Фабріціо Фіорі - юрист, спеціалізований в галузі міжнародного права з більш ніж 25 роками практики по всьому світу.
Отримавши право на адвокатську діяльність в Італії та Європейському Союзі, він провів кілька років своєї професійної кар'єри в США, Китаї та в регіоні Перської затоки, працюючи як для італійських, так і для американських фірм.
Фабріціо отримав освіту в престижному та відомому Університеті Болоньї, найстарішому університеті та юридичній школі в світі. Після отримання ступеня в галузі права він пройшов додаткову аспірантуру в Міському університеті Лондона.
Також Фабріціо був лектором та запрошеним спікером в Університеті Болоньї, Університеті Удіне та Університеті Трієста, а ще професором на престижному магістерському факультеті та у педагогічному складі Школи бізнесу Istud, найпрестижнішої бізнес-школи в Італії.
Фабріціо був призначений на різні посади в громадських та приватних комітетах та наукових радах в Італії, включаючи національну комісію з впровадження Євро в Італії на початку 2000-х років. Він був технічним радником та співробітником кількох італійських політичних діячів, включаючи двох міністрів. Основна спеціалізація Фабріціо - міжнародне корпоративне право та переговори. Інші галузі його експертизи включають антимонопольне законодавство, законодавство Європейського Союзу у сфері наземного транспорту, міжнародне телекомунікаційне право та геополітичні дослідження.
Lecture 1. "Fundamentals of International Law" by Bologna University professor Fabrizio Fiori
Lecture 2. "Fundamentals of International Law" by Bologna University professor Fabrizio Fiori
Lecture 3. "Creation and change of international law" by Bologna University professor Fabrizio Fiori
Lecture 4. "Fundamentals of International Law" by Bologna University professor Fabrizio Fiori
Lecture 5. "Fundamentals of International Law" by Bologna University professor Fabrizio Fiori
Lecture 6. "Fundamentals of International Law" by Bologna University professor Fabrizio Fiori
Lecture 7."Fundamentals of International Law " by Bologna University professor Fabrizio Fiori
Розділ "Грантові можливості" - це важлива ресурсна сторінка, яка надає інформацію про перспективи та варіанти отримання фінансової підтримки для студентів.
Адже, Грант — це кошти, що надаються на безповоротній основі некомерційним організаціям/фізичним особам на реалізацію соціальних проєктів, благодійних програм, проведення досліджень та на інші суспільно корисні цілі.
В цьому розділі Ви зможете знайти:
- Що таке грантові можливості: Тут роз'яснено, що таке гранти і як вони можуть допомогти Вам фінансово під час навчання або наукової діяльності.
- Доступні гранти: Інформація про різні типи грантів, які доступні студентам. А також якого типу грант, наприклад, академічний, дослідницький, спортивний або культурний обмін, і умови для його отримання.
- Процес подачі заявки: Інструкції щодо того, як подати заявку на грант, включаючи дедлайни, необхідні документи та іншу важливу інформацію і посилання.
- Критерії відбору: Інформація про те, за якими критеріями обираються отримувачі грантів, і як Ви можете підготуватися для успішної заявки.
- Ресурси і контакти: Ресурси, де Ви можете додатково шукати гранти та контакти, які можуть Вас проконсультувати.
Цей розділ допоможе Вам краще розібратися в грантових можливостях, які ми пропонуємо, та допоможе знайти фінансову підтримку для Вашого навчання чи на реалізацію науково-дослідницьких проектів.

Посади, які можуть бути запропоновані студентам та випускникам вищих навчальних закладів у Північному офісі Держаудитслужби
Головний державний аудитор (головний державний фінансовий інспектор), провідний державний аудитор (провідний державний фінансовий інспектор), державний аудитор (державний фінансовий інспектор) (заробітна плата в середньому – 10000 грн) категорія «В»;
Заробітна плата державних службовців складається з посадового окладу, надбавки за вислугу років, надбавки за інтенсивність праці, надбавки за ранг державного службовця. Можуть встановлюватися премії в межах фонду преміювання. Надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу.
Обов’язки за посадами
Державний аудитор (головний, провідний), та державний фінансовий інспектор (головний,провідний):
- Здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів;
- Проведення заходів державного фінансового контролю особисто або приймати участь у складі групи;
- Підготовка та подання на розгляд начальника Відділу проєктів вимог керівникам підконтрольних установ щодо усунення виявлених порушень законодавства;
- Здійснення контролю за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку, виявлених під час заходів державного фінансового контролю;
- Здійснення підготовки матеріалів заходів державного фінансового контролю для направлення відповідному органу виконавчої влади та місцевого самоврядування;
- Проведення та оформлення результатів заходів державного фінансового контролю. Реєстрація актів ревізій, аудиторських звітів та оформлення матеріалів за закінченими заходами державного фінансового контролю
Кваліфікаційні вимоги до посад
Освіта: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Економіка та підприємство» або «Управління та адміністрування».
Соціальні гарантії державних службовців
Державним службовцям надається щорічна відпустка тривалістю
30 календарних днів з виплатою грошової допомоги у розмірі середньомісячної заробітної плати та додаткова оплачувана відпустка з урахування стажу державної служби. Також можливе надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника.
Телефони для довідок щодо наявності вакантних посад
З питань додаткової інформації щодо вакантних посад та проведення добору на вакантні посади звертатись до відділу профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки Державного Податкового Університету
(044) 363 27 26, (068) 619 31 31, (073) 619 31 31
вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р, м. Ірпінь, Київська область
Відділ роботи з персоналом Північного офісу Держаудитслужби:
272-60-23, мобільний телефон (067) 402 44 12 Любов Григорівна.
Інформація щодо оголошених доборів персоналу у період дії воєнного стану розміщена на веб-сайті Північного офісу Держаудитслужби у розділі «Про офіс» – «Вакансії».
Державна митна служба України засвідчує свою повагу Державному податковому університету та повідомляє про таке.
З метою підвищення ефективності процесів добору, розвитку та оцінки персоналу митних органів відповідно до наказу Держмитслужби від 03.05.2023 № 182 «Про проведення пілотного проєкту щодо запровадження моделі компетенцій» з 03.07.2023 реалізовується пілотний проєкт щодо запровадження моделі компетенцій у роботу служб управління персоналом Держмитслужби та її територіальних органів (далі – пілотний проєкт).
У межах пілотного проєкту для апробації компетентнісного підходу у роботу служб управління персоналом визначено 21 посаду державної служби категорії «В» у Дніпровській, Київській, Львівській та Одеській митницях, на які триває добір, а саме:
- Головний державний інспектор відділу провадження у справах про порушення митних правил управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Дніпровської митниці.
- Головний державний інспектор митного поста «Новомосковськ» Дніпровської митниці.
- Старший державний інспектор відділу митного оформлення № 2 митного поста «Кривий ріг» Дніпровської митниці.
- Старший державний інспектор митного поста «Нікополь» Дніпровської митниці.
- Державний інспектор митного поста «Ліски» Дніпровської митниці.
- Головний державний інспектор відділу контролю митної вартості управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Київської митниці.
- Старший державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Столичний» Київської митниці.
- Старший державний інспектор митного поста «УкрПошта» Київської митниці.
- Державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Західний» Київської митниці.
- Державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Спеціалізований» Київської митниці.
- Головний державний інспектор відділу технічних засобів митного контролю та забезпечення безпеки застосування технічних засобів управління технічних засобів митного контролю Львівської митниці.
- Головний державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Угринів» Львівської митниці.
- Головний державний інспектор відділу митного оформлення № 5 митного поста «Львів-північний» Львівської митниці.
- Державний інспектор відділу митного оформлення № 3 митного поста «Мостиська-залізничний» Львівської митниці.
- Державний інспектор відділу мобільних скануючих систем управління технічних засобів митного контролю Львівської митниці.
- Головний державний інспектор відділу адміністрування митних платежів управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Одеської митниці.
- Головний державний інспектор відділу протидії незаконному переміщенню наркотиків і зброї управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Одеської митниці.
- Головний державний інспектор відділу технічних засобів митного контролю Одеської митниці.
- Старший державний інспектор відділу митного оформлення № 3 митного поста «Білгород-Дністровський» Одеської митниці.
- Старший державний інспектор відділу митного оформлення № 1 митного поста «Ізмаїл» Одеської митниці.
- Державний інспектор митного поста «Орлівка» Одеської митниці.
З детальною інформацією щодо добору персоналу у межах пілотного проєкту та способу подання заявки для працевлаштування можна ознайомитися за посиланням https://customs.gov.ua/robota-z-personalom у розділі «Добір за компетентнісним підходом в межах пілотного проєкту щодо запровадження моделі компетенцій».
Відділ профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки Державного податкового університету
+ 38 (044) 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р, м. Ірпінь, Київська область
До уваги студентів та випускників Державного податкового університету!
Ми запрошуємо повнолітніх студентів вашого навчального закладу для роботи за фахом в наші магазини, за адресами: м. Київ, вул. Берковецька, 6д; м. Київ, вул. Підлісна, 1; м. Київ, вул. Чорнобильська, 3.
Відкриті такі вакансії:
- Фахівець з обліку товарів
- Фахівець з приймання та обліку товарів
- Завідувач відділу
- Заступник керуючого магазином
- Продавці на викладку товарів або за вітрину (кулінарія, м’ясо, випічка, кондитерська секція)
- Комплектувальники інтернет-замовлень
- Касири торговельного залу
- Касири центральної каси
Наші переваги:
- Офіційне працевлаштування, стабільна заробітна плата, повний соціальний пакет (відпустки, лікарняні) / або альтернатива - Відкриття ФОП (допомога в оформленні);
- Є можливість продуктивно поєднувати навчання та роботу, працюючи по 2, 4, 6, 8 годин в день;
- Кар’єрний ріст (завідувач відділу, заступник керуючого магазином, керуючий магазином);
- Знижка 30% на продукцію власного виробництва відділів кулінарія, кондитерка, випічка, чай/кава;
- Страхування життя для співробітників які пропрацювали більше 6 міс;
- Допомога колег у адаптації новачків, безкоштовне навчання.
Будемо раді співпраці і дуже чекаємо зворотній зв’язок.
Координатор Сільпо
099-923-49-57
Відділ профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки Державного податкового університету
044 363 27 26
+38 (068) 619 31 31
+38 (073) 619 31 31
вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р, м. Ірпінь, Київська область