Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Бухгалтер, робота з первинними документами

Для нашого Клієнта, динамічної української компанії, лідера ринку, ми шукаємо бухгалтерів у команду запуску і підтримки централізованого бухгалтерського обліку по компаніям Європи. 

Рівень заробітної плати: 30000 грн оклад + 5000 грн премія (нетто)

Формат роботи: Дистанційно або гібридний, за бажанням, офіс у м. Київ

Основні задачі:
•    Відображення господарських операцій в обліковій системі по одному із напрямків: матеріальний облік /облік послуг/облік доходів, по компаніям Європи
•    Збір та аналіз первинних документів по компаніям Європи
•    Взаємодія та підтримка бухгалтерів компаній Європи щодо коректного відображення операцій в обліку згідно вимог групи
•    Активна участь в щомісячному закритті звітного періоду по компаніям Європи

Професійний досвід та навички:
•    Досвід роботи бухгалтером від 1 року
•    Досвід роботи з первинною документацією в облікових системах 
•    Відображення господарських операцій в обліку по одному із напрямків: матеріальний облік / облік послуг/облік доходів
•    Готовність працювати з ERP системами Microsoft Dynamics Axapta / Business Central System / Navision 
•    Впевнений користувач Excel
•    Знання англійської мови на рівні Intermediate
•    Готовність до оплачуваної роботи over time
•    Уважність, старанність, здатність якісно виконувати завдання у встановлені терміни

Умови:
•    Офіційне працевлаштування
•    Медичне страхування
•    Оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження
•    Можливість кар'єрного зростання

Звертатись Наталія Філіна, 050 383 33 23 
Резюме надсилати: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Курс гостьових лекцій Томаша Шапіро, на тему: «Теорія прийняття управлінських рішень»

Професор Томаш Шапіро

Томаш Шапіро попередній ректор Варшавської школи економіки (2012-2016 роки).

Має ступінь магістра фізики, доктора філософії з математики, габілітацію і вчене звання професора в галузі економіки. Здобував досвід як викладач у Карлсонській школі бізнесу при Університеті Міннесоти. Його поточні дослідження спрямовані на методи аналізу і підтримки прийняття рішень в індивідуальних і групових процесах та на економіку освіти. На даний момент він є членом Правління Конференції ректорів академічних шкіл Польщі, колишній член Ради Національного наукового центру та Національної ради з науки та вищої освіти, активно залучений до проблем міжнародної співпраці. Він також набув досвіду у супервізійних радах ING Bank Śląski та Aviva Investors Poland (як голова аудиторського і ризикового комітету). Автор численних наукових статей і бере участь у міжнародних наукових проектах.

Гончаров Микола Вікторович

Спеціалізована вчена рада створена на підставі рішення Вченої ради Державного податкового університету від 28 вересня 2023 року, протокол №3 (наказ від 03 жовтня 2023 року № 1286, із змінами наказ від 08 листопада 2023 року № 1530) з правом прийняття до розгляду та проведення разового захисту дисертації Гончарова Миколи Вікторовича на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 08 «Право» за спеціальністю 081 «Право»

Дисертація на тему: 

«Теоретико-правові основи регулювання інформаційної безпеки в Україні»

Голова ради: 

  • доктор юридичних наук, професор Кудін Сергій Володимирович, професор кафедри теоретико-правових дисциплін Державного податкового університету

Рецензенти:

  • доктор юридичних наук, професор Новицька Наталія Борисівна, професор кафедри приватного права Державного податкового університету
  • кандидат політичних наук, доцент Косілова Ольга Іванівна, доцент кафедри теоретико-правових дисциплін Державного податкового університету

Опоненти:

  • доктор юридичних наук, професор, заслужений юрист України Француз Анатолій Йосипович, проректор з науково-педагогічної роботи Університету економіки і права «Крок»
  • кандидат юридичних наук, доцент Тихомиров Олександр Олександрович, доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Національної академії Служби безпеки України

Науковий керівник:

  • доктор юридичних наук, професор, заслужений юрист України Шевченко Анатолій Євгенійович, завідувач кафедри теоретико-правових дисциплін Державного податкового університету

Дисертація, підпис

  • Дисертація Гончаров М.В.
  • Дисертація Гончаров М.В._Validation_Report
  • Дисертація Гончаров М.В.pdf

Підпис відео захисту дисертації

  • Відеозапис захисту дисертації Гончарова М.В.
  • Відеозапис захисту дисертації Гончарова М.В._Validation_Report
  • Відеозапис захисту дисертації Гончарова М.В..mp4.p7s

Відгуки на дисертацію

  • Відгук офіційного опонента Тихомирова О.О. на дисертацію Гончарова М.В._Validation_Report
  • Відгук офіційного опонента Тихомирова О.О. на дисертацію Гончарова М.В..p7s
  • Відгук офіційного опонента Тихомирова О.О. на дисертацію Гончарова М.В.
  • Відгук офіційного опонента Француза А.Й. на дисертацію Гончарова М.В._Validation_Report
  • Відгук офіційного опонента Француза А.Й. на дисертацію Гончарова М.В..p7s
  • Відгук офіційного опонента Француза А.Й. на дисертацію Гончарова М.В.
  • Рецензія Косілової О.І. на дисертацію Гончарова М.В._Validation_Report
  • Рецензія Косілової О.І. на дисертацію Гончарова М.В.
  • Рецензія Косілової О.І. на дисертацію Гончарова М.В..pdf.asice
  • Рецензія Новицької Н.Б. на дисертацію Гончарова М.В._Validation_Report
  • Рецензія Новицької Н.Б. на дисертацію Гончарова М.В.
  • Рецензія Новицької Н.Б. на дисертацію Гончарова М.В..pdf.asice

Трансляція захисту дисертації ТУТ.

Захист відбудеться 12 грудня 2023 року о 15:00 год за адресою Київська обл., Бучанський р-н., м. Ірпінь, вул. Університетська, 31, ауд. 301 D та за посиланням в ZOOM.

Рішення спеціалізованої вченої ради

  • Рішення спеціалізованої вченої ради_Гончарова М.В.

Наказ про видачу диплома

  • Наказ від 08.01.2024 № 5 (Про видачу диплома доктора філософії Гончарову М.)

Повідомлення про обробку персональних даних

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини другої статті 8, частини другої статті 12 Закону України «Про захист персональних даних» Державний податковий університет, код ЄДРПОУ 4455814, який розташований за адресою: вулиця Університетська, 31, Київська область, місто Ірпінь, 08205,  повідомляє про володільця, розпорядника, місцезнаходження, склад і мету збору персональних даних, що обробляються за допомогою автоматизованих систем управління та систем програмного забезпечення, третіх осіб, яким передаються такі персональні дані, та права суб’єкта персональних даних.

  • Персональні дані Університету обробляються у базі персональних даних працівників Університету, базі персональних даних здобувачів вищої освіти Університету, володільцем яких є Університет.
  • Персональні дані, що містяться в Університеті, обробляються на паперових носіях та в автоматизованій системі Університету
  • Під обробкою персональних даних розуміється будь-яка дія або сукупність дій, здійснюваних повністю або частково в автоматизованих системах та в картотеках персональних даних, які пов’язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, відновленням, використанням та поширенням, знеособленням, знищенням відомостей про працівників та здобувачів вищої освіти Університету.

Мета обробки персональних даних:

  1. Обробка персональних даних в Університеті проводиться з метою забезпечення безпеки та реалізації освітніх послуг, трудових, соціально-трудових відносин, відносин у сфері управління персоналом, військового обліку (відповідно до Кодексу законів про працю України, Законів України "Про захист персональних даних", "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності", "Про вищу освіту", "Про військовий обов’язок та військову службу", "Про охорону праці"; адміністративно-правових відносин (відповідно до Господарського кодексу України), Цивільного кодексу України, згідно зі Статутом Університету), відносин у сфері бухгалтерського і податкового обліку (відповідно до Податкового кодексу України, Законів України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", "Про оплату праці").
  2. Обробка персональних даних працівників (збодувачів вищої освіти) є необхідною для:
    – ведення кадрового діловодства;
    – підготовки визначеної законодавством статистичної та іншої звітності;
    – документаційного забезпечення визначених у пункті 1. відносин.

До складу персональних даних можуть включатися:

Відповідно до визначеної мети обробки, нормативно-правових актів, потреб надання освітніх послуг та здійснення управлінської діяльності Університету у базах персональних даних обробляються персональні дані, необхідність обробки яких передбачена Законами України:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • дата і місце народження;
  • паспортні дані;
  • ідентифікаційний код (номер облікової картки платника податків);
  • відомості з військового квитка (приписного свідоцтва) (для військовозобов’язаних та осіб призовного віку), в обсязі, необхідному для ведення військового обліку;
  • відомості про трудову діяльність, що містяться у трудовій книжці;
  • відомості про освіту, наявність спеціальних знань або підготовки (за потреби, залежно від кваліфікаційних вимог до посади);
  • відомості про освіту здобувачів вищої освіти; – відомості про стан здоров’я (обробляються відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України в обсязі, необхідному для реалізації трудових відносин та для забезпечення вимог законодавства у сфері охорони праці);
  • біографічні дані;
  • відомості про родинний стан, членів родини в обсязі, необхідному для реалізації трудових відносин;
  • відомості про фактичне місце проживання, номери телефонів, номери студентських квитків, адресу особистої електронної пошти;
  • відомості про членство у професійних спілках;
  • відомості, що підтверджують право на пільги та компенсації відповідно до законодавства;
  • фотозображення;
  • інші персональні дані, необхідність обробки яких визначена нормативно-правовими актами або пов’язана з наданням освітніх послуг Університетом.

 Передача персональних даних третім особам:

  1. Передання персональних даних працівників (збодувачів вищої освіти) третім особам визначається умовами згоди працівника (здобувача вищої освіти) на обробку його персональних даних, наданої при прийнятті на роботу, або відповідно до вимог закону.
  2. Передання персональних даних працівників (збодувачів вищої освіти) третім особам допускається в мінімально необхідних обсягах і лише з метою виконання завдань, які відповідають об’єктивній причині збирання відповідних даних.
  3. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання вимог Закону або неспроможна їх забезпечити.
  4. Персональні дані працівників (збодувачів вищої освіти) передаються банківській установі виключно для реалізації карткового зарплатного проекту відповідно до згоди працівника (збодувача вищої освіти) на обробку його персональних даних.
  5. Без згоди працівника (збодувача вищої освіти) його персональні дані можуть передаватися у випадках: – коли передача персональних даних прямо передбачена законодавством України, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини; – отримання запиту від органів державної влади і місцевого самоврядування, що діють у межах повноважень, наданих законодавством України.
  6. В інших ніж зазначені у пункті 5 випадках, доступ до персональних даних працівника (збодувача вищої освіти) надається третім особам лише за письмової згоди працівника по кожному запиту окремо у порядку, визначеному частинами 3 – 5 статті 16 Закону.
  7. Забороняється передання персональних даних працівників (здобувачів вищої освіти) третім особам за телефоном або факсом.
  8. Працівник має право на одержання будь-яких відомостей про себе, що містяться у автоматизованих базах персональних даних, без зазначення мети запиту.

Вітюк Дарія Любомирівна

Висновок фахового семінару

  • Висновок_Вітюк Д.Л.

Дисертація

  • Дисертація_Вітюк Д.Л.

Реферат

  • Реферат_Вітюк Д.Л.

Відгуки офіційних опонентів

  • Відгук офіційного опонента Корнякової Т.В. на дисертацію Вітюк Д.Л.
  • Відгук офіційного опонента Леган І.М. на дисертацію Вітюк Д.Л.
  • Відгук офіційного опонента Стрельцова Є.Л. на дисертацію Вітюк Д.Л.

Облікова картка дисертації

  • Облікова картка дисертації Вітюк Д.Л.

Трансляція захисту дисертації ТУТ

Захист відбудеться 25 січня 2024 року о 10:00 год в приміщенні конференц-комплексу Університету (корпус К)

Відеозапис захисту дисертації

  • Відеозапис захисту дисертації Вітюк Д.Л.

Сторінка 33 із 103

  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE