Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

On 23.02.2024, an optional course was launched at the State Tax University: "Tax culture of the EU countries" within the framework of the Jean Monnet Module "Taxation and tax culture of the EU countries: experience for Ukraine"

On 23.02.2024, an optional course was launched at the State Tax University: "Tax culture of the EU countries" within the framework of the Jean Monnet Module "Taxation and tax culture of the EU countries: experience for Ukraine" (Grant Agreement No. 101125984 - TIEU).

Читати далі: On 23.02.2024, an optional course was launched at the State Tax University: "Tax culture of the EU...

Компанія ТОВ "КРАМАР ЕКО" запрошує до своєї команди юриста

Вимоги:

  • Напрямок освіти – «Правознавство»
  • Знання у галузі цивільного, господарського, адміністративного права, законодавства у сфері поводження з відходами;
  • Вміння працювати з великим об'ємом інформації;
  • Відповідальність, посидючість та працьовитість;
  • Впевнений користувач Windows, MS Office.;
  • Наявність права на зайняття адвокатською діяльністю є перевагою;

Основні обов'язки:

  • Договірна робота (підготовка договорів, додатків, додаткових угод, перевірка, погодження з урахуванням отриманих умов); перевірка відповідності законодавству проектів договорів, що надаються підприємству контрагентами;
  • Проведення претензійної (досудової) та позовної роботи;
  • Підготовка проектів відповідей на звернення громадян;
  • Моніторинг, аналіз законодавства та судової практики;

Ми пропонуємо:

  • Повний робочий день
  • Офіційне оформлення.
  • Графік роботи: понеділок-п'ятниця з 8:30 до 17:30, обідня перерва з 13:00 до 14:00.
  • Оплачувана відпустка згідно КЗПП;

Якщо Вас зацікавила вакансія і Ви відповідаєте необхідним вимогам чекаємо на Ваше резюме.

Резюме просимо направляти через месенджер Viber +38 099 749 01 34 або на ел.скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з поміткою «Резюме юрист».

Зустріч з керуючою справами виконавчого комітету

8 лютого 2024 року завідувач кафедри військової підготовки Державного податкового університету Валерій Ярема зустрівся з керуючою справами виконавчого комітету Ірпінської міської ради Тетяною Ярошенко.

Читати далі: Зустріч з керуючою справами виконавчого комітету

Шукаємо головного спеціаліста відділу імплементації програм ЄС та транскордонного співробітництва Департаменту координації  міжнародної технічної допомоги Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Шукаємо в команду головного спеціаліста відділу імплементації програм ЄС та транскордонного співробітництва Департаменту координації  міжнародної технічної допомоги Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Базові вимоги:  

  • освіта: вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра у галузях знань «Фінанси» або «Економіка»
  • вільне володіння державною мовою та англійською мовою на рівні не нижчому B2.

Наявність досвіду роботи, пов'язаного з аудиторською діяльністю, моніторингом, реалізацією проектів, буде перевагою.

Основні посадові обов'язки:  

  • здійснення координації заходів із забезпечення ефективного функціонування системи управління та контролю в рамках виконання програм ЄС та транскордонного співробітництва на території України;  
  • участь в опрацюванні щорічних звітів, щорічних аудиторських звітів, звітів за результатами перевірок у рамках програм транскордонного співробітництва та надання в межах компетенції відповідних пропозицій;
  • участь у забезпеченні здійснення функцій Національного органу управління програм транскордонного співробітництва на території України;
  • проведення фахової експертизи внесених до Кабінету Міністрів проектів актів законодавства, а також участь у розробці проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу;
  • забезпечення в межах компетенції здійснення ділового листування з Органом управління, Спільним технічним секретаріатом, відповідальним Директоратом Європейської Комісії та іншими міжнародними органами, органами державної влади України для розгляду питань щодо програм ЄС та транскордонного співробітництва на території України;   
  •  участь в інформаційних та навчальних заходах, які стосуються системи управління та контролю програм ЄС та транскордонного співробітництва на території України.
  •  Резюме та мотиваційний лист просимо надсилати до  

8 лютого 2024 р. на адресу електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

З повагою

Яна Романюк,

Департамент координації міжнародної технічної допомоги

Секретаріату Кабінету Міністрів України,

тел. 256-64-28

 

 

 

 

 

Засідання студентського наукового гуртка кафедри 26 грудня 2023 року на тему: «Новації податкової політики»

Згідно плану наукової роботи кафедри адміністрування податків Факультету податкової справи, обліку та аудиту на 2023-24 н. р. 26 грудня 2023 року відбулося засідання студентського наукового гуртка кафедри на тему: «Новації податкової політики». Координатором зустрічі виступила доцент кафедри адміністрування податків, канд. екон. наук Тучак Тетяна Володимирівна, яка керує напрямом науково-дослідної роботи кафедри.  На засіданні з доповіддю виступила секретар наукового гуртка, здобувач вищої освіти групи ОПБ 22-3 Юлія Трофимчук. Студентка  продемонструвала широку обізнаність щодо нових напрямків у податковій політиці, враховуючи актуальність їх впровадження та потенційні переваги для суспільства. Окреслила сучасний погляд на податкову систему, запропонувала напрями застосування ефективних податкових інструментів.  На завершення засідання було анонсовано тематику подальших зустрічей наукового гуртка. Подібні заходи демонструють потужний науковий потенціал нашої творчої молоді, вчать бути небайдужими до долі України та сприяють формуванню професійних компетентностей майбутніх практиків економічної сфери.

Сторінка 24 із 103

  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
Контакти 
+38 (045) 9762788
32.10@dpu.edu.ua 
корпус В, поверх 3
каб. 303а
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE