Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Конкурс на зайняття вакантних посад в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Київській області

До уваги здобувачів та випускників Державного податкового університету!

Наш партнер Пенсійний фонд Київської області запрошує!

ДОБІР НА ВАКАНТНІ ПОСАДИ

 


 

Станом на 11 жовтня 2023:

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» 11.10.2023 в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Київській області оголошено добір кандидатів на посади державної служби:

  • Начальник відділу обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2).
  • Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 5 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Бориспіль, вул. Головатого,4).
  • Головний спеціаліст відділу з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2).
  • Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку фінансово-економічного управління (робоче місце – м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 90).
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Ірпінь, вул. Шевченка, 4).
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2).
  • Головний спеціаліст відділу організаційно-інформаційної роботи (робоче місце – м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6).

Особа, яка бажає взяти участь у доборі на посади державної служби, подає резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Термін прийому резюме до 17:00 год 26 жовтня 2023 року.

Докладніше про умови призначення на посади за посиланням.

Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати за тел. 097-237-01-31, контактна особа - Євстратова Тетяна Павлівна.

 


 

Станом на 18 вересня 2023 р

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» 05.09.2023 в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Київській області оголошено добір кандидатів на посади державної служби:

  • Начальник відділу обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 5 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – м. Бориспіль, вул. Головатого,4) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце – с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова,13в) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку фінансово-економічного управління (робоче місце – м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 90) – 2 постійних посади.
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Ірпінь, вул. Шевченка, 4) - 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – м. Київ, вул. Сім’ї Стешенків,2) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів (робоче місце – с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова,13в) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу представництва інтересів в судах та інших органах юридичного управління (робоче місце – м. Кагарлик, вул. Паркова,14) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу представництва інтересів в судах та інших органах юридичного управління (робоче місце – не визначено) – 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу фінансового аудиту управління внутрішнього аудиту (робоче місце – м. Київ, вул. Боголюбова, 13в) - 1 постійна посада.
  • Головний спеціаліст відділу організаційно-інформаційної роботи (робоче місце – м. Вишгород, вул. Межигірського Спаса, 6) - 1 постійна посада.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі на посади державної служби, подає резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Термін прийому резюме до 17:00 год 26 вересня 2023 року.

Докладніше про умови призначення на посади за посиланням.

Додаткову інформацію з питань добору та призначення на посади можна отримати за тел. 097-237-01-31, контактна особа - Євстратова Тетяна Павлівна або ж відділу профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки Державного Податкового Університету.

044 363 27 26

+38 (068) 619 31 31

+38 (073) 619 31 31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р, м. Ірпінь, Київська область

Публічний договір надання освітніх послуг

Державний податковий університет (скорочено – Університет) в особі виконувача обов’язків ректора Серебрянського Дмитра Миколайовича, який діє на підставі Статуту, надалі за текстом «Виконавець», з однієї сторони, та будь-яка фізична особа, яка своїми діями виявила намір приєднатися до цього Договору про надання освітніх послуг (Договір приєднання), надалі за текстом – «Замовник», з другої сторони, а в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», керуючись ст. 634 Цивільного кодексу України, уклали цей Договір про надання освітніх послуг (Договір приєднання), надалі за текстом – «Договір», про наступне:

 

Термінологія

З метою однакового розуміння та тлумачення умов даного Договору, його Сторони домовились визначити наступні терміни:

Замовник освітніх послуг – фізична особа, що досягла 18-річного віку, яка має повну цивільну дієздатність, яка є батьком, матір’ю та/або іншим законним представником Одержувача послуг, який буде отримувати освітні послуги відповідно до обраного ним переліку.

Надавач освітніх послуг – Державний податковий університет (далі-Університет), який розташований за адресою м. Ірпінь, вул. Університетська, 31.

Одержувач освітніх послуг – фізична особа будь-якого віку та статі (діти, підлітки), для задоволення потреб яких Надавачем освітніх послуг надаються Освітні послуги.

Публічний договір – цей правочин про надання та отримання послуг, який встановлює однакові для всіх Замовників умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Замовником (далі – «Договір»).

Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що міститься в публічній оферті.

Акцепт – надання Замовником повної і безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою, шляхом оформлення (підписання) заяви-приєднання до Договору та/або оплати замовлених Послуг, що свідчить про прийняття ним публічної оферти

 

  1. Загальні положення

1.1. Кожна сторона гарантує іншій стороні, що володіє необхідною правоздатністю та дієздатністю, а також усіма правами і повноваженнями, достатніми для укладення та виконання договору.

1.2. Послуги надає Університет, який знаходиться у місті Ірпені: вул. Університетська 31.

1.3. Чинна редакція Договору завжди розміщена на офіційному веб-сайті Виконавця www.dpu.edu.ua  і в обов’язковому порядку надається для ознайомлення Замовнику послуг до моменту здійснення ним акцепту умов договору.

1.4. Акцептування Договору:

1.4.1. Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти є оформлення (підписання) Замовником заяви-приєднання до Договору та/або внесення ним плати за замовлені Послуги, що свідчить про прийняття ним публічної оферти. Також, прийняттям публічної оферти слід вважати перебування на сайті та користування інформацією та розділами сайту Університету.

1.4.2. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем заяви-приєднання від Замовника та/або оплати Замовником замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами.

1.4.3. Замовник дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримати Послуги на встановлених Виконавцем умовах з моменту оформлення (підписання) Виконавцем заяви-приєднання та/або оплати замовлених Послуг.

1.4.4. Укладаючи Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Замовником положень Договору, Тарифів та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.

1.4.5. Замовник ознайомлюється з умовами навчання, заповнює реєстраційну форму і підтверджує згоду з умовами Договору, ознайомлюється з умовами навчання.

1.5. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов.

1.6. Всі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін.

1.7. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він має право не укладати цей Договір. Відповідно, Замовник, який здійснив Акцепт, підтверджує своє ознайомлення та згоду з усіма умовами цього Договору.

1.8. Договір про надання послуг укладається шляхом надання згоди Замовником на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом акцептуванням всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника сторонами. Дійсний Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами.

1.9. Умови надання та отримання послуг

1.9.1. Наявність у Виконавця технічної та іншої можливості для надання Замовнику замовленої Послуги.

1.9.2. Ознайомлення Замовника з умовами цього Договору.

1.9.3. Надання Замовником згоди на обробку його персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

1.9.4. Оформлення (підписання) Замовником письмової заяви-приєднання до даного Договору.

1.9.5. Надання Замовником Виконавцю оригіналів документів, необхідних для отримання відповідної Послуги, в тому числі документів, що підтверджують його особу, громадянство чи спеціальний статус та можливості зняти з них копії.

1.9.6. Оформлення (підписання) Замовником інших документів, необхідних для отримання тієї чи іншої Послуги.

1.9.7. Внесення Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця плати за надання Послуги у розмірі, встановленому діючими Тарифами, та сплати Замовником інших обов’язкових платежів.

 

  1. Предмет Договору

2.1. Предметом договору є надання Виконавцем освітніх послуг за стандартами МОіНУ Замовнику, які оплачуються Замовником на умовах цього Договору в порядку та на умовах, визначених цим Договором.

 

  1. Характеристика послуг

3.1. Оптимізація оплати освітніх послуг та пов’язаних послуг для учасників освітнього процесу та співробітників Державного податкового університету.

 

  1. Права та обов’язки Сторін

 

  • Виконавець зобов’язаний:

4.1.1. Надати якісно та в повному обсязі освітні послуги, в порядку та на умовах, визначених цим Договором.

  • Своєчасно, згідно з розкладом та програмою, проводити заняття із Одержувачем.
  • Забезпечувати технічне оснащення для проведення занять.
  • Використовувати у роботі ліцензовані підручники та додаткову літературу.
  • Видати Одержувачу, який успішно закінчив повний курс навчання, відповідний документ (сертифікат) диплом, за умови здачі Одержувачем внутрішніх екзаменів.

 

  • Виконавець має право:
  • Отримувати від Замовника плату за Освітні послуги у відповідності з умовами даного Договору.
  • Вимагати від Замовника та/або Одержувача дотримання й виконання умов даного Договору.
  • На дострокове припинення Договору у випадках, передбачених даним Договором.
  • Призупинити надання Послуг та/або розірвати Договір в односторонньому порядку, при порушенні Замовником взятих на себе обов’язків та/або гарантій визначених даним Договором.
  • На свій розсуд та в односторонньому порядку визначати дату, формат, час, тему, лекторів, тривалість та інші умови проведення занять, на яких надається Послуга, скасовувати або переносити їх, повідомивши Замовника та або Одержувача.
  • Виконавець має право змінювати розмір плати за навчання не частіше одного разу на рік і не більше як на офіційно визначений рівень інфляції за попередній календарний рік шляхом видання відповідного наказу з обов’язковим інформуванням про це Замовника (ч.7 ст.73 Закону України «Про вищу освіту»).
  • Не допускати до занять Одержувача у наступних випадках:
  • несвоєчасної та/або неповної оплати послуг;
  • На власний розсуд залучати третіх осіб для виконання своїх обов’язків за цим Договором.
  • Виконавець послуг лишає за собою право заміни викладача під час навчального процесу.

 

  • Замовник та/або Одержувач зобов’язаний:
  • Своєчасно та в повному обсязі здійснювати оплату послуг у розмірах та у строки, передбачені цим Договором.
  • Суворо дотримуватись і виконувати Правила Університету, загальноприйняті норми моралі та поведінки. Бути взаємо ввічливими із викладачами.
  • Відвідувати заняття відповідно до погодженого графіку.
  • Придбати/роздрукувати підручники та матеріали, необхідні для вивчення.
  • Не порушувати майнових, авторських та особистих немайнових прав Виконавця.
  • Для участі у Online-трансляції Замовник самостійно забезпечує дотримання належних вимог для свого персонального комп’ютера та мережі Інтернет.
  • Дотримуватись вимоги законодавства у сфері інтелектуальної власності.
  • Належним чином виконувати всі умови даного Договору.

 

  • Замовник та/або Одержувач має право:
  • Користуватися Послугами Виконавця для отримання освітніх послуг відповідно до положень цього Договору.
  • Змінювати час або дні навчання за попереднім узгодженням із Виконавцем (в такому разі підписується окремий додаток до договору та встановлюється додаткова оплата послуг).
  • Отримувати необхідну та достовірну інформацію про Виконавця, режим його роботи та перелік Послуг, які надаються.
  • Отримати відповідний документ (сертифікат) диплом, який надається Виконавцем Замовнику та або Одержувачу за умови успішного закінчення останнім навчання.
  • Замовник не має права копіювати аудіо та відеоматеріали Online-трансляції повністю або частково, вести запис Online-трансляції, а також фіксувати зміст Online-трансляції повністю або частково на будь-якому матеріальному носії, а також здійснювати будь-які інші дії, прямо не передбачені цим Договором. Замовник зобов’язаний використовувати інформацію, отриману під час перегляду Online-трансляції виключно для власних цілей (для приватного користування), не поширювати і не передавати таку інформацію або її частину третім особам.

 

  1. Спосіб зв’язку

  • Сторони будуть здійснювати всі необхідні дії щодо підтримання необхідного оперативного зв’язку (телефон, мессенджери, електрона пошта, кур’єр тощо) за реквізитами, які Виконавець зазначив у Договорі та/або на офіційному сайті Університету, та за реквізитами, які Користувач вказав під час реєстрації.
  • З метою підтримки зв’язку, Сторони зобов’язані відповідати на телефонні дзвінки, повідомлення у Viber, Telegram (інші мессенжери) та відповідати на електронну пошту протягом 24 годин з моменту їх отримання.

 

  1. Строк дії оферти

  • Оферта починає діяти з моменту розміщення в мережі Інтернет на офіційному сайті Університету і діє до моменту відзиву або зміни оферти Виконавцем.

 

  1. Строк дії Договору

7.1. Договір набирає чинності з моменту акцепту оферти Замовником та діє до моменту виконання усіх зобов’язань Сторін, або до його розірвання за домовленістю Сторін або за ініціативою однієї Сторони у порядку, визначеному Договором.

 

  1. Порядок розрахунків

8.1. Загальна вартість послуг визначається індивідуально та залежить від обраного виду навчальних послуг. та вказується на Сайті Виконавця. Всі ціни на Послуги вказані на Сайті у грошовій одиниці України - гривні.

8.2 Замовник може вносити плату одноразово (щороку, щосеместрово, щомісяця) безготівково у національній валюті України – гривні.

Засмовник може оплатити (попередньо оплатити) послуги наступними способами:

  • За допомогоюплатіжного сервісу (платіжної системи, платіжного інструменту)LiqPay, шляхом переходу з Сайту до цього платіжного сервісу. У такому випадку після переходу з Сайту до платіжного сервісу (платіжної системи, платіжного інструменту) LiqPay відповідальність за збереження та використання наданих Засовником цьому платіжному сервісу відомостей, що дають змогу забезпечити проведення ним оплати, несе LiqPay згідно законодавством і Виконавець немає доступу до таких відомостей. Усі комісії при здійснені такого способу оплати Послуг оплачуються Замовником на користь LiqPay.
  • За допомогою переказу грошей на банківський поточний рахунокВиконавця, що вказаний в Договору.

8.3. Вартість навчальних матеріалів не входить у вартість освітніх послуг та оплачується додатково.

8.4. На період навчання Замовник на безоплатній основі отримує:

а) доступ до електронної версії підручника;

б) доступ до особистого кабінету, бібліотеки Університету, електронної системи MOODLE.

 

  1. Умови зміни та дострокового припинення Договору

9.1. Договір може бути припинений (розірваний) Виконавцем в односторонньому порядку, без повернення Замовнику сплаченої Виконавцеві плати (Авансових платежів) у випадках якщо:

– Замовник та/або Одержувач систематично порушує умови Договору

– Прострочення оплати Замовником платежів у розмірах та у строки, передбачених цим Договором більше, ніж на 10 (десять) календарних днів поспіль, дія Договору припиняється з ініціативи Виконавця, при цьому авансовий платіж сплачений Виконавцю не повертається.

9.2. Цей Договір може бути достроково розірваний за домовленістю Сторін або за рішенням суду.

 

  1. Відповідальність Сторін

10.1. За невиконання (не належне виконання) зобов’язань по даному Договору Сторони несуть відповідальність, передбачену нормами чинного законодавства і цим Договором.

10.2. Виконавець несе відповідальність винятково за обсяг надання послуг безпосередньо Замовникові відповідно до умов цього Договору.

10.3. Виконавець не несе відповідальності за кінцевий результат у випадках, якщо Одержувач несумлінно ставиться до навчального процесу, не відвідує заняття, не виконує завдання викладача.

 

  1. Форс-мажор

11.1 Сторони звільняються від відповідальності за не виконання або не належне виконання зобов’язань, передбачених даним Договором, у випадку якщо це сталось внаслідок обставин непереборної сили, які безпосередньо вплинули на виконання даного Договору.

11.2. Під такими обставинами в даному Договорі слід розуміти будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч бажанням Сторін, і які неможливо передбачити або уникнути, включаючи: прийняті рішення органами державної влади і місцевого самоврядування, військові дії, суспільні заворушення, природні катаклізми, епідемії, пожежі, повені, підтверджені документально – відповідними компетентними органами.

11.3. Сторона, яка не має можливості належним чином виконувати свої зобов’язання по даному Договору зобов’язана негайно, а у випадку неможливості – негайно, після того як це стане можливим повідомити іншу Сторону про існуючі для цього перешкоди (обставини, що виключають її відповідальність).

 

  1. Права інтелектуальної власності

12.1. З урахуванням положень цього Договору, Цивільного кодексу України, Законів України «Про авторське право та суміжні права», «Про інформацію», та інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу інтелектуальної власності, Сторони домовилися:

– усі навчальні матеріали, що використовуватимуться з метою виконання даного Договору, охороняються авторським правом;

– на всі об’єкти інтелектуальної власності, надані під час реалізації цього Договору Виконавцем, всі та будь-які виключні майнові права, в тому числі зазначені в статті 424 Цивільного кодексу України, на об’єкти інтелектуальної власності (авторського права) з моменту створення таких об’єктів у повному обсязі належать Виконавцеві.

12.2. Замовник має право використовувати матеріали виключно для цілей виконання цього Договору. При цьому, майнові права інтелектуальної власності на навчальні матеріали залишаються у Виконавця. Ніщо в цьому Договорі не повинно тлумачитись як передача Виконавцем будь-яких майнових прав інтелектуальної власності на навчальні матеріали та/або дозвіл на використання таких навчальних матеріалів в цілях інших, ніж визначені Договором.

 

  1. Заключні положення

13.1. Виконавець може залучати третіх осіб до виконання своїх обов’язків за цим Договором.

13.2. Всі питання, які не врегульовані даним Договором, підлягають вирішенню у відповідності з чинним законодавством України.

13.3. Можлива недійсність однієї або більше умов Договору не тягне за собою недійсності всього Договору або окремих його частин, які залишаються чинними.

13.4. Право Замовника і Виконавця в будь-який час укласти Договір про надання Послуг в формі окремого письмового двостороннього документу не є порушенням умов даного Договору.

 

  1. Реквізити сторони

Державний податковий університет:

Державний податковий університет

Місцезнаходження:

вул. Університетська, 31, м. Ірпінь Київська область, 08205

ЄДРПОУ 44550814

Телефон: +380443632713

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Рахунок:

UA948201720313221002201186222

В.о. ректора

____________________

 

Д. М. Серебрянський     

 

  • Завантажити Публічний договір надання освітніх послуг

Дослідницька служба Верховної Ради України шукає фахівців для своєї команди

До уваги студентства та випускників Державного податкового університету!

Відкрито вакансії!

Наш партнер Дослідницька служба Верховної Ради України шукає фахівців до своєї команди!

Відділ з питань національної безпеки та правопорядку:

1) головний науковий консультант (з питань державної політики у сфері національної безпеки);

2) головний науковий консультант (з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності та судоустрою).

Відділ з питань економічного розвитку та фінансової політики:

1) головний науковий консультант (з питань фінансової, податкової та митної політики та адаптації законодавства України у перелічених сферах до законодавства ЄС);

2) головний консультант (з питань антимонопольної, регуляторної та промислової політики, підприємницької діяльності та адаптації законодавства України у перелічених сферах до законодавства ЄС);

3) головний консультант (з питань господарського права, управління майном, приватизації, інтелектуальної власності та адаптації відповідного законодавства України до законодавства ЄС).

Відділ з питань гуманітарної та соціальної політики:

головний науковий консультант (з питань охорони здоров’я, соціальної політики, дотримання прав людини, деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій України, національних меншин і міжнаціональних відносин).

Загальні вимоги до кандидатів:

  • наявність громадянства України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • володіння іноземною мовою, яка є однією з мов країн Європейського Союзу;
  • вища освіта відповідно до напрямів діяльності відділів за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» або «спеціаліст»
  • Резюме кандидатів надсилати на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

За результатами опрацювання резюме буде відібрано наступних кандидатів, котрі відповідають запиту, та у подальшому - запрошено на співбесіду до Дослідницької служби Верховної Ради України

Вакансії Національного антикорупційного бюро України

Національне антикорупційне бюро України висловлює свою повагу за співпрацю в межах укладеного договору про проходження практики студентами та в порядку інформування та ознайомлення студентів вашого навчального закладу з переліком вакансій Національного антикорупційного бюро України (далі – Національне бюро), на які оголошено конкурси, надаємо актуальні вакансії з посиланням на Профілі посад щодо вимог до кандидатів:
1.    Головний спеціаліст сектору з продакшн відділу по роботі зі ЗМІ Управління комунікацій та зовнішніх зв'язків 
https://nabu.gov.ua/site/assets/files/46666/profil_gol_spetc_sektoru_z_prodakshn.docx
 
Зміст виконуваної за посадою роботи:
- виробництво інформаційних і презентаційних матеріалів (звіти, інфографіка, брошури, презентації, візуальна та іміджева продукція тощо);
-  підготовка  графічних і навчальних матеріалів;
- розробка корпоративної айдентики (брендбуку);
- написання технічних вимог до графічного контенту для підрядників.
 
2.    Заступник начальника відділу - завідувач сектору колл-центр відділу по роботі з розгляду заяв, звернень та запитів Управління комунікацій та зовнішніх зв'язків
https://nabu.gov.ua/site/assets/files/46671/profil_zast_nach_vid_-_zav_sektoru_koll-tcentr.docx
- загальне керівництво і організація роботи Відділу та Сектору колл-центр;
- керівництво та організація роботи громадської приймальні та спеціальної телефонної лінії Національного бюро;
- організація прийому та реєстрації заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення або необґрунтовані активи, звернень громадян та юридичних осіб, запитів на інформацію, які надходять до Національного бюро;
- організація здійснення первинної правової оцінки отриманої інформації, у тому числі щодо підслідності Національного антикорупційного бюро України;
- організація і контроль за підготовкою та наданням відповідей заявникам, а також дотримання термінів їх виконання;
- здійснення прийому та підготовка проєктів резолюцій до вхідних документів;
- підготовка службових записок з питань діяльності Відділу;
- розробка проєктів нормативно-правових актів, методичних рекомендацій щодо удосконалення організації роботи у Відділі, утому числі програмного та матеріально-технічного забезпечення;
- забезпечення контролю за дотриманням службової дисципліни підлеглими;
- проведення індивідуальної виховної роботи та професійної підготовки з підлеглими;
- участь та контроль діяльності підлеглих щодо реалізації репутаційної та комунікаційної стратегій Національного антикорупційного бюро України у сфері боротьби з корупцією;
- внесення на розгляд керівництва відділу пропозицій щодо вдосконалення роботи секторів Відділу тощо.
 
3.    Головний спеціаліст сектору міжнародної співпраці Управління комунікацій та зовнішніх зв'язків
https://nabu.gov.ua/site/assets/files/46675/profil_gol_spetc_sektoru_mizhnarodnoyi_spivpratci.docx
- розвиток співпраці з міжнародними партнерами (налагодження і підтримка контактів, підтримка їх бази в актуальному стані, обмін інформацією, налагодження робочих зв’язків із структурними підрозділами Національного бюро);
- забезпечення співпраці та експертної підтримки роботи в рамках міжнародних моніторингових механізмів;
- комунікація з представниками проектів МТД щодо актуальних потреб Національного бюро, ведення обліку діяльності проектів, супроводження їх реєстрації та інших пов’язаних з їх діяльністю процедур;
- організація заходів (конференцій, круглих столів, семінарів), зустрічей з представниками іноземних держав, міжнародних організацій, донорів та ведення протоколів зустрічей;
- організація та супровід закордонних відряджень керівництва Національного бюро;
- переклад документів;
- участь в експертному опрацюванні проектів нормативно-правових актів, розробці НПА з питань міжнародного співробітництва.
 
 
З інформацією щодо термінів прийому документів для участі у відкритому конкурсі на зайняття вакантних посад у Національному бюро рекомендуємо ознайомитися та  на офіційному вебсайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/vakansii).

Рішення Науково-методичної ради ДПУ

2025

  • Рішення НМР від 13.06.2025 №12
  • Рішення НМР від 15.05.2025 №11
  • Рішення НМР від 14.04.2025 №10
  • Рішення НМР від 17.03.2025 №9
  • Рішення НМР від 13.02.2025 №8
  • Рішення НМР від 20.01.2025 №7
  • Рішення НМР від 10.01.2025 №6

2024

  • Рішення НМР від 12 грудня 2024 №5
  • Рішення НМР від 15 листопада 2024 № 4
  • Рішення НМР від 17 жовтня 2024 № 3
  • Рішення НМР від 27 вересня 2024 № 2
  • Рішення НМР від 12 вересня 2024 № 1
  • Рішення НМР від 27 серпня 2024 № 12
  • Рішення НМР від 09 липня 2024  № 11
  • Рішення НМР від 13 червня 2024 № 10
  • Рішення НМР від 14 травня 2024 № 9
  • Рішення НМР від 11 квітня 2024 № 8
  • Рішення НМР від 21 березня 2024 № 7
  • Рішення НМР від 12 лютого 2024 № 6
  • Рішення НМР від 11 січня 2024 № 5

2023

  • Рішення НМР від 07.12.2023 № 4
  • Рішення НМР від 15.11.2023 № 3
  • Рішення НМР від 19.10.2023 № 2
  • Рішення НМР від 21.09.2023 № 1

2022

  • Рішення НМР від 29.08.2023 № 10
  • Рішення НМР від 20.06.2023 № 9
  • Рішення НМР від 23.05.2023 № 8
  • Рішення НМР від 18.05. 2023 № 7
  • Рішення НМР від 12.04.2023 № 6
  • Рішення НМР від 27.03.2023 №5
  • Рішення НМР від 16.03.2023 № 4
  • Рішення НМР від 20.02.2023 № 3
  • Рішення НМР від 16.02.2023 № 2
  • Рішення НМР від 23.01.2023 № 1

Сторінка 42 із 109

  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE