Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.ю.н., професор, завідувач кафедри Глух Марина Василівна

mar

Глух Марина Василівна

Посада: завідувач кафедри фінансового та податкового права

ПІБ українською: Глух Марина Василівна

ПІБ англійською: Maryna Glukh

Науковий ступінь: кандидат юридичних наук

Вчене звання: професор

Профілі в наукових базах даних

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57225928127

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6107-5415

Web of Science Researcher: https://www.webofscience.com/wos/author/record/53839552

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=KHBr_aEAAAAJ&hl=uk

Сфера (коло) наукових інтересів: 

  • міжнародне фінансове право, 
  • проблеми фінансування державних видатків,
  • публічне управління та адміністрування,
  • порівняльне правознавство.

Освіта:

  • У 2000 році закінчила з відзнакою Академію державної податкової служби України за спеціальністю «Правознавство».
  • У 2008 році в спеціалізованій вченій раді Національного аграрного університету захистила кандидатську дисертацію на тему «Правові основи фінансування комунального господарства» за спеціальністю 12.00.07 – адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право.
  • Рішенням атестаційної колегії МОН України від 23.12.2008, протокол № 6/34-Д Марині Глух присвоєно вчене звання доцента кафедри порівняльного правознавства.
  • Рішенням Вченої ради Державного податкового університету від 24.01.2024, протокол №9 присвоєно вчене звання професора кафедри фінансового та податкового права, про що видано атестат професора на підставі рішення атестаційної колегії МОН України від 21.02.2024 року.

Науково-педагогічна діяльність:

  • з 01.09.1996 до 07.12.2006 – ст. лаборант, методист, асистент, старший викладач, заст. завідувача кафедри Національної академії державної податкової служби України (м. Ірпінь Київської області);
  • з 01.02.2007 до 22.07.2009 – вчений секретар, доцент кафедри міжнародного права і порівняльного правознавства, завідувач кафедри цивільного та господарського права, 
    в.о. директора юридичного інституту Київського міжнародного університету;
  • з 22.07.2009 до 25.08.2013 – проректор з перспективного розвитку, з навчальної роботи денної форми навчання, навчально-методичної роботи Київського університету права НАН України;
  • з 26.08.2013 до 26.08.2014 – проректор з науково-педагогічної роботи Київського університету ринкових відносин;
  • з 27.08.2014 до 31.03.2015 – завідувач навчального відділу Національного університету ДПС України;
  • з 01.04.2015 до 14.03.2016 – проректор з навчальної та виховної роботи Національного університету ДПС України;
  • з 15.03.2016 – 30.11.2021 – завідувач кафедри міжнародного права та порівняльного правознавства Університету державної фіскальної служби України (обрана за конкурсом);
  • з 01.12.2021 – 30.11.2023 – завідувач кафедри публічного права Державного податкового університету;
  • з 01.12.2023 – дотепер – завідувач кафедри фінансового та податкового права Державного податкового університету.

Підготувала 6 кандидатів юридичних наук за спеціальністю 12.00.07 – Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право; одного доктора філософії в галузі право. Наразі – науковий керівник 3 здобувачів освітньо-наукового ступеня доктора філософії.

Бере участь в атестації наукових кадрів (офіційний опонент, член разових спеціалізованих вчених рад).

Експерт Національного агентства забезпечення якості вищої освіти за спеціальностями «Право» та «Міжнародне право».

Експерт з питань акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти за спеціальністю «Право».

Суспільно-громадська діяльність. 

  • Є членом Вченої ради, науково-методичної ради Університету. Член вченої ради ННІ права (голова Робочої комісії з питань науково-дослідної та навчально-методичної роботи).
  • Член Союзу юристів України, ВГО «Українська асоціація міжнародного права», ГО «Український осередок з прав людини», НО «Центр українсько-європейського наукового співробітництва», ГО Прогресильні.
  • За період наукової роботи опубліковано понад 100 публікацій, з них більше 50 наукового характеру, близько 40 статей у фахових виданнях та понад 50 навчально-методичного характеру.

Участь у міжнародних проектах:

  • міжнародний семінар «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації» за участі Центрального агентства з оцінювання та акредитації ZTvA (Ганновер, Німеччина) та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (12.05.2021);
  • міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польща-Україна) (24.04-30.05.2021);
  • міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування на тему «Публічне управління та адміністрування досвід Європейського Союзу» (11.03.2024-10.05.2024, Польща). Сертифікат PL №006-05-24 від 10.05.2024;
  • міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування на тему: «Використання можливостей Штучного інтелекту при підготовці здобувачів вищої освіти спеціальностей Державна безпека, Безпека державного кордону, Національна безпека, Правоохоронна діяльність: міжнародний досвід».

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  • участь у тренінговому курсу «Як запустити кейс-клуб», що проведено в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України» (31.03-21.04.2021);
  • участь у Міжнародному семінарі «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації» за участі Центрального агентства з оцінювання та акредитації ZTvA (Ганновер, Німеччина) та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (12.05.2021, Сертифікат №2623);
  • підвищення кваліфікації експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (тренінг для керівників експертних груп) (02.07.2021, Сертифікат №0480/2021(185);
  • онлайн-семінар для підготовки експертів з питань акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти (Державна служба якості освіти України Державна освітня установа «Навчально-методичний центр з питань якості освіти») (14.02.2022, обліковий запис №297);
  • міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування на тему «Публічне управління та адміністрування досвід Європейського Союзу» (11.03.2024-10.05.2024, Польща). Сертифікат PL №006-05-24 від 10.05.2024;
  • підвищення кваліфікації викладачів «Сучасна методика викладання правничих дисциплін: зацікавленість, менторство, інновації» (15.09-10.10.2025, Житомир, Державний університет «Житомирська політехніка», ГО Прогресильні, Україна). Сертифікат СМВПД-13/25;
  • міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування на тему: «Використання можливостей Штучного інтелекту при підготовці здобувачів вищої освіти спеціальностей Державна безпека, Безпека державного кордону, Національна безпека, Правоохоронна діяльність: міжнародний досвід». (01.08.2025-30.10.2025, Польща). Сертифікат PL №336-10-25 від 30.10.2025

Відповідальний виконавець ДіР «Правове регулювання публічної фінансової діяльності» (2021-2025), 0121U111246. Науковий керівник ДіР «Правове регулювання управління національними доходами» (2026-2029)

Контакти: 

  • кабінет 204Е,
  • електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,
  • тел. моб. +380507220226
State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE