відділу митного оформлення № 5 митного поста «Львів-північний» Львівської митниці.
  14. Державний інспектор відділу митного оформлення № 3 митного поста «Мостиська-залізничний» Львівської митниці.
  15. Державний інспектор відділу мобільних скануючих систем управління технічних засобів митного контролю Львівської митниці.
  16. Головний державний інспектор відділу адміністрування митних платежів управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Одеської митниці.
  17. Головний державний інспектор відділу протидії незаконному переміщенню наркотиків і зброї управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Одеської митниці.
  18. Головний державний інспектор відділу технічних засобів митного контролю Одеської митниці.
  19. Старший державний інспектор відділу митного оформлення № 3 митного поста «Білгород-Дністровський» Одеської митниці.
  20. Старший державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Ізмаїл» Одеської митниці.
  21. Державний інспектор митного поста «Орлівка» Одеської митниці.

З детальною інформацією щодо добору персоналу у межах пілотного проєкту та способу подання заявки для працевлаштування можна ознайомитися за посиланням https://customs.gov.ua/robota-z-personalom у розділі «Добір за компетентнісним підходом в межах пілотного проєкту щодо запровадження моделі компетенцій».

Відділ профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки Державного податкового університету

+ 38 (044) 363 27 26

+38 (068) 619 31 31

+38 (073) 619 31 31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р, м. Ірпінь, Київська область

Робота ТОВ "Сільпо-Фуд"

До уваги студентів та випускників Державного податкового університету!

Ми запрошуємо повнолітніх студентів вашого навчального закладу для роботи за фахом в наші магазини, за адресами: м. Київ, вул. Берковецька, 6д; м. Київ, вул. Підлісна, 1; м. Київ, вул. Чорнобильська, 3.

Відкриті такі вакансії:

  • Фахівець з обліку товарів
  • Фахівець з приймання та обліку товарів
  • Завідувач відділу
  • Заступник керуючого магазином
  • Продавці на викладку товарів або за вітрину (кулінарія, м’ясо, випічка, кондитерська секція)
  • Комплектувальники інтернет-замовлень
  • Касири торговельного залу
  • Касири центральної каси

Наші переваги:

  • Офіційне працевлаштування, стабільна заробітна плата, повний соціальний пакет (відпустки, лікарняні) / або альтернатива - Відкриття ФОП (допомога в оформленні);
  • Є можливість продуктивно поєднувати навчання та роботу, працюючи по 2, 4, 6, 8 годин в день;
  • Кар’єрний ріст (завідувач відділу, заступник керуючого магазином, керуючий магазином);
  • Знижка 30% на продукцію власного виробництва відділів кулінарія, кондитерка, випічка, чай/кава;
  • Страхування життя для співробітників які пропрацювали більше 6 міс;
  • Допомога колег у адаптації новачків, безкоштовне навчання.

Будемо раді співпраці і дуже чекаємо зворотній зв’язок.

Координатор Сільпо

099-923-49-57

Відділ профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки Державного податкового університету

044 363 27 26

+38 (068) 619 31 31

+38 (073) 619 31 31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р, м. Ірпінь, Київська область

Конкурс на зайняття вакантних посад в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Київській області

До уваги здобувачів та випускників Державного податкового університету!

Наш партнер Пенсійний фонд Київської області запрошує!

ДОБІР НА ВАКАНТНІ ПОСАДИ

 


 

Станом на 11 жовтня 2023:

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» 11.10.2023 в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Київській області оголошено добір кандидатів на посади державної служби:

  • Начальник відділу обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2).
  • Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 5 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Бориспіль, вул. Головатого,4).
  • Головний спеціаліст відділу з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2).
  • Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку фінансово-економічного управління (робоче місце – м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 90).
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Ірпінь, вул. Шевченка, 4).
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2).
  • Головний спеціаліст відділу організаційно-інформаційної роботи (робоче місце – м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6).

Особа, яка бажає взяти участь у доборі на посади державної служби, подає резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Термін прийому резюме до 17:00 год 26 жовтня 2023 року.

Докладніше про умови призначення на посади за посиланням.

Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати за тел. 097-237-01-31, контактна особа - Євстратова Тетяна Павлівна.

 


 

Станом на 18 вересня 2023 р

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» 05.09.2023 в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Київській області оголошено добір кандидатів на посади державної служби:

  • Начальник відділу обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 5 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Бориспіль, вул. Головатого,4) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова,13в) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку фінансово-економічного управління (робоче місце – м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 90) – 2 постійних посади.
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Ірпінь, вул. Шевченка, 4) - 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова,13в) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу представництва інтересів в судах та інших органах юридичного управління (робоче місце – м. Кагарлик, вул. Паркова,14) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу представництва інтересів в судах та інших органах юридичного управління (робоче місце – не визначено) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу фінансового аудиту управління внутрішнього аудиту (робоче місце – м. Київ, вул. Боголюбова, 13в) - 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу організаційно-інформаційної роботи (робоче місце – м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6) - 1 постійна посада.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі на посади державної служби, подає резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Термін прийому резюме до 17:00 год 26 вересня 2023 року.

Докладніше про умови призначення на посади за посиланням.

Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати за тел. 097-237-01-31, контактна особа - Євстратова Тетяна Павлівна або ж відділу профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки Державного Податкового Університету.

044 363 27 26

+38 (068) 619 31 31

+38 (073) 619 31 31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р, м. Ірпінь, Київська область

Сторінка 44 із 112

  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE